Gå til innhold

Hvem er disse "jævla sosialistene?"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig så enig.

Anonymkode: 7d30c...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel opplagt. Unødvendig å kalle dem det er det jo kanskje, men det er ikke ufint eller usant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kalte dem ikke jævler, men jævla sosialister. Det er helt sikkert kjipt å bli kalt sosialist, så skjønner reaksjonene :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som ikke stemmer på den blå-blå regjering? Eller Rødt-stemmerne? Hvem er de? 

Og litt unødvendig å kalle dem jævler eller? 

https://www.dagbladet.no/nyheter/vi-skal-knuse-disse-jaevla-sosialistene/71042002

Anonymkode: cf9eb...f81

Jeg mener at de som stemmer Rødt er noen jævla kommunister. Rødt er et part som ble dannet i 2007 hvor tre revolusjonære partier ble sammensluttet. AKPml. Rød Valgallianse og Internasjonale Sosialister ble til Rødt. Mange ungjenter som er hodestups forelsket i Bjørnar i villen forstår ikke konsekvensene av Rødts politikk. Rødt har nå 7 prosents oppslutning i Oslo .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Hun kalte dem ikke jævler, men jævla sosialister. Det er helt sikkert kjipt å bli kalt sosialist, så skjønner reaksjonene :)

Hvis man nå er sosialist, så er det neppe noe problem akkurat det med "sosialist"  - blir som å kalle noen jævla høyrevelger eller jævla Frp'er eller tilsvarende - det er vel "jævla" man eventuelt reagerer på :) Ser at mange har lagt til "Jævla sosialist" på profilen sin på Facebook ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solkremen

Jeg er en jævla sosialist :vinke: Må dog ikke forveksles med kommunist. Morsomt å se hvordan Jensen ønsker å knuse oss.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hammerdame.png

Sosialistisk ungdom kanskje 🙂. Knusing er i vinden tydeligvis. Eller er det greit å knuse kapitalister muligens. Kan ikke se at SU er blitt bedt om å si unnskyld??

Endret av Commander
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Siv Jensen har sagt dette er det enda en grunn til at hun bør byttes ut. Sosialister er ofte greie folk, det er sosialismen som er problemet, en sosialisme som blir stadig mer lik kommunismen.

Dersom Einar Gerhardsen hadde gjenoppstått i dag, ville han fått sjokk når han oppdaget at han egentlig var en gjennomsnittlig Frp'er fra 2019. Stalin og Lenin kunne gjenoppstått som helt ordinære stortingsrepresentanter for både AP og SV anno 2019.

Anonymkode: 61149...f14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frpere pleier å omtale alle som er uenige med dem som soialister.

 

Anonymkode: 371e3...758

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AlkoMann said:

Jeg mener at de som stemmer Rødt er noen jævla kommunister. Rødt er et part som ble dannet i 2007 hvor tre revolusjonære partier ble sammensluttet. AKPml. Rød Valgallianse og Internasjonale Sosialister ble til Rødt. Mange ungjenter som er hodestups forelsket i Bjørnar i villen forstår ikke konsekvensene av Rødts politikk. Rødt har nå 7 prosents oppslutning i Oslo .

Helt enig, folk har også glemt eller ikke hørt om da AKPML hadde lister over folk de skulle henrette. Men det liker vel ikke dagens presse å skrive om, da det ikke gangner deres politiske ståsted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener Jonas Gahr Støre og hans lakeier.

Anonymkode: ff89e...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Morten1 skrev:

Helt enig, folk har også glemt eller ikke hørt om da AKPML hadde lister over folk de skulle henrette. Men det liker vel ikke dagens presse å skrive om, da det ikke gangner deres politiske ståsted.

Bare for å fyre opp under konspirasjonsteorier. Hvorfor har norske myndigheter vært fullstendig uinteressant i Stasi arkivene?? 

Er det enighet om å la det ligge til det ikke er noen igjen i live. Hadde jo vært interessant og se hvor tett norsk venstreside (inkl AP) hygget seg med DDR  under konferansene under den kalde krigen😁

Anonymkode: 52725...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere aviser skriver nå om hvor lettkrenket venstresiden er. 

Du sier ikke.

Anonymkode: c83c2...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2019 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Alle som ikke stemmer på den blå-blå regjering? Eller Rødt-stemmerne? Hvem er de? 

Og litt unødvendig å kalle dem jævler eller? 

https://www.dagbladet.no/nyheter/vi-skal-knuse-disse-jaevla-sosialistene/71042002

Anonymkode: cf9eb...f81

Men de er jo overalt og er uniformerte. Ser kliss-like ut.

Anonymkode: 1a53d...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎05‎.‎2019 den 15.56, Morten1 skrev:

Helt enig, folk har også glemt eller ikke hørt om da AKPML hadde lister over folk de skulle henrette. Men det liker vel ikke dagens presse å skrive om, da det ikke gangner deres politiske ståsted.

Det er nettopp kommet ut en bok som heter" Revolusjonens barn" . En av forfatterne av denne boken ble invitert til NRK radio for å lage et radio intervju om boken. Det skulle sendes på et senere tidspunkt. Forfatteren ventet spent på sendingsdatoen , men fikk et brev etter tre uker , om at dette programmet nok var for uinteressant for radiolytterne. Hvem hadde trukket i trådene her mon tro  ? NRK er blitt blodrødt etter at Eriksen tok over .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle som er mindre blå enn FrP, jeg har selv satt på jævla sosialist på Facebook, ikke fordi jeg er overhode krenket, det er jo et kompliment at den dama synes jeg er en jævel, men det var så billig og lett måte å formidle mitt syn på Siv at jeg ikke kunne motstå fristelsen😜

Hun er i grunn en av de få mennesker som gir meg voldelige impulser, ikke like sterke som arvtageren riktignok....🙈 hadde vært deilig å gå i ringen mot de to...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pautina skrev:

Alle som er mindre blå enn FrP, jeg har selv satt på jævla sosialist på Facebook, ikke fordi jeg er overhode krenket, det er jo et kompliment at den dama synes jeg er en jævel, men det var så billig og lett måte å formidle mitt syn på Siv at jeg ikke kunne motstå fristelsen😜

Hun er i grunn en av de få mennesker som gir meg voldelige impulser, ikke like sterke som arvtageren riktignok....🙈 hadde vært deilig å gå i ringen mot de to...

Er du voldelig ? Mange sosialister liker å bruke vold . Det kalles godhetsvold. Kommunismen er i likhet med nazismen og islam  voldelige ideologier. Prinsen i villaen Moxnes forteller aldri at vold er en del av den sosialistiske pakka .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AlkoMann skrev:

Er du voldelig ? Mange sosialister liker å bruke vold . Det kalles godhetsvold. Kommunismen er i likhet med nazismen og islam  voldelige ideologier. Prinsen i villaen Moxnes forteller aldri at vold er en del av den sosialistiske pakka .

Det er svært få mennesker som ikke i noen grad er tilbøyelig til vold. Jeg er av prinsipp i mot og har faktisk møtt og tilbrakt noen timer sammen med siv uten å være hverken uhøflig eller voldelig, jeg innehar nemlig impulskontroll. 

Men jeg har selvinnsikt nok til å vite mange andre tenkte scenarioer hvor jeg helt sikkert  ville kunne agere voldelig ja, tom noen hvor jeg ville følt meg god😉

Er du alltid i stand til å leve opp til dine egne idealer kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pautina skrev:

Det er svært få mennesker som ikke i noen grad er tilbøyelig til vold. Jeg er av prinsipp i mot og har faktisk møtt og tilbrakt noen timer sammen med siv uten å være hverken uhøflig eller voldelig, jeg innehar nemlig impulskontroll. 

Men jeg har selvinnsikt nok til å vite mange andre tenkte scenarioer hvor jeg helt sikkert  ville kunne agere voldelig ja, tom noen hvor jeg ville følt meg god😉

Er du alltid i stand til å leve opp til dineJeg er ik egne idealer kanskje?

Jeg ønsker ikke å bruke vold for å endre dagens Norge. Du virker farlig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...