Gå til innhold

Når man ikke får ha kroppen sin i fred


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan reagerer du hvis folk blir veldig innpåslitne og nærgående, og tar på deg på måter du ikke ønsker å bli tatt på?  Hvordan setter du en stopper du det?

Anonymkode: e78e8...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer litt an på situasjonen, om noen bare står alt for tett på meg, eller setter seg helt inntil meg og jeg ikke ønsker det, så flytter jeg meg litt unna til en avstand jeg ikke synes er ubehagelig. 
Om noen tar på meg uten samtykke, så sier jeg i fra at det ikke er greit eller at jeg ikke setter pris på slik type kontakt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er kjæresten så sier jeg ifra rett ut.... Men er det noen andre trekker jeg meg vekk forsiktig...

Anonymkode: 29a13...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser med kroppsspråket at jeg ikke er så keen på klening. 

Er det krenkende atferd så sier jeg klart og tydelig ifra at det er totalt uakseptabelt. Det har skjedd én gang hvor en på byen tok skikkelig tak i rompa mi, da var halsen hans det første jeg tok tak i ca like hardt som han tok tak i rompa mi. Da var jeg 18 år, full og totalt sjokkert og reagerte på impuls.

Noen mennesker senser lette offere og «overfaller» fordi de merker at vedkommende ikke sier ifra. 

Anonymkode: 10423...619

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du er lesbisk. (Regner med det er en mann det gjelder) ,Eller at du har kjønnsykdommer. Er gravid, eller ha deg til h*** vekk. Eller si du er psykisk ustabil. 

Eller du kan la være å bruke deo, eller bruke mannedeo. Kle deg stygt. Rape, prompe, sikle. 

 

Anonymkode: d35b5...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller snakk for høyt så alle rundt hører det:  "Hei, ikke tafs på puppene mine." Da vil han bli flau å gå. 

Anonymkode: d35b5...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli irritert --> sint --> rasende --> slå --> skrik og slå --> anmeld.

Anonymkode: 89396...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til henne at om hun skal ta sånn på deg så får hun værsågod bli med på toalettet og gå ned på deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...