Gå til innhold

Idébank for småbarnsforeldre


Gjest chiki

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Prelunia skrev:

Hadde jeg også gjort hvis jeg hadde hatt 7 barn 🤷‍♀️😅

Da bør man kanskje ikke ha 7 barn, hva om hun blir alene?

ble plutselig alene selv, og har «heldigvis» kun 4 barn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Visla skrev:

Da bør man kanskje ikke ha 7 barn, hva om hun blir alene?

ble plutselig alene selv, og har «heldigvis» kun 4 barn. 

Dette er et par som kommer til å være sammen for alltid. Unntak et selvfølgelig om mannen dør. Men man kan ikke akkurat leve livet sitt og ta valg basert i frykt for døden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Amatariel skrev:

Dette er et par som kommer til å være sammen for alltid. Unntak et selvfølgelig om mannen dør. Men man kan ikke akkurat leve livet sitt og ta valg basert i frykt for døden... 

Hvordan kan du vite at de kommer til å være sammen for alltid? 
 

Jeg og de rundt meg trodde heller aldri jeg kom til å bli alene. Det kom som et stort sjokk! Selvfølgelig skal man ikke gå å tenke slik, men med så mange barn kan det være lurt å ikke få flere enn man kunne takle alene om noe skjer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Blir hun forhandler av nuskin nå da? Ser Hun bruker Lumispa på insta-story, og har laget gruppe for de som ønsker å unne seg litt selvpleie på Facebook. Burde vel blitt merket med reklame vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lilletulipan skrev:

Jaaaa, jeg gikk hvertfall rett på google for å finne ut mer om Lumispa 😣

Ja, ikke sant! Ser hun svarer alle som spør i kommentarfeltet at hun skal sende de en pm. Hun er en sleip buisnesskvinne hun  der.     

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Tuppeluren skrev:

Ja, ikke sant! Ser hun svarer alle som spør i kommentarfeltet at hun skal sende de en pm. Hun er en sleip buisnesskvinne hun  der.     

Kjenner jeg blir litt irritert faktisk... Jeg meldte meg inn i gruppa hennes for å få noen gode råd som småbarnsmor, trodde kanskje hun hadde fått ordna seg samarbeid som ga litt rabatter og lignende. Men ser jo nå som du sier at hun sier hun skal sende pm til alle, og jeg synes det er rimelig suspekt. Så hun har nok blitt forhandler av NuSkin, og skal bruke gruppa for å selge. Ideen er sikkert god, noe må de jo ha å drive med, men jeg er skuffa. Jeg melder meg hvertfall rimelig kjapt ut av den gruppa igjen, for det der orker jeg ikke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lilletulipan skrev:

Kjenner jeg blir litt irritert faktisk... Jeg meldte meg inn i gruppa hennes for å få noen gode råd som småbarnsmor, trodde kanskje hun hadde fått ordna seg samarbeid som ga litt rabatter og lignende. Men ser jo nå som du sier at hun sier hun skal sende pm til alle, og jeg synes det er rimelig suspekt. Så hun har nok blitt forhandler av NuSkin, og skal bruke gruppa for å selge. Ideen er sikkert god, noe må de jo ha å drive med, men jeg er skuffa. Jeg melder meg hvertfall rimelig kjapt ut av den gruppa igjen, for det der orker jeg ikke. 

Jeg blir også provosert av halvsannheter og halvløgner for å lokke folk til å tjene penger for henne. 
Dette skriver hun: 

“På veien har jeg også med en samarbeidspartner. Som blant annet gir meg muligheten til å tilby dere produktene som jeg bruker, men også gi dere mulighet  å jobbe sammen med meg, bidra til å spre motivasjon og inspirasjon til andre damer (og menn) og ikke minst få en ekstra inntekt. Tenk det, en ekstra inntekt på å ta vare på seg selv 😅❤️Ta gjerne kontakt om du er nysgjerrig ❤️

 

burde hun ikke da merket innleggene med reklame? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tuppeluren skrev:

Jeg blir også provosert av halvsannheter og halvløgner for å lokke folk til å tjene penger for henne. 
Dette skriver hun: 

“På veien har jeg også med en samarbeidspartner. Som blant annet gir meg muligheten til å tilby dere produktene som jeg bruker, men også gi dere mulighet  å jobbe sammen med meg, bidra til å spre motivasjon og inspirasjon til andre damer (og menn) og ikke minst få en ekstra inntekt. Tenk det, en ekstra inntekt på å ta vare på seg selv 😅❤️Ta gjerne kontakt om du er nysgjerrig ❤️

 

burde hun ikke da merket innleggene med reklame? 

Uff uff, jo.... Og i tillegg reklamere for det å bli forhandler av NuSkin, og få en ekstra inntekt. Nei, det der er ikke greit. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87

Ble nysgjerrig på denne lumispa, så tok kontakt. 2500,- 😳😲 for en elektrisk ansiktsskrubb. Nei ærlig talt. 😅 Da skrubber jeg trynet sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Leila87 skrev:

Ble nysgjerrig på denne lumispa, så tok kontakt. 2500,- 😳😲 for en elektrisk ansiktsskrubb. Nei ærlig talt. 😅 Da skrubber jeg trynet sjæl.

Å herregud, det var mye!! Jeg tenkte max 1000kr for den, og at det fortsatt er mye. Jeeeezez. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh
På 6.8.2020 den 12.25, Tuppeluren skrev:


Dette skriver hun: 

“På veien har jeg også med en samarbeidspartner. Som blant annet gir meg muligheten til å tilby dere produktene som jeg bruker, men også gi dere mulighet  å jobbe sammen med meg, bidra til å spre motivasjon og inspirasjon til andre damer (og menn) og ikke minst få en ekstra inntekt. Tenk det, en ekstra inntekt på å ta vare på seg selv 😅❤️Ta gjerne kontakt om du er nysgjerrig ❤️

 

Er dette et pyramidespill? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, eelisabethh skrev:

Er dette et pyramidespill? 

I høyeste grad. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eelisabethh
4 minutter siden, Blomstertapet skrev:

I høyeste grad. 

Jeg følger en del med på anti-MLM, og jeg vet ikke om slike selskap er like skadelige for folk i Norge, som i USA, men det er jo veldig uforsvarlig å fremme et pyramidespill når du har så mange følgere. En må bruke penger for å tjene penger, det er vanskelig å tjene penger (de fleste (hvertfall amerikanere) mister faktisk penger), selskapene lyger ofte om produktene sine for å selge, de skrur opp prisene for å tjene mest mulig, osv. 

 

Offentlige personer må sjekke opp i selskapene/produktene de prøver å selge til følgerne sine! Etter et google søk finner man mange kontroverser med NuSkin. Det er også litt misvisende å kalle det for «samarbeidspartner» hvis det ligner mer på en jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, eelisabethh skrev:

Jeg følger en del med på anti-MLM, og jeg vet ikke om slike selskap er like skadelige for folk i Norge, som i USA, men det er jo veldig uforsvarlig å fremme et pyramidespill når du har så mange følgere. En må bruke penger for å tjene penger, det er vanskelig å tjene penger (de fleste (hvertfall amerikanere) mister faktisk penger), selskapene lyger ofte om produktene sine for å selge, de skrur opp prisene for å tjene mest mulig, osv. 

 

Offentlige personer må sjekke opp i selskapene/produktene de prøver å selge til følgerne sine! Etter et google søk finner man mange kontroverser med NuSkin. Det er også litt misvisende å kalle det for «samarbeidspartner» hvis det ligner mer på en jobb. 

Enig. Skadelig vil jeg ikke tro det er, men å bruke følgere for å bli ned i en annen gruppe for å fremme produkter som gir økonomisk gevinst vil jeg tro ikke er innafor. Hadde det vært en generell gruppe med tips og råd blir det noe annet, jeg er ikke på gruppa der. Men ut i fra hva som blir sagt her så virker det veldig snikete. Sikkert ikke i tråd med kravet om merking av innlegg heller? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det bare meg som undrer meg over hvorfor hun absolutt skal snakke trønder, når hun hele tiden går tilbake til den dialekta vi er vant med å høre? I dag på insta er annenhver filmsnutt med hver sin dialekt. Utrolig irriterende å høre på. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Linye skrev:

Er det bare meg som undrer meg over hvorfor hun absolutt skal snakke trønder, når hun hele tiden går tilbake til den dialekta vi er vant med å høre? I dag på insta er annenhver filmsnutt med hver sin dialekt. Utrolig irriterende å høre på. 

Det er fordi at hu er vant til å snakke trønder når hu er på hjemmetrakter, tenker at hu prøver å legge om til bokmål, hu har nok mistet mye av dialekta si, men mye som kommer frem nå som de bor på røros

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87
På 18.8.2020 den 7.50, Linye skrev:

Er det bare meg som undrer meg over hvorfor hun absolutt skal snakke trønder, når hun hele tiden går tilbake til den dialekta vi er vant med å høre? I dag på insta er annenhver filmsnutt med hver sin dialekt. Utrolig irriterende å høre på. 

Undrer meg over det jeg og. Hører tydelig at hun ikke er trønder egentlig, at hun har mistet dialekten. Greit hun snakket det som barn, men nå høres det bare.. falskt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye kommentarer på hvordan hun snakker? Det høres ut som et personangrep, og ikke noe jeg mener burde oppstå i denne tråden.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne bloggeren har tapt seg.. det kommer så tydelig frem at 7 barn rett og slett blei litt for mye for dem. Nesten utelukkende alle de siste innleggene på bloggen handler om hvor slitsomt det er med barn og mimring til tiden før barn. 
skjønner jo godt at de er slitne, men det går liksom på repeat..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...