Gå til innhold

Idébank for småbarnsforeldre


Gjest chiki

Anbefalte innlegg

Gjest chiki

Hva tenker dere om eksponeringen her? De bruker barna både i reklame for egen butikk, utleverer ganske utleverende i perioder, og hele dagen på snapchat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De lever på barna sine, rett og slett. Uten barna hadde de ikke vært der de er i dag. De må sikkert drive selvstendig og bruke de for alt det er verd for å tjene best mulig (det er jo eksponering og Internett som gjør folk "suksessfulle" i dag) . Mange mager og mette, blir sikkert flere også. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det de som har vært på mammabanden som har veldig mange barn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Maskopi skrev:

Er det de som har vært på mammabanden som har veldig mange barn?

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er fin og ærlig i sine skildringer av småbarnslivet. I tillegg deles det en del gode råd i forhold til produkter osv. Skjønner jo at det er barna og butikken sin de nå lever av å selge. Sånn er det, alle må ha en jobb og bloggen og butikken er hennes.

Mange, både bloggere og privatpersoner, eksponerer barna sine i stor eller liten grad nå. Jeg ville ikke gjort det, men så er det akkurat det dette paret lever av da. Jeg har ingen tro på at barna hennes vil ta skade av det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lipstick skrev:

Jeg synes hun er fin og ærlig i sine skildringer av småbarnslivet. I tillegg deles det en del gode råd i forhold til produkter osv. Skjønner jo at det er barna og butikken sin de nå lever av å selge. Sånn er det, alle må ha en jobb og bloggen og butikken er hennes.

Mange, både bloggere og privatpersoner, eksponerer barna sine i stor eller liten grad nå. Jeg ville ikke gjort det, men så er det akkurat det dette paret lever av da. Jeg har ingen tro på at barna hennes vil ta skade av det. 

Hun viser ikke alltid alle barna, svært lite de eldste barna. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki

Vet ikke hvor utallige ganger hun har lagt ut bilder av barna med mat griset utover hele ansiktet eller i badebaljen (ene gangen med kun en liten badeleke som skjulte) 

 

og skriver ofte ganske sensitivt om barna, feks da ene barnet ikke trivdes på forrige plassen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 7.5.2019 den 8.33, chiki skrev:

Vet ikke hvor utallige ganger hun har lagt ut bilder av barna med mat griset utover hele ansiktet eller i badebaljen (ene gangen med kun en liten badeleke som skjulte) 

 

og skriver ofte ganske sensitivt om barna, feks da ene barnet ikke trivdes på forrige plassen 

Hvis leken skjulte, spiller det noen rolle om den var stor eller liten? 

Nina har en flott g ærlig måte å vise frem småbbarnelivet på. Ja, deres inntekt baserer seg på barn og småbarnslivet. Jeg ville ikke valgt å gjøre det selv, men man skjønner jo også ved å ha fulgt henne en stund at det er mye hun ikke deler også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 7.5.2019 den 8.33, chiki skrev:

Vet ikke hvor utallige ganger hun har lagt ut bilder av barna med mat griset utover hele ansiktet eller i badebaljen (ene gangen med kun en liten badeleke som skjulte) 

 

og skriver ofte ganske sensitivt om barna, feks da ene barnet ikke trivdes på forrige plassen 

Ille synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Dottie skrev:

Og der var baby nummer 7 på vei :) Kjekt for de!

Enda en unge som kan/skal brukes i reklame 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte på Instagram (?) for tips, men avfølget siden jeg ikke er interessert i fremmedes menneskers privatliv... hadde det virkelig vært en idébank, men anonyme barn/eiere, hadde det vært interrsssnt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett meg lei på all reklamen på snappen. Umerket reklame,  helt til det plutselig er reklame for egen butikk på slutten av en eviglang forklaring hit og dit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tuppeluren skrev:

Har sett meg lei på all reklamen på snappen. Umerket reklame,  helt til det plutselig er reklame for egen butikk på slutten av en eviglang forklaring hit og dit.

Håper du melder det inn😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte også å følge fordi jeg trodde det var idébank for småbarnsforeldre, men d var jo bare egenreklame og spons. 

Jeg fikk inntrykk av at det forrige barnet var uplanlagt og at det har vært tungt med enda en liten en, så om de virkelig skal ha en til nå så skjønner jeg ikke helt greia? Hvorfor må man fortsette og få barn dersom man kjenner at det er tungt med de man har fra før? 

All verdens respekt for å klare å ta seg av så mange barn altså, jeg har bare to og er helt skakkjørt 🤪 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Moi123 skrev:

Håper du melder det inn😊

Jeg vet ikke om det blir i en gråsone, på en måte..? Ettersom hun merker helt på slutten🤔 hvor og hvordan melder jeg evt inn? 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...