Gå til innhold

Falsk eller?


Snartmammaaa

Anbefalte innlegg

C6184946-8E42-49DB-9E9A-AC0789BECD4A.thumb.jpeg.17a1c85dac2da4f4b008ef2fe9a10989.jpegGraviditetestest etter 11 dager etter ovitrelle. Dpo 10
Ser  en strek på strimmel testen (sensitiv på 10ml/u) men ikke noe tydelig på staven (25 ml/u) 
Er det mulig at det er fortsatt rester etter ovitrelle (snart 11 dager og noen timer siden da jeg satt el sprøyte) eller babystrek og jeg kan snart feire at jeg er gravid??? 
 
(Strimmel var lys rosa, tok bilde senere )
 
9B7EB862-18DA-4702-8C96-4DE1E70F5CAC.thumb.jpeg.28e409e3245e919197c640e85d794d45.jpeg
Endret av Snartmammaaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk du ikke svar på den andre tråden? 🙂

Anonymkode: 6c8f6...4dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke svar på den andre tråden? 🙂

Anonymkode: 6c8f6...4dc

Svarer du på spørsmålet, kjære anonym?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan sitte i opptil 10 dager, men gjør tydeligvis ikke det hos deg. For dine tester er negative, beklager. Prøv å test igjen om et par dager. Det er uansett litt tidlig å teste nå.

Anonymkode: 02c98...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snartmammaaa skrev:

Svarer du på spørsmålet, kjære anonym?? 

Det er bare litt irriterende når man ser noen har fått svar et sted og så legger ut sanne spørsmål flere ganger... 🙂 

Jeg henviser til den andre tråden for svar 😅

Anonymkode: 6c8f6...4dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative begge desverre..   

Anonymkode: dd741...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den kan sitte i opptil 10 dager, men gjør tydeligvis ikke det hos deg. For dine tester er negative, beklager. Prøv å test igjen om et par dager. Det er uansett litt tidlig å teste nå.

Anonymkode: 02c98...2ba

 

Så streken jeg har er falsk mener du??

jeg ser en tydelig strek men spm er om jeg kan stole på den eller om det kan være rester selv 11-12 dager etter ovitrelle

her er et annet bilde av samme test  streken var lysrosa innen ventetiden

 

C6184946-8E42-49DB-9E9A-AC0789BECD4A.thumb.jpeg.17a1c85dac2da4f4b008ef2fe9a10989.jpeg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare litt irriterende når man ser noen har fått svar et sted og så legger ut sanne spørsmål flere ganger... 🙂 

Jeg henviser til den andre tråden for svar 😅

Anonymkode: 6c8f6...4dc

Jeg er helt ny her. Aner ikke hvor jeg skal legge ut, ellers takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snartmammaaa skrev:

 

Så streken jeg har er falsk mener du??

jeg ser en tydelig strek men spm er om jeg kan stole på den eller om det kan være rester selv 11-12 dager etter ovitrelle

her er et annet bilde av samme test  streken var lysrosa innen ventetiden

 

C6184946-8E42-49DB-9E9A-AC0789BECD4A.thumb.jpeg.17a1c85dac2da4f4b008ef2fe9a10989.jpeg

 

 

 

Det er ikke en positiv test. Man er ikke i tvil når man får en positiv test, den blir helt klart rosa, selv om den er svak. Dette er en skyggstrek. 

Ikke bruk disse dårlige billige testene. Vent et par dager og test på nytt.

Anonymkode: 02c98...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fortsatt være Ovitrelle, siden testen er sensitiv for 10 mIU/ml. Det med at sprøyta er ute etter 10 dager gjelder nok for tester med vanlig sensitivitet.

Jeg har myst alt for mye etter streker selv, og ser streken på den sensitive testen din, altså. Men det er fare for at den er falsk foreløpig. Det kan være hcg fra en graviditet også, eller en kombinasjon :) Da jeg var gravid fikk jeg negativ test sensitiv for 25 mIU/ml 7 dpo (9 dager etter Ovitrelle), og svaakt positiv dagen etter. 

Lykke til! 

Anonymkode: e58d4...33f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan fortsatt være Ovitrelle, siden testen er sensitiv for 10 mIU/ml. Det med at sprøyta er ute etter 10 dager gjelder nok for tester med vanlig sensitivitet.

Jeg har myst alt for mye etter streker selv, og ser streken på den sensitive testen din, altså. Men det er fare for at den er falsk foreløpig. Det kan være hcg fra en graviditet også, eller en kombinasjon :) Da jeg var gravid fikk jeg negativ test sensitiv for 25 mIU/ml 7 dpo (9 dager etter Ovitrelle), og svaakt positiv dagen etter. 

Lykke til! 

Anonymkode: e58d4...33f

Imorra blir det 12-13 dager etter ovitrelle og da er det helt sikkert at den skal være helt ute? Ja sant. Vi får se imorgen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snartmammaaa skrev:

Imorra blir det 12-13 dager etter ovitrelle og da er det helt sikkert at den skal være helt ute? Ja sant. Vi får se imorgen da:)

Ja, det vil jeg tro. Og du kan jo også se om en evt. strek har blitt noe sterkere siden det har gått noen dager, eller prøve med en mindre sensitiv test hvis du har flere :) 

Anonymkode: e58d4...33f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det vil jeg tro. Og du kan jo også se om en evt. strek har blitt noe sterkere siden det har gått noen dager, eller prøve med en mindre sensitiv test hvis du har flere :) 

Anonymkode: e58d4...33f

Skal prøve med CB :)

tuuuuusen takk for svar. Åh gleder meg til imorra ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken lett jeg. Om det er fra ovitrelle eller ikke kan jeg dessverre ikke svare på. Om testen faktisk er positiv, så bør en test med 25 i sensitivitet bli positiv tre dager etter den du tok med 10. (hcg dobler seg hver 48. time i snitt)

Anonymkode: a6ddd...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...