Gå til innhold

Familie gjør forskjell mellom mine og stebarn


Hopeforbetter

Anbefalte innlegg

Er mor på ene barn på 4 og stemor på 3(alder mellom 9,11,12 nå).

Vi hadde venter med å få egen barn til 3 år slik at jeg blir bedre kjent og venn med stebarna mine. Elsket dem alltid og gjorde aldri forskjell. Jeg hadde hatt full ansvar for de i alle disse årene . Har aldri hatt mine egne Planner , de ukene jeg hadde barn hos oss ( 50-50). Jeg hadde ikke jobbet da.(dette var krav fra mannen slik at jeg skal være hjemme og barna slipper å være så lenge i SFO)

så fikk jeg min egen barn. Men da ble familie til mannen min med å skape forskjell mellom barna. Selvom jeg hadde aldri gjort noe forskjell mellom de. Jeg ikke planlegger aktiviteter til min egen når vi har stebarn slik at de barna kan gjøre noe sammen. Men så mannen familie tar kun stebarna ut på kino og restaurant men jeg er hjemme med min egen. Og få instruks å gjøre ferdig hos arbeid . Jeg syns dette er så urettferdig .mannen mener at det er greit at de har vært ute siden minste kan ikke på kino . Men jeg mener at da burde vi hatt spist middag sammen. Eller hvorfor minste ikke får lov å gjøre noe med hans venner da?

overreagerer jeg nå eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...