Gå til innhold

Graviditetstest 25 miu/ml. Hvor tidlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte et par tester på Apotek 1, og trodde at det var tidligtester. Det viser seg at de har en sensitivitet på 25, og ikke 10. Har noen testet tidligere enn ved ikm på slike tester? Er forresten på dag 9 dpo nå

:)

Anonymkode: ec290...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke positiv på dem før dagen før IKM. Med tidligtester fikk jeg første svaaaake strek 7 DPO

Anonymkode: d60f1...e3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte et par tester på Apotek 1, og trodde at det var tidligtester. Det viser seg at de har en sensitivitet på 25, og ikke 10. Har noen testet tidligere enn ved ikm på slike tester? Er forresten på dag 9 dpo nå

:)

Anonymkode: ec290...f13

Jeg produserer tidlig HCG så jeg fikk positiv med dem uke 2+6. Er nå 8mnd.

Anonymkode: 0ad89...6ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv cb digital 11 dpo (25 miu i følsomhet), som er en dag før ikm for meg. Svak positiv på 10 miu 9 dpo

Anonymkode: 38cc7...37d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ikke positiv på dem før dagen før IKM. Med tidligtester fikk jeg første svaaaake strek 7 DPO

Anonymkode: d60f1...e3b

Da utgjør det tydeligvis stor forskjell! 😮

Anonymkode: ec290...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fikk positiv cb digital 11 dpo (25 miu i følsomhet), som er en dag før ikm for meg. Svak positiv på 10 miu 9 dpo

Anonymkode: 38cc7...37d

Da kan jeg i prinsippet teste i morgen med 10 miu, for da er jeg 9dpo. Det er fem dager før forventet mens. Eller hva tror du, basert på dine erfaringer? :)

Anonymkode: ec290...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den type tester gir sikkert svar fra 15 dpo (som tilsvarer IKM i en gjennomsnittlig syklus). Hos noen kan de selvfølgelig slå ut tidligere (om egget festet seg tidlig, de produserer hcg tidlig, eller kroppen er effektiv til å skille ut hcg i urinen). Men best å vente til IKM om du vil ha et sikkert svar. 

Anonymkode: f5d41...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv på «vanlig» test fra 11-12 dpo mener jeg å huske. 

Anonymkode: 42f25...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan jeg i prinsippet teste i morgen med 10 miu, for da er jeg 9dpo. Det er fem dager før forventet mens. Eller hva tror du, basert på dine erfaringer? :)

Anonymkode: ec290...f13

Det kan du prøve på 😊 men streken jeg fikk 9dpo var så svak at den var vanskelig å se. Mannen så den ikke. Men jeg var gravid, er 20 uker på vei nå😊

Anonymkode: 38cc7...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en veldig svak strek 8 dpo. Men jeg anbefaler egentlig ikke å teste så tidlig, med mindre man syns det er spesielt gøy. Noe nøyaktig svar kan man ikke regne med. Den positive testen 8 dpo resulterte i en baby. Men nå testet jeg nylig positivt 15 dpo, og er glad jeg ikke drev med tidlig testing denne gangen. Jeg fikk mensen senere på dagen etter positiv test, og er glad jeg ikke hadde hatt forhåpninger i ei uke. 

Anonymkode: 7ca4f...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...