Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #5921 Del Skrevet 19. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på en oljeplattform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #5922 Del Skrevet 21. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri flydd i helikopter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #5923 Del Skrevet 21. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri hoppet i fallskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 21. oktober #5924 Del Skrevet 21. oktober Ikke jeg heller Jeg har aldri hatt meslinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #5925 Del Skrevet 21. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i havsnød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 21. oktober #5926 Del Skrevet 21. oktober Ikke jeg heller, men har blitt tauet grunnet tau i propellen. Jeg har aldri spilt tennis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #5927 Del Skrevet 21. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri kastet diskos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober #5928 Del Skrevet 21. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri falt i vannet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 21. oktober #5929 Del Skrevet 21. oktober Det har jeg Jeg har aldri lekt på isflak som barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #5930 Del Skrevet 21. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri løpt maraton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 22. oktober #5931 Del Skrevet 22. oktober (endret) Det har jeg. Jeg tok aldri vaksiner som barn 🥴 Endret 22. oktober av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #5932 Del Skrevet 22. oktober Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri drevet med friidrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 22. oktober #5933 Del Skrevet 22. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt oliven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #5934 Del Skrevet 22. oktober Cassidy Tvillingene elsker oliven. Vi har aldri vært på Svalbard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober #5935 Del Skrevet 23. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri vurdert å ha et abo. på Se&Hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober #5936 Del Skrevet 23. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vurdert å ha et abonnement på Her & Nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. oktober #5937 Del Skrevet 23. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri latt meg intervjue i lokalavisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober #5938 Del Skrevet 23. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri likt å bli fotografert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. oktober #5939 Del Skrevet 23. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri vært fotogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober #5940 Del Skrevet 23. oktober Det har visst jeg...når jeg vil. Jeg har aldri sunget i et rockeband. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå