jukkapalme Skrevet 10. oktober #5801 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): @jukkapalme Har du glemt å stille et spørsmål noen gang her? Å søren 😂 ja, én gang Jeg har aldri vært på audiens på slottet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #5802 Del Skrevet 10. oktober Ikke jeg heller og jeg skal nok ikke det heller. Jeg har aldri kjent noen dragning mot å hilse på noe veldig, veldig kjent menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #5803 Del Skrevet 10. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri håndhilst på statsministeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #5804 Del Skrevet 10. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri håpet å få invitasjon til slottet, med middag og samtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #5805 Del Skrevet 10. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri hilst på kongen og dronningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober #5806 Del Skrevet 10. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri kjøpt krystaller av Durek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober #5807 Del Skrevet 10. oktober jukkapalme skrev (6 minutter siden): Ikke jeg heller jeg har aldri kjøpt krystaller av Durek That is out of the question jeg har aldri gått på engleskolen til Märtha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #5808 Del Skrevet 10. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri blitt intervjuet på nyhetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober #5809 Del Skrevet 10. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri fått fartsbot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober #5810 Del Skrevet 10. oktober jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller jeg har aldri fått fartsbot Det har jeg… to ganger 😇 jeg har aldri slått noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #5811 Del Skrevet 10. oktober Det har Cassidy Tvillingene, vi banket opp mobberne som mobbet oss da vi gikk på skolen. Vi har aldri sagt bø til noen på bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober #5812 Del Skrevet 10. oktober Ikke jeg heller. jeg har aldri eid en elbil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #5813 Del Skrevet 10. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri eid motorsykler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. oktober #5814 Del Skrevet 10. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt hytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #5815 Del Skrevet 10. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri hatt mopeder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober #5816 Del Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller. Jeg gikk aldri på skøyter som barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 11. oktober #5817 Del Skrevet 11. oktober Det gjorde jeg. jeg har aldri stått på snowboard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #5818 Del Skrevet 11. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri surfet på surfebrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. oktober #5819 Del Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri hoppet i strikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 11. oktober #5820 Del Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri stått på slalåmski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå