Gå til innhold

Prøvere MAI 2019


Jente_38

Anbefalte innlegg

PP1 her, ingen barn fra før og aldri vært gravid, 10 dpo i dag. Hatt symptomer siden fredag. Kjenner en del murringer/stikking nederst i magen, og litt i lyskebåndet også egentlig. Mest på høyre side, men har tiltatt og er mer og mer på venstre side nå. Tatt to graviditetstester i dag. Mulig skyggetrek i morges og jeg føler den jeg tok i kveld kaaaanskje var litt sterkere, men mulig jeg bare legger godvilja til. Må nok vente noen dager til... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Unicorn1337 skrev:

7dpo i dag.. ingen symptomer

Spennende tider. :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) 

Har prøvd i 12 mnd nå på nr 2.. Har eggløsning rundt denne tiden, men tester ikke.. Tror jeg har fått en cyste på eggstokken, så nå er det laang ventetid til ny prøveperiode. Jeg hadde håpet, hadde til og med kjøpt prefert gel og sprøyta inn for at det skulle bli mer levelig for sædceller.. 

Håper noen kan komme med noe solskinnshistorier:) 

Anonymkode: bb29a...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering. Tok denne i ettermiddag (kun 2 timer siden jeg var på toalettet sist). 😍

IMG_20190528_161503.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioioiiiiii, super grattis! Så utrolig spennende og gøy. 😃😃😃

Har du hatt noen symptomer? Hvilken dato var innsettingsdato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jordbærterte skrev:

Oppdatering. Tok denne i ettermiddag (kun 2 timer siden jeg var på toalettet sist). 😍

IMG_20190528_161503.jpg

Oioioioiiiiii, super grattis! Så utrolig spennende og gøy. 😃😃😃

Har du hatt noen symptomer? Hvilken dato var innsettingsdato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8dpo. Blendahvit tidligtest og ingen symptomer. Brått og ille uren hud, så det er jo et tegn på mensen. Forventer mensen søndag/mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

positiv test denne måneden! Endelig! Etter 12 lange måneder med venting 😍 Nå må alt krysses for at lille spiren sitter hele løpet ut 🤞🏼 Fikk positiv test på fredag, 12 dpo ☺️

E904BF9C-E727-4749-9903-4C469856BB33.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sekundærinfertil skrev:

Oppdatering:

positiv test denne måneden! Endelig! Etter 12 lange måneder med venting 😍 Nå må alt krysses for at lille spiren sitter hele løpet ut 🤞🏼 Fikk positiv test på fredag, 12 dpo ☺️

E904BF9C-E727-4749-9903-4C469856BB33.jpeg

Har du testet noen dager før? Var de helt hvite? Prøver å holde håpet oppe på 9dpo og hvite tester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Unicorn1337 skrev:

Har du testet noen dager før? Var de helt hvite? Prøver å holde håpet oppe på 9dpo og hvite tester..

Nei, testet ikke før 12dpo. Jeg pleier ikke teste etter graviditet, jeg venter bare på mensen, som har kommet eksakt 14 dager etter positiv eggløsningstest.. Men denne måneden følte jeg det bare på meg, sånn plutselig.

men 9 dpo er fortsatt veldig tidlig! Vent til ikm, og test igjen da ☺️ lykke til! 🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, sekundærinfertil skrev:

Nei, testet ikke før 12dpo. Jeg pleier ikke teste etter graviditet, jeg venter bare på mensen, som har kommet eksakt 14 dager etter positiv eggløsningstest.. Men denne måneden følte jeg det bare på meg, sånn plutselig.

men 9 dpo er fortsatt veldig tidlig! Vent til ikm, og test igjen da ☺️ lykke til! 🤞🏼🤞🏼

Ja, det er planen. I følge appen er IKM på søndag, men jeg vet at det ikke kommer før mandag/tirsdag. 
Hadde du noen symptomer? Jeg har kanskje litt såre pupper, som jeg også har før mensen, og huden min er ganske sikker på at mensen kommer! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Unicorn1337 skrev:

Ja, det er planen. I følge appen er IKM på søndag, men jeg vet at det ikke kommer før mandag/tirsdag. 
Hadde du noen symptomer? Jeg har kanskje litt såre pupper, som jeg også har før mensen, og huden min er ganske sikker på at mensen kommer! haha

Nei ingen symptomer. Bare litt murring i magen akkurat som ved menstruasjon ☺️ Huden min er også litt i ubalanse, men det er den alltid rett rundt mens, hvor jeg får et par sånne «underjordiske kviser» 🤪 

men bortsett fra det- ingen unormale symptomer som gjorde at jeg tenkte jeg var gravid. Graviditet og mensen er jo kliss like i symptomer dessverre, det er frustrerende i prøveperioden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2019 den 21.31, Unicorn1337 skrev:

8dpo. Blendahvit tidligtest og ingen symptomer. Brått og ille uren hud, så det er jo et tegn på mensen. Forventer mensen søndag/mandag

Hei.

Denne ventingen er helt grusom. Jeg tok test idag tidlig, er nok alt for tidlig, men.... Klarte ikke la være. Kjennes ut som jeg skal få mensen snart også. men slik har det vært de andre gangene før den har vist positiv. På en måte er det teit å teste så tidlig, vet det så utrolig godt. Er jo ikke uten grunn at det er en testdato.


Har du testet noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.5.2019 den 8.49, sekundærinfertil skrev:

Oppdatering:

positiv test denne måneden! Endelig! Etter 12 lange måneder med venting 😍 Nå må alt krysses for at lille spiren sitter hele løpet ut 🤞🏼 Fikk positiv test på fredag, 12 dpo ☺️

E904BF9C-E727-4749-9903-4C469856BB33.jpeg

Oioioi, så spennende :) Grattis.
Hvordan går det, og hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Jente_38 skrev:

Hei.

Denne ventingen er helt grusom. Jeg tok test idag tidlig, er nok alt for tidlig, men.... Klarte ikke la være. Kjennes ut som jeg skal få mensen snart også. men slik har det vært de andre gangene før den har vist positiv. På en måte er det teit å teste så tidlig, vet det så utrolig godt. Er jo ikke uten grunn at det er en testdato.


Har du testet noe mer?

Ja.. 11dpo og fremdeles blendahvit. Er tom for tidligtester, så nå skal jeg bare vente. Hvilken dpo er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jente_38 skrev:

Oioioi, så spennende :) Grattis.
Hvordan går det, og hvordan er formen?

Takk! 😍 det går veldig fint, kjenner ikke noe til det annet enn mye luft i magen, og litt strekkfølelser ☺️ Forhåpentligvis får jeg et likt svangerskap som sist- følte ikke jeg var gravid annet enn at magen vokste 🤞🏼 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.5.2019 den 18.44, Unicorn1337 skrev:

Ja.. 11dpo og fremdeles blendahvit. Er tom for tidligtester, så nå skal jeg bare vente. Hvilken dpo er du på?

Hei.

Satte El-sprøyte 22.mai. Uttak 24.mai og innsett 26.mai.

Har ikke testdag før til fredag, vet ikke om jeg klarer å la vær 🙄 Har en del mensensmerter. Har ikke noe god følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2019 den 21.25, sekundærinfertil skrev:

Takk! 😍 det går veldig fint, kjenner ikke noe til det annet enn mye luft i magen, og litt strekkfølelser ☺️ Forhåpentligvis får jeg et likt svangerskap som sist- følte ikke jeg var gravid annet enn at magen vokste 🤞🏼 

 

Så bra 😃 Masse lykke til.

Hadde du mensensmerter før testdato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jente_38 skrev:

Hei.

Satte El-sprøyte 22.mai. Uttak 24.mai og innsett 26.mai.

Har ikke testdag før til fredag, vet ikke om jeg klarer å la vær 🙄 Har en del mensensmerter. Har ikke noe god følelse.

Huff.. Kjenner følelsen. Vent et par dager til ihvertfall! Det klarer du!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jente_38 skrev:

Så bra 😃 Masse lykke til.

Hadde du mensensmerter før testdato?

Tusen hjertelig takk ❤️ 

Nja litt murringer bare ☺️ Men jeg bruker å spotte før mens, og det gjorde jeg ikke denne måneden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...