Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

På 8.8.2019 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Stakkars Elisabeth, føler med henne. Det suger å være gravid. Det må være så kjipt at Andrei ikke tjener penger og ikke gjør det som må til for å få en jobb. Pluss krangler med familien og ikke har et skikkelig sted å bo. Huffameg.

Ellers hadde jeg aldri flyttet fra herlige Miami til oklahoma hvis jeg var Paola! Endelig føler hun at hun bor et sted hun trives og har en jobb hun liker! Hun er en fargerik kvinne, jeg skjønner henne godt på en måte. Og det virker nå som at Russ er veldig glad i henne, og hun i han til tross for mange ups and downs. Men jeg skjønner meg ikke helt på Russ, kona er jo den totale motpolen til moren, og så tror han det skal gå knirkefritt at de bor sammen og har et supert forhold? Og trodde han virkelig at Pao skulle endre personlighet fra å være sexy babe til å bli en prektig husmor i oklahoma?

Anonymkode: 154ef...7d1

Jeg synes Andrei oppfører seg så tett. Jeg får helt vondt i hjertet av hvordan de behandler faren hennes på. Han lar dem bo i et hus gratis, for å hjelpe dem, han bryr seg om dattera si og det kommende barnebarnet, og alt han vil ha tilbake er at de passer på og er takknemlig. Og de er totalt uenige. Skjønner ikke at Elisabeth orker å være sånn mot faren sin. Andrei burde være litt ydmyk og finne seg en jobb så kan de spare litt penger. 

Anonymkode: 945eb...6d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.8.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Var det ikke noen episode i går? 

Anonymkode: 4c635...c84

Jeg lurer også på hvor det har blitt av ukens episode. :(

Noen som vet hvorfor det ikke er lagt ut noe denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke noe ny episode før mot slutten av måneden 🤯

Var innom TLC Norge si facebookside. De kjører bryllupsprogram non stop i ukevis, for å markere at august er den måneden flest gifter seg.. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lunarstone skrev:

Det blir ikke noe ny episode før mot slutten av måneden 🤯

Var innom TLC Norge si facebookside. De kjører bryllupsprogram non stop i ukevis, for å markere at august er den måneden flest gifter seg.. 🤷‍♀️

🤣

Anonymkode: 70cb7...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lunarstone skrev:

Det blir ikke noe ny episode før mot slutten av måneden 🤯

Var innom TLC Norge si facebookside. De kjører bryllupsprogram non stop i ukevis, for å markere at august er den måneden flest gifter seg.. 🤷‍♀️

Så utrolig døvt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Herregud for en røre i happily evner after!! 

Jeg er egentlig lei av chantal og pedro. Samme greia i alle år. Samme med Azan og Nicole. Kjedelig! 

Pao ligna ikke på seg selv. Hadde ikke kjent henne igjen! Ser ut som de får dårlig nyheter abg barnet da :( stakars! 

Mye drama!

Anonymkode: 4c635...c84

Hvor så du at det ser ut som Pao får dårlige nyheten angående barnet? :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, trachea skrev:

Hvor så du at det ser ut som Pao får dårlige nyheten angående barnet? :( 

Det så sånn ut i den "dette skjer i sesongen" som var på slutten av første episode. 

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 23.42, trachea skrev:

Hvor så du at det ser ut som Pao får dårlige nyheten angående barnet? :( 

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det så sånn ut i den "dette skjer i sesongen" som var på slutten av første episode. 

Anonymkode: 4c635...c84

Skjer ikke, alt bra med baby. Bare noe de har klippet til.

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nuttery skrev:

Anbefaler å laste ned VPN og se episodene på YouTube.

Hvordan gjør man det? Koster det noe? 

Anonymkode: 6f577...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Tell All episoden fra denne sesongen som går på TLC nå. Fant den på youtube. Kan selvfølgelig se om jeg finner den og poste link her hvis noen vil ha spoilere. Så uten å avsløre noe kan jeg si at den er ganske underholdende. 

En liten ting kan jeg si da. Husker dere butikken Nicole og Azan skulle starte? Den ble jo ikke noe av, men ikke bekymre dere. Azan har sagt det blir butikk, så dere må ikke tro dere kan komme her og fortelle Nicole at det ikke blir noe butikk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt opp dplay nå, og skal starte igjen når de har litt flere episoder.. Så irriterende med pause på serien 😖

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kommet ny episode nå! 😄

Anonymkode: 0651b...b5e

På TLC? 

Det er jo bare brudekjoler 

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dplay, episoden som kommer på TV den 20.

Anonymkode: 0651b...b5e

Ahh.. da får jeg vente en uke. :) 

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ahh.. da får jeg vente en uke. :) 

Anonymkode: 4c635...c84

Alle episodene ligger på YouTube.

Anonymkode: 96069...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg, så naiv Ross er, og har vært! Skjønner jo at han vil flytte hjem igjen, men hvordan i alle dager kunne han tro at Pao ville gå med på det? Og at en samtale med moren ville endre på alt? Synes han har vært så uendelig naiv fra begynnelsen, vært helt besatt av henne, men aldri forstått hva dette forholdet ville innebære. Han virker dessverre dumsnill. Synes ikke Pao har behandlet han så veldig bra, men jeg skjønner at hun blir irritert når han virkelig ikke skjønner eller innser realiteten i forholdet deres og at hun overhodet ikke trives i Oklahoma.

Anonymkode: 154ef...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt Mail til Dplay at det er utrolig respektløst at de tror kundene sine er så ensformig at vi kun vil se bryllypsprogram en måned. Jeg sier opp abonnementet hvis jeg ikke får tilbakebetaling for den måneden. Oppfordrer andre til å gjøre det samme. 

Anonymkode: a29e7...572

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2019 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Huffameg, så naiv Ross er, og har vært! Skjønner jo at han vil flytte hjem igjen, men hvordan i alle dager kunne han tro at Pao ville gå med på det? Og at en samtale med moren ville endre på alt? Synes han har vært så uendelig naiv fra begynnelsen, vært helt besatt av henne, men aldri forstått hva dette forholdet ville innebære. Han virker dessverre dumsnill. Synes ikke Pao har behandlet han så veldig bra, men jeg skjønner at hun blir irritert når han virkelig ikke skjønner eller innser realiteten i forholdet deres og at hun overhodet ikke trives i Oklahoma.

Anonymkode: 154ef...7d1


Har ikke lagt merke til at Pao behandler han dårlig? Syns det er han som ikke helt skjønner ansvaret det er å ha kjæreste. 
 

Anonymkode: ebd44...e73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...