Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

kari2 skrev (På 18.9.2021 den 13.31):

Hei! Det står mye i some om når Ari har besøk av eksen sin, men hvilken episode er dette? Og er det fra The other way?

Ja, det er den nye sesongen av The Other Way som begynte i august. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissStiles skrev (12 timer siden):

Ja, det er den nye sesongen av The Other Way som begynte i august. 

Takk! Hvor kan jeg se det? Har Discovery+ men der finner jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kari2 skrev (5 timer siden):

Takk! Hvor kan jeg se det? Har Discovery+ men der finner jeg det ikke.

Jeg finner det heller ikke. Episodene er tydeligvis ikke tilgjengelig for oss i Norge enda. Håper de kommer i løpet av høsten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
kari2 skrev (På 20.9.2021 den 10.21):

Takk! Hvor kan jeg se det? Har Discovery+ men der finner jeg det ikke.

Den nye sesongen er startet på Discovery+, kom noen episoder i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 123 eller noe

Så lite de har peiling, de som sitter og svarer på mail at "vi vet ikke noe om dette" også kommer programmet 2 uker senere! Jaja, da gleder vi oss til å se dette her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (6 timer siden):

Så lite de har peiling, de som sitter og svarer på mail at "vi vet ikke noe om dette" også kommer programmet 2 uker senere! Jaja, da gleder vi oss til å se dette her :) 

Tenkte det samme, men nå er det i gang 👍🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadyGrey skrev (På 5.10.2021 den 9.56):

Ny sesong av The Other Way er kommet! 4 episoder. På Discovery+

Hurra!😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadyGrey skrev (På 5.10.2021 den 19.35):

Den nye sesongen er startet på Discovery+, kom noen episoder i dag. 

Endelig! Da har jeg sett de 3 episodene som ligger ute. Hva synes dere sålangt?
 

Jeg begynner å bli litt lei Jenny. Han kommer vel aldri til å gifte seg igjen. Ikke så lenge foreldrene hans har noe imot det i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissStiles skrev (4 timer siden):

Endelig! Da har jeg sett de 3 episodene som ligger ute. Hva synes dere sålangt?
 

Jeg begynner å bli litt lei Jenny. Han kommer vel aldri til å gifte seg igjen. Ikke så lenge foreldrene hans har noe imot det i hvert fall. 

Har ikke klart å begynne og se på sesongen ennå. Pga Jenny og Sumit, og hun der irriterende jenta med han amerikanske enkle fyren. I just cant with those people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (På 8.10.2021 den 18.50):

Endelig! Da har jeg sett de 3 episodene som ligger ute. Hva synes dere sålangt?
 

Jeg begynner å bli litt lei Jenny. Han kommer vel aldri til å gifte seg igjen. Ikke så lenge foreldrene hans har noe imot det i hvert fall. 

tror heller ikke han kommer til å gifte seg med henne pga foreldrene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alle drive å fortelle så personlige ting til folk så sinnsykt tidlig?😱 The Other way, når Danielle forteller på sin andre date med en mann at eksen hennes sa at ingen mann noen sinne ville ligge med henne fordi hun luktet så ille- WHY? Daten trenger da ikke vite det🤯

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 123 eller noe

For et opplegg med dem i Etiopia, Ari og Baby eller hva de hette.. på date med eksene sine og ræva kommunikasjon.

Virker helt kjørt med hun som solgte reatauranten og livet sitt for å møte han rundbrenneren sin på orkanøya.

Blir kvalm av gamla og Sumit, jeg er så lei av dem! Samme med hun som aldri vil gifte seg med amerikaneren, og han er så tustelig selv som kommer med søsterens skitne promdress som brudekjole, og aldri tar hintet om at han burde reist tilbake til USA for lenge siden. Hun er sur for at han hadde flørta med ei jente eller hva det var og får full støtte av søstrene, men forrige sesong lo jo hele landsbyen av han amerikaneren fordi hun lå med andre bak ryggen på han. Jeg blir ikke klok på disse kulturene her! :vetikke: 
Mormoneren som skal til østeuropa er bare ekkel og slesk. Var det noen flere par igjen da?|

Endret av 123 eller noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest padawan

Jeg har endelig dratt ut den berømmelige fingeren og sett til om ed episode 7 av sesong 8 av 90 day fiancé. 

Brandon og Julia er håpløse. Skal hun bo på en gård må hun da skjnne hun må hjelpe til med gårdsdriften. Stephanie er kontrollfreak. Tarik er litt meh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (På 26.10.2021 den 15.35):

Jeg har endelig dratt ut den berømmelige fingeren og sett til om ed episode 7 av sesong 8 av 90 day fiancé. 

Brandon og Julia er håpløse. Skal hun bo på en gård må hun da skjnne hun må hjelpe til med gårdsdriften. Stephanie er kontrollfreak. Tarik er litt meh. 

Forskjell på å hjelpe litt til,  og det som blir forventet av henne.. Hun har levd et helt annet liv , så mye hun bo i et nytt land,  nytt sted,  nytt språk og kjenner omtrent ingen.. Så flytter hun til et sted hvor foreldrene behandler den voksne sønnen sin som et barn, og ikke får de dele rom , ikke får han tilbringe noen morgener med henne OG det er forventet at hun bidrar på lik linje som alle der.  Hun får ingen rolig start med få oppgaver i starten,  og ikke får hun og Brandon noe tid for seg selv. Foreldrene må seriøst roe seg ned , og gi de litt space. Brando må manne seg opp , og si imot mamman sin. 

Jeg er enig at hun kanskje ikke prøver hardt nok , men kan skjønne det ut ifra situasjonen hun er i/ omgivelsene. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Prelunia skrev (17 minutter siden):

Foreldrene må seriøst roe seg ned , og gi de litt space. Brando må manne seg opp , og si imot mamman sin. 

Jeg er enig i at foreldrene tar ganske hardt i. TLC skal jo lage underholdning så det er godt mulig de klipper bort alt hvor de har en god tone for å fremstille mer drama / underholdning. Kan tenke meg det er stor forskjell på å leve et aktivt byliv i Moskva for deretter å flytte langt f ut på landsbygda i USA.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...