Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Noen som vet når Darcey and Stacey begynner igjen ? Sesong 2 er på YouTube men burde jo vært på Discovery 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jessic_a skrev (Akkurat nå):

Noen som vet når Darcey and Stacey begynner igjen ? Sesong 2 er på YouTube men burde jo vært på Discovery 

Ooh er det på YouTube 😍 men ja, jeg vil helst se det på Discovery 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig deg nyeste nå? Husker jeg har sett alt, men det er nå 1 mnd siden... hva er det nyeste av selve serien og alle spin off seriene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (44 minutter siden):

Ooh er det på YouTube 😍 men ja, jeg vil helst se det på Discovery 🙈

Ja, men kvaliteten er forferdelig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilia77 skrev (6 timer siden):

Hvor har dere sett Tell All? Er de episodene kommet på Discovery? 

Det ser ut som Tell All - del 1 kommer på tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/19/2021 at 8:44 PM, Louise88 said:

Hvor og når ser du disse nyeste episodene?

Flixtor som regel. Er serveren full p.g.a mange seere på samme tidspunkt ser jeg på series9 tror jeg siden heta? Prøv på Google startsiden og søk på 'series9 90 day fiancé' . Bruka series9 til darcey og stacey sesong 2 om dagen og. Om cirka én uke slippes TOW3🥰.

Popper opp en del reklame på sistnevnte. Sørg for å ha oppdatert ett aktivt virusprogram før du bruka Series9 og gjennomfør søk en gang i uken. Gått helt fint hos oss. Utvalget på series9 er det intet negativt å si på. Søk '90 day' og du får opp absolutt alt fra gamle til nye show. Klikker med glede vekk reklame mens seriene går mot å slippe d+ abonnement😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett Tell All - del 1:

Brandon og Julia - Jeg har likt dem men Julia bør roe ned på sjalusien sin. Også tror jeg at hun må innse at de kommer til å flytte et sted nærmere gården til foreldrene hans. Ja foreldrene hans har vært litt for mye involvert og burde gitt dem mer privatliv men at faren hans er syk. Da skjønner jeg at han vil bo nærmere dem. 
 

Tiffany og  Ronald - jeg tror ikke at de kommer til å være sammen mye lenger. Så mye som de krangler over skype og når hun er i afrika. Har Ronald hatt K1 intervjuet sitt? Det sa de ikke noe om. 
 

Yara og Jovi - han bør innse at nå er de foreldre og da kan man ikke dra på strippeklubb hver helg. Yara virker som en god mor og har funnet seg godt til rette i den rollen. Hun var nok mer klar for å være kone og mor enn han var klar for å bli mann og far. Håper de klarer seg. Heier på dem!

Natalie og Mike - jeg har tidligere vært stor fan av dem som par men nå…. Nei!!! Han er altfor snill!! Når det kom frem at hun har bankkortet hans som betaler for alt i Florida - nei!!!! Og når begge fikk spm om de har møtt noen nye - Mike svarte nei med en gang mens hun nølte. Det sier jo alt! Da skjuler hun noe! Mike burde bare komme seg videre.

Kalani og Asuelu - jeg er egentlig ikke noe fan av dem. Aldri forstått meg på forholdet deres. Det er så mye familie innblandet!! Veldig bra at han sto opp for familien sin og sa fra!! 
 

Libby og Andrei - alltid likt dem!! Ja han har et temperament men jeg synes allikevel det virker som om de fungerer bra sammen som par. Men han var virkelig hatt uflaks når det gjelder svigerfamilien. Når han endelig har fått en god tone med svigerfaren sin, så begynner søskene til Libby å føle seg truet av det. Håper virkelig at de klarer å løse det! Synes så synd på faren til Libby når han ble så lei seg for at det ble så mye krangling og skriking. 
 

Angela og Mike - wow!! Hun har virkelig forandret seg!! Jeg skjønner ikke at hun gidder å holde på med Michael lenger. De kommer vel mest sannsynligvis aldri til å kunne være sammen i samme land. Hvordan skal det fungere? 
 

Gleder meg til del 2 og om det kommer frem noe mer!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett tell all episode en. 
Jeg endrer ikke mening om Mike og Natalie. De er et par som gjør hverandre verst. Begge to. Hvis Mike syns at de kranglet mye på utenlandsturer sammen så forstår jeg ikke hvorfor han fortsatte forholdet. Han velger selv å la henne ha kortet hennes. De spiller begge offerrollen. Hvis det er slik at det er slutt og alt er håpløst så hadde jeg om jeg var i hennes situasjon også søkt meg til andre russere. Julia går langt i sine beskyldninger mot Natalie og jeg lurer på årsaken til det. Virker som Julia liker å røre rundt i oppvasken. Da er det vanskelig å forsvare seg når alle hopper på. Yara forsøker på et vis å være på Natalie sin side. Jeg oppfatter at Natalie bare resignerer. Så kommer mora til Mike, og Angela og gjør alt bare verre. Det er som Natalie ligger på togskinner og alle andre er tog som kjører over. Herregud! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Nå ser vi på The other way sesong 1, fyttigrisen, så ufordragelige alle er mot kjæresten som skal komme og gifte seg. Håper alle reiser hjem til USA, spesielt hun gamlemor på 60 og han mormoneren, og hun med Aladdin da. Og han tullingen med hun gravide som blir så sur og løper til skogs hele tiden, der er det amerikaneren som er ufordragelig. De som skal bo i Sør-Korea med babyen sin virker som de eneste greie denne sesongen, selv om han ikke har fått seg noen jobb for å ta vare på dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happily ever after, tell all 2; satt å venta på at det skulle komme frem at Andrei «truet» til seg jobb hos svigerfar der han sa at om han ikke får det, så blir han sendt hjem til Moldova og tar Elizabeth og datteren med seg! 
Sånn jeg ser det, er det det som gjorde at han følte han ikke hadde noe annet valg en å gi andrei jobb, å stå i alle konfliktene i familien….

bare jeg som ser det sånn? Tviler på Elizabeth vet han truer med å ta dem med til Moldova….hadde hun aldri gått med på uansett…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som ser på vanlig tv begynte den nyeste sesongen i dag kl 20 på tlc. (Jeg vet at den har ligget på nett en stund)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VildeS skrev (På 7.9.2021 den 21.11):

For oss som ser på vanlig tv begynte den nyeste sesongen i dag kl 20 på tlc. (Jeg vet at den har ligget på nett en stund)

Jeg finner den ikke på discovery+? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet når The Other Way sesong 3 og Darcey & Stacey sesong 2 kommer på Discovery+ (eventuelt annet sted tilgjengelig i Norge)? Vet de har fått mange episoder av begge i USA nå, etter at D+ kom har vi ikke ligget sååå langt bak... Trenger litt søppel-TV kjenner jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, rains of castamere said:

Noen som vet når The Other Way sesong 3 og Darcey & Stacey sesong 2 kommer på Discovery+ (eventuelt annet sted tilgjengelig i Norge)? Vet de har fått mange episoder av begge i USA nå, etter at D+ kom har vi ikke ligget sååå langt bak... Trenger litt søppel-TV kjenner jeg. 

Bruk series9. Ligger ute flere episoder fra begge sesongene du nevnte😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosapelikan skrev (10 timer siden):

Bruk series9. Ligger ute flere episoder fra begge sesongene du nevnte😊

Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...