Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Gjest 123 eller noe
ElectricScum skrev (14 timer siden):

Jeg ramlet utpå 90-days-kjøret for et par år siden. Har enda ikke klart å få rydda opp i rekkefølgen på noen av disse ørten variantene av før, etter, under, over, på siden, bakvendt og frem- og tilbake 90 days. Det er til å bli svimmel av. Men nå sitter jeg nå engang fast på denne karusellen, og det er både morsomt og tidvis litt kvalmende.

:ler: Kjøret!

Jeg prøvde single-spinoffen i går, men der var det plutselig en Big Ed, når kommer han inn i bildet da? De viste jo masse gamle minner med han og Rose, men de var jo aldri med i den originale serien. Så irriterende å se ting jeg ikke har sett før på serien! Tror jeg prøver meg på happily ever after nå, men jeg ser det er jo masse sesonger av dette og. Kvalmt er ordet ja, men det er veldig gøy også 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruttveig skrev (1 time siden):

:ler: Kjøret!

Jeg prøvde single-spinoffen i går, men der var det plutselig en Big Ed, når kommer han inn i bildet da? De viste jo masse gamle minner med han og Rose, men de var jo aldri med i den originale serien. Så irriterende å se ting jeg ikke har sett før på serien! Tror jeg prøver meg på happily ever after nå, men jeg ser det er jo masse sesonger av dette og. Kvalmt er ordet ja, men det er veldig gøy også 😄

Han er med i Before The 90 days

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å holde kontroll på hvilke man bør se først og hvilke sesonger som er fortsettelse på before og afther og alt det der. 🎪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt tips til det er å sjekke dato for når episodene er sendt på wiki eller imdb eller lignende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (På 6.7.2021 den 11.13):

Det er vanskelig å holde kontroll på hvilke man bør se først og hvilke sesonger som er fortsettelse på before og afther og alt det der. 🎪

Google det og du vil få opp en oversikt over rekkefølgen du bør se sesongene i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 123 eller noe

Jeg var på google, men fant en hel haug forskjellige rekkefølger. Det var derfor jeg måtte spørre her 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Sett første Tell all på sesong 5 av happily ever after. Ganske juicy stuff. leder meg til neste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (På 8.7.2021 den 12.24):

Sett første Tell all på sesong 5 av happily ever after. Ganske juicy stuff. leder meg til neste. 

Jeg blir såååå sykt sprø av familien til Libby. De behandler Andrei som dritt og de ser det ikke selv en gang. Libby ser det heller ikke. Han er ikke en engel selv heller, men det må da være måte på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Pølsevann skrev (53 minutter siden):

Jeg blir såååå sykt sprø av familien til Libby. De behandler Andrei som dritt og de ser det ikke selv en gang. Libby ser det heller ikke. Han er ikke en engel selv heller, men det må da være måte på. 

Jeg er helt enig. Før synes jeg Andrei var en dust men hele familien hennes er på klin, kokos gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (45 minutter siden):

Jeg er helt enig. Før synes jeg Andrei var en dust men hele familien hennes er på klin, kokos gale.

Til og med når Andrei prøver å sette en strek over alt, starte på nytt, begrave stridsøksen så fortsetter de. 

Synes synd på Kalani også, hun har det ikke noe særlig godt og ser virkelig ulykkelig ut. Alt for stor kulturforskjell på Kalani og Azuelo. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (21 timer siden):

Jeg blir såååå sykt sprø av familien til Libby. De behandler Andrei som dritt og de ser det ikke selv en gang. Libby ser det heller ikke. Han er ikke en engel selv heller, men det må da være måte på. 

Enig, de er ikke helt gode selv, og skal vite absolutt alt om han for å ev klare å grave fram noe gufs fra fortiden hans.

Minner nesten om familien Chantel. De er heller ikke ved sine fulle fem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Knitalong skrev (2 timer siden):

Enig, de er ikke helt gode selv, og skal vite absolutt alt om han for å ev klare å grave fram noe gufs fra fortiden hans.

Minner nesten om familien Chantel. De er heller ikke ved sine fulle fem.

Vedder en tier på at familien til Libby får en spin-off lignende det Chantels har fått. Bare drama. 

edit: rettet skrivefeil

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

padawan skrev (34 minutter siden):

Vedder en tier på at familien til Lobby får en spin-off lignende det Chantels har fått. Bare drama. 

Hadde ikke blitt overrasket hvis det skjedde :fnise: Drama selger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexz
Nooni skrev (På 23.6.2021 den 21.47):

Hva skjedde med all den gjelden som Mike hadde/har og som var fokus på i starten og som han var redd for å fortelle henne om? 

Det blir nevnt i «Happily Ever After» episode 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronald og Tiffany har egentlig ikke engasjert meg særlig mye, men nå begynner det virkelig å spisse seg til. Ser ikke lyst ut for det forholdet. Jeg skjønner veldig godt at Tiffany er nødt for å sette hardt mot hardt og få bevis for at Ronald kan ta ansvar, men jeg synes hun ble i overkant urimelig da hun ankom Sør-Afrika. Vi så i forkant hvor mye Ronald hadde anstrengt seg for å få til et slags soverom for sønnen, men det var syt og klag fra første stund fra Tiffany. Det er seff rimelig sløvt å ha tomt kjøleskap når en familie på tre ankommer fra en lang reise, men han hadde åpenbart hatt fokus på helt andre ting. 

Han gikk også totalt overboard med handlinga som han ikke hadde penger til i det hele tatt, og det er også ganske på trynet, men Tiffany gjør det ikke noe bedre når hun krever at han umiddelbart skal kaste alt han har i  henda enda han sjauer og ordner på kjøkkenet for å legge inn matvarer og tørke over vått gulv. Det skulle tatt seg ut om noen av dem hadde labbet inn på kjøkkenet, sklidd på vått gulv og gått rett i dørken. Hun må jo gi dem begge litt tid til å komme inn i en felles rutine hvor de begge tar ansvar. Utrolig dårlig psykologi og bare sable ned alt han gjør så han ikke får følelse av å gjøre noe som helst riktig. Da reagerer han med å bli tverr og kjip, og det er forståelig når han ikke får anerkjennelse for noe av det han gjør. 

Og hva er det med amerikanere og deres uffing og æsjing over all mat som ser annerledes ut enn hva de selv er vant med? De er tydeligvis ribbet for vanlig høflighet når det kommer til å vise respekt for andre kulturer. Ekstremt ufint av Tiffany og æsje seg over absolutt alt i den lokale butikken. Vi så det samme da Libbys ufordragelige familie var i Moldova. Jeg antar de anser seg som en familie med stil og klasse, men de fremstår som ekstremt trashy og ukultiverte når de rynker på nesa av alt annet som ikke er amerikansk.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ElectricScum skrev (31 minutter siden):

 

Og hva er det med amerikanere og deres uffing og æsjing over all mat som ser annerledes ut enn hva de selv er vant med? De er tydeligvis ribbet for vanlig høflighet når det kommer til å vise respekt for andre kulturer. Ekstremt ufint av Tiffany og æsje seg over absolutt alt i den lokale butikken. Vi så det samme da Libbys ufordragelige familie var i Moldova. Jeg antar de anser seg som en familie med stil og klasse, men de fremstår som ekstremt trashy og ukultiverte når de rynker på nesa av alt annet som ikke er amerikansk.

 

Det er vel stort sett bare sånn trailer trash/white trash som er med i disse programmene (ja, vet ikke alle er det), så ikke det minste rart synes jeg. Deres oppfatning av høflighet er jo milevis fra den gjengse nordmanns oppfatning i alle fall. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalani er gravid med barn nr 3 🤦🏻‍♀️ Jeg synes så synd på henne før, men ikke må. Dama kan jo ikke bruke prevensjon.. Snart har hun 4 barn..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (27 minutter siden):

Det er vel stort sett bare sånn trailer trash/white trash som er med i disse programmene (ja, vet ikke alle er det), så ikke det minste rart synes jeg. Deres oppfatning av høflighet er jo milevis fra den gjengse nordmanns oppfatning i alle fall. 

Nja, det spørs jo hvor man trekker grensa. Vi fremstår vel ikke så mye bedre om vi skal hevde at flesteparten er white trash. Men ja, det handler nok mer om høflighet og mangel på evnen til å sette pris på kulturelle forskjeller som gjør at de fremstår som litt simple. Det er nok mange amerikanere som i amerikansk målestokk er langt fra begrepet "white trash", men som for europeere fremstår som enkle, fordomsfulle, uopplyste og smakløse. Det er trekk som vi her hjemme iallfall oppfatter som ganske "trashy". 

Man kan gjerne være fattig, bo i en campingvogn og allikevel ikke fremstå som "trailer trash", synes jeg. I min bok handler det mer om holdninger og verdier enn om (penge-)kapital, iallfall. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Fjugur skrev (50 minutter siden):

Det er vel stort sett bare sånn trailer trash/white trash som er med i disse programmene (ja, vet ikke alle er det), så ikke det minste rart synes jeg. Deres oppfatning av høflighet er jo milevis fra den gjengse nordmanns oppfatning i alle fall. 

Det blir ikke mye underholdning hvis alt bare er silkestrøkent og rosa skyer. Det er konflikter og motsetningen som skaper god drama for tv. Bryllupsfesten til Libby og Andrei varte garantert mange timene men de klippet inn kanskje et par minutter hvor broren har hengedrita. Å bli så full  og oppføre seg slik når man vet det er kameraer over alt sier sitt. 

*Stjerne*støv* skrev (40 minutter siden):

Kalani er gravid med barn nr 3 🤦🏻‍♀️ Jeg synes så synd på henne før, men ikke må. Dama kan jo ikke bruke prevensjon.. Snart har hun 4 barn..

Enig. Hun har alltid klaget på at han ikke stiller opp men får like fult ut flere og flere barn med han ubrukelige fyren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...