Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 6.42):

Har bare sett litt her og der av diverse sesonger, og ser nå litt på sesongen hvor Angela treffer den Nigerianske mannen sin for første gang. Altså; Han sier både at hun er gammel, feit, maskulin og at han liker henne fordi hun kan gi han et bedre liv og «ta vare på han». Og Angelas sinne er akkurat som om hun skjønner det der, samtidig ikke ? 🤷‍♀️ For hun gifter seg jo med han til slutt, mener de er «sjelevenner» osv. Hvordan er det mulig å være så blind? 🤔

For meg så virker det som om de aller fleste av parene rett og slett ikke har det så bra sammen, så hvorfor gidder de? 🤷‍♀️ 
 

 

Anonymkode: e4af9...fec

For han penger, for henne sex. 

Anonymkode: ef68c...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjedde med all den gjelden som Mike hadde/har og som var fokus på i starten og som han var redd for å fortelle henne om? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooni skrev (46 minutter siden):

Hva skjedde med all den gjelden som Mike hadde/har og som var fokus på i starten og som han var redd for å fortelle henne om? 

Jeg mener å huske at han sa en gang at han hadde klart å nedbetale gjelden og sparte penger da.

Anonymkode: 70cb7...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg mener å huske at han sa en gang at han hadde klart å nedbetale gjelden og sparte penger da.

Anonymkode: 70cb7...d68

Er det ikke merkelig at det ikke nevnes med ord videre i sesongene, ei heller at han bor i en rønne av et hus, hvor vi ofte hører M klage på at hun fryser. Vi fikk aldri en oppklaring på hva som skjedde med gjelden og hvordan det innvirket på deres forhold. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Brandon har vel tidligere sagt at han har brukt alle pengene sine på luksusferier de har hatt sammen. De har vært i Sør-Korea og Paris sammen, kanskje en tur til? I tillegg sparer han til bryllupet. Han har også fortalt at han har vist Julia leiligheter, men hun syns ikke de var fine nok. 

Det er vel vanlig å ikke ha så mye penger når du er i 20-årene, i motsetning til 50 år. Da har man vel vært i arbeidslivet i en del år. Pluss at Angela har vært med i maaange sesonger av 90-day nå.

Anonymkode: b0939...030

elsker angela, hun er helt gæren - men herregud så underholdende 😄

Anonymkode: 9dea3...bdd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooni skrev (12 timer siden):

Hva skjedde med all den gjelden som Mike hadde/har og som var fokus på i starten og som han var redd for å fortelle henne om? 

Hvem er Mike igjen? Hvilken sesong var han med i? 

Anonymkode: 8359a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

elsker angela, hun er helt gæren - men herregud så underholdende 😄

Anonymkode: 9dea3...bdd

Hun har sine øyeblikk. Det virker som om hun er oppriktig glad i Michael. Hun hadde vel ikke giddet å bruke årevis på et langdistanseforhold hvis ikke. Men jeg syns hun har vært veldig slem med mannen sin i det siste. Direkte nedlatende og mobbende. Hadde det vært en mann som snakket sånn til kona si hadde alle sagt at det var psykisk vold. Håper det er skuespill.

Anonymkode: b0939...030

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

For han penger, for henne sex. 

Anonymkode: ef68c...e14

Ja, det er vel (dessverre) slik det er.

Angela gjør jo ikke noe annet enn å kjefte på mannen (egentlig ofte med rette, men de tingene hun kjefter for er jo årsaken til at dama burde forstå at han ikke er interessert i henne men i å komme til USA) og han Nigerianske mannen uttrykker absolutt ingen (positive) følelser når han er sammen med Angela. Har knapt sett han smile, han ser bare stressa og nervøs ut.

Altså; De traff hverandre ved at han sendte henne en tilfeldig melding på Facebook. Og han har 1000 damer som «venner» der. Det er jo opplagt at han har brukt timesvis med å sende tilfeldige damer meldinger, i håp om å få ei vestlig dame på kroken, og Angela var den eneste som bet på. 🤷‍♀️

Anonymkode: e4af9...fec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie er utrolig merkelig, det synes jeg. MEN Mike behandler henne som dritt og lar moren sin gjøre det samme. Fælt å se på. Mike har aldri elsket N. Det nekter jeg å tro.

 

Anonymkode: 813e1...fdf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem er Mike igjen? Hvilken sesong var han med i? 

Anonymkode: 8359a...7dd

Ahh, selvfølgelig Mike og Nathalie. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nathalie er utrolig merkelig, det synes jeg. MEN Mike behandler henne som dritt og lar moren sin gjøre det samme. Fælt å se på. Mike har aldri elsket N. Det nekter jeg å tro.

 

Anonymkode: 813e1...fdf

Jeg tror han blei så såret når hun kastet ringen etter han, og det vil han aldri glemme. Hun må sikkert betale for det så lenge de er sammen. Moren er helt forferdelig mot henne, å Mike tillater det. 

Anonymkode: 8359a...7dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg er litt overrasket over at sykehuset sender Larissa hjem i den formen men det koster vel en nyre og en lever å bli liggende neon dager lenger.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ahh, selvfølgelig Mike og Nathalie. 

Jeg tror han blei så såret når hun kastet ringen etter han, og det vil han aldri glemme. Hun må sikkert betale for det så lenge de er sammen. Moren er helt forferdelig mot henne, å Mike tillater det. 

Anonymkode: 8359a...7dd

Spoiler

Nå har de gått fra hverandre skrev hun på Instagram

 

Anonymkode: 70cb7...d68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

padawan skrev (På 24.6.2021 den 13.11):

Jeg er litt overrasket over at sykehuset sender Larissa hjem i den formen men det koster vel en nyre og en lever å bli liggende neon dager lenger.  

Privat sykehus. Skjer her også. En gang ble mannen min vekket, stablet på beina og sendt rett ut til en 5 timers kjøretur hjem (jeg kjørte). Jeg trodde de skulle observere han minst ett par tre timer først men nei. En annen gang ble han satt på toget 3 timer etter en hemorideoperasjon. Måtte bare stå hvis ikke han klarte å sitte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Så veldig forvirrende med alle listene jeg finner med rekkefølger dette programmet  bør ses i! Har sett sesong 1-8 av den vanlige serien, og nå vil jeg jo se mer :)  Men leste da skal man se Happily ever after etterpå, jeg kjenner ingen av disse folkene? Er det noe man bør se først? Before 90 days? Er det noen som sitter på fasiten her? Jeg gidder ikke å sitte og se masse flashbacks fra andre sesonger jeg skulle ha sett først, hva som gikk galt i forholdene osv. Da er jo det megaspoilers for de sesongene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (3 timer siden):

Så veldig forvirrende med alle listene jeg finner med rekkefølger dette programmet  bør ses i! Har sett sesong 1-8 av den vanlige serien, og nå vil jeg jo se mer :)  Men leste da skal man se Happily ever after etterpå, jeg kjenner ingen av disse folkene? Er det noe man bør se først? Before 90 days? Er det noen som sitter på fasiten her? Jeg gidder ikke å sitte og se masse flashbacks fra andre sesonger jeg skulle ha sett først, hva som gikk galt i forholdene osv. Da er jo det megaspoilers for de sesongene!

Jeg ramlet utpå 90-days-kjøret for et par år siden. Har enda ikke klart å få rydda opp i rekkefølgen på noen av disse ørten variantene av før, etter, under, over, på siden, bakvendt og frem- og tilbake 90 days. Det er til å bli svimmel av. Men nå sitter jeg nå engang fast på denne karusellen, og det er både morsomt og tidvis litt kvalmende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare sett det som går på tlc. Har skjønt at jeg må over på discovery + for å se mere. Det er ett veldig kjør dette 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (2 timer siden):

Jeg har bare sett det som går på tlc. Har skjønt at jeg må over på discovery + for å se mere. Det er ett veldig kjør dette 😂

Reint slitsomt :fnise:

Jeg er heldigvis ajour, og venter bare på nye episoder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (10 minutter siden):

Reint slitsomt :fnise:

Jeg er heldigvis ajour, og venter bare på nye episoder. 

Er jo ikke noe Sister wives eller svenske Hollywoodfruer heller nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (26 minutter siden):

Er jo ikke noe Sister wives eller svenske Hollywoodfruer heller nå. 

Savner Sister wives :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...