Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Gjest Alexz
AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 23.12):

Syns Debbie var den beste til å virkelig ta E*d på at han dater unge jenter. Og på at han sier at Debbie behandler Colt som en unge når det er hans egen mor som barberer ryggen hans, setter håret i hestehale og setter majones i håret 🤣🤣

Anonymkode: 30911...229

Synes Debbie er ganske kul, jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alexz
AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 13.34):

Jeg sitter og ser på nå, herregud så flaut hele opplegget med Brittany og sexpraten, må gjemme ansiktet i hendene 🙈😅

 

Anonymkode: 154ef...7d1

Ja, hva var vitsen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor Angela har sekond thoughts nå, disse tingene burde hun jo ha reflektert over for lenge siden 🙄🙄

Anonymkode: 65256...097

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 12.27):

Er ikke overrasket. Ed er ekkel, og hvorfor skal han absolutt gå etter unge jenter, jenter som er yngre enn datteren sin? Synes det er rart at de unge jentene faller for han, men han er jo veldig manipulerende, og tvinger seg på dem, så de har kanskje ikke noe valg. 

Anonymkode: 8359a...7dd

Enig i at han er nasty! Men…synes det blir hauset veldig opp at Liz er «så ung og vakker» osv. Hun er tross alt nesten 30 år, med et barn og to ekteskap bak seg og et helt alminnelig utseende på sitt beste.

 

Anonymkode: ea6b6...513

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen som har sett på 90 days: Foody Call da? 

Trodde det skulle være interessant å se at de laget mat fra de forskjellige stedene de kom fra. Men iblandet sexprat, prat om slikking mm, så ble det bare for krampaktig og dumt. 

Anonymkode: 99ef3...f96

Står over den. Enig i at 90 days har blitt sykt sexfiksert, særlig i spin-off’ene. Programlederen spør nesten utelukkende om seksuelle ting, det er så putete 🙈

Og hvem er det som IKKE har sånn OnlyFans på Instagram nå ?

Anonymkode: ea6b6...513

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (17 timer siden):

Angela vet hun er for gammel til å ha hell med kunstig befruktning og hun vet også at hun ikke har råd til det. 

Hun har jo vært med på nesten samtlige spinoff siden hennes originale sesong, (utenom TOW), i tillegg tjener hun på cameo og salg av diverse Angela-greier. Så tror hun har det ganske greit med penger. 

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duff skrev (18 timer siden):

Angela vet hun er for gammel til å ha hell med kunstig befruktning og hun vet også at hun ikke har råd til det. 

Men hun har råd til tusenvis av kosmetiske inngrep/slankeoperasjoner?🤔 nok en egoistisk investering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (1 minutt siden):

Men hun har råd til tusenvis av kosmetiske inngrep/slankeoperasjoner?🤔 nok en egoistisk investering..

Skjønner henne godt jeg, alt for gammel til å ta seg av en baby

Anonymkode: 813e1...fdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner henne godt jeg, alt for gammel til å ta seg av en baby

Anonymkode: 813e1...fdf

Forsåvidt enig i det, man da burde hun være ærlig med Michael om det, ettersom han ønsker seg barn og de tross alt er gift.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Duff said:

Angela vet hun er for gammel til å ha hell med kunstig befruktning og hun vet også at hun ikke har råd til det. 

De filmet i en tidligere sesong at Angela spurte datteren om hun ville være deres eggdonor. Datteren sa Nei, og de må i så fall betale for et egg. Angela er uansett for gammel for et nytt svangerskap.

Syns det er trist å se på disse forholdene med stor aldersforskjell (20-åring sammen med 50-åring) hvor den eldste gjerne er besteforelder, og den yngste ikke vil oppleve å få egne barn. Håper ikke de sitter igjen bitre og skilt om 10 år. Tenker da på Michael - Angela, Zied- Rebecca, osv. Litt annerledes når aldersforskjellen er motsatt, siden ung kvinne og gammel mann teknsk sett fremdeles kan få barn. Men jeg syntes det var tragisk å se Nikki på 19 år bli fortalt av sin 59 år gamle mann at han aldri kom til å få barn med henne. Men gifte seg skulle de.

Anonymkode: b0939...030

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (21 minutter siden):

Men hun har råd til tusenvis av kosmetiske inngrep/slankeoperasjoner?🤔 nok en egoistisk investering..

Regner med at hun tjener endel på programmet. Kan jo også hende at hun får sponset operasjonene.

Synes det er helt innafor at hun tar de operasjonene. Det har jo også med hennes helse og gjøre. 

Anonymkode: 8359a...7dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Regner med at hun tjener endel på programmet. Kan jo også hende at hun får sponset operasjonene.

Synes det er helt innafor at hun tar de operasjonene. Det har jo også med hennes helse og gjøre. 

Anonymkode: 8359a...7dd

Poenget mitt var ikke operasjonene, men at hun totalt ignorerer Michael sine ønsker og drømmer og oppfører seg toxic ovenfor han etter min mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (13 minutter siden):

Poenget mitt var ikke operasjonene, men at hun totalt ignorerer Michael sine ønsker og drømmer og oppfører seg toxic ovenfor han etter min mening.

Enig med deg i det. Hun forlanger at han tilpasser seg henne 100 %, og hun selv tilpasser seg 0 %. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
fitnessjenta skrev (7 timer siden):

Men hun har råd til tusenvis av kosmetiske inngrep/slankeoperasjoner?🤔 nok en egoistisk investering..

Det er jo bare bra at hun tar grep for å bedre helsen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (3 minutter siden):

Det er jo bare bra at hun tar grep for å bedre helsen sin. 

Ja, men det var ikke poenget mitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (6 timer siden):

Enig med deg i det. Hun forlanger at han tilpasser seg henne 100 %, og hun selv tilpasser seg 0 %. 

Nettopp! Han har aldri noe han skulle sagt angående noe som helst, hun klikker bare han ser på en annen dame f.eks mens hun flørter med alle😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chroma skrev (9 minutter siden):

Det er jo bare bra at hun tar grep for å bedre helsen sin. 

Hun tar ikke grep for å endre helsen sin. Da ville hun sluttet å røyke, f.eks. Eller byttet matvaner før operasjonen. Dette er ene og alene valg gjort fordi hun ønsker å se bedre ut. Selv ikke når legene sier at de ikke kan operere henne fordi hun røyker fordi det innebærer for stor helserisiko er hun villig til å stumpe røyken. Hun later kun som om hun har sluttet og lyver om det for å få gjennomført operasjonen. 

Anonymkode: faf8a...51a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting: Kalani med han fra Samoa.. De jobber ikke, men skal nå kjøpe hus.

De kjører rundt i DE bilene. Hvordan henger dette sammen? Får de mye penger for å være med i programmet?

Anonymkode: 4f74d...621

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer på en ting: Kalani med han fra Samoa.. De jobber ikke, men skal nå kjøpe hus.

De kjører rundt i DE bilene. Hvordan henger dette sammen? Får de mye penger for å være med i programmet?

Anonymkode: 4f74d...621

Asuelu har iallfall hatt to jobber de siste årene, danser og sjåfør. 

https://screenrant.com/90-day-fiance-asuelu-pulaa-new-job-details/

https://www.intouchweekly.com/posts/90-day-fiance-what-are-kalani-and-asuelus-jobs/

Anonymkode: b0939...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på en ting: Kalani med han fra Samoa.. De jobber ikke, men skal nå kjøpe hus.

De kjører rundt i DE bilene. Hvordan henger dette sammen? Får de mye penger for å være med i programmet?

Anonymkode: 4f74d...621

Tror faren til Kalani har endel penger.

Anonymkode: f0db1...3a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...