Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

skruttveig skrev (18 timer siden):

 

Helt forferdelig å se på sesong 3 med han Mohamad som giftet seg med Danielle, hun litt tykke rare 41åringen. Stakkars dame! For en jævla type, håper det er slutt med dem for lenge siden!

Ja, det var forferdelig.

Han manipulerte henne skikkelig..  De har gått videre nå da, heldigvis. 
viser seg at hun er skikkelig smart også! Går på skole nå og får toppkarakterer!

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja, det var forferdelig.

Han manipulerte henne skikkelig..  De har gått videre nå da, heldigvis. 
viser seg at hun er skikkelig smart også! Går på skole nå og får toppkarakterer!

Anonymkode: 30911...229

Hun var ikke videre smart når det gjelder menn. Hun var ikke videre sympatisk selv, syntes jeg, løy en del om økonomien bl.a. Men bra dette kanskje ga henne en dytt i riktig retning. 

Jeg slutter aldri å forundre meg over eldre kvinner og eldre menn som henter seg en ung partner i et fattig land. Hva forventer de egentlig?  Dyp kjærlighet livet ut? 

Anonymkode: 4e155...ba9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere hørt lydopptaket av tlf samtalen til Ed og Liz? Har jeg skjønt det riktig så kastet han henne ut fordi hun kjørte en kollega hjem. Under dette opptaket er jeg enig i han som kommenterer, han sier at Ed ville nok at Liz skulle flytte inn for å få makt. 
 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hørt opptaket før men gjorde det nå. Måten han snakker til henne på? Det hadde jeg aldri godtatt. Misliker han bare mer og mer! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (6 timer siden):

Har noen av dere hørt lydopptaket av tlf samtalen til Ed og Liz? Har jeg skjønt det riktig så kastet han henne ut fordi hun kjørte en kollega hjem. Under dette opptaket er jeg enig i han som kommenterer, han sier at Ed ville nok at Liz skulle flytte inn for å få makt. 
 

 

Du har delvis skjønt det rett. Liz ringte og spurte om tillatelse til å kjøre kollegaen sin hjem, noe Ed sa ja til. For så å plutselig snu og ja, klikke helt på henne for det. Det var visst respektløst mot han av henne å gjøre det selv om han ga tillatelse. 

Og om du vil høre bare opptaket, uten noen kommentator, ligger det på forrige side

Anonymkode: 9957b...638

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du har delvis skjønt det rett. Liz ringte og spurte om tillatelse til å kjøre kollegaen sin hjem, noe Ed sa ja til. For så å plutselig snu og ja, klikke helt på henne for det. Det var visst respektløst mot han av henne å gjøre det selv om han ga tillatelse. 

Og om du vil høre bare opptaket, uten noen kommentator, ligger det på forrige side

Anonymkode: 9957b...638

Bare det at hun måtte ha tillatelse fra Ed om å kjøre kollegaen hjem er skremmende. For de fleste så holder det å bare gi beskjed om at jeg kjører (navn) hjem. 

Anonymkode: 8359a...7dd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 14.26):

Fy f.... for en type. Han er jo helt sjuk i hue han der, og burde fjernes fra programmet. 

Anonymkode: 8359a...7dd

Jeg leste på Instagram at det er en underskriftskampanje mot han nå, folk vil ha han vekk fra TLC etter telefonen med Liz. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
NewStart87 skrev (16 minutter siden):

Jeg leste på Instagram at det er en underskriftskampanje mot han nå, folk vil ha han vekk fra TLC etter telefonen med Liz. 

Lurer på om ikke @MissStiles lenket til den kampanjen ganske nylig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela forteller om sine forventninger i forbindelse med fedmeoperasjonen hun skal gjennomgå. Jeg hadde også blitt overrasket 😕image_50412033_01.thumb.JPG.5b7c7a8f8a06283859ff91e1facea92b.JPG

Endret av ElectricScum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Mye rart i sesong 5, de der gullfolkene! 😆 Han som måtte betale tiusenvis av bhatt, gull og to vannbøfler til foreldrene, og på forlovelsesfesten måtte han betale folk pengekonvolutter for å komme inn i huset foreldrene satt i.. med penger han egentlig ikke har! Og hun fra Asia som innrømmet kaldt at hun forlater mannen hun skal gifte seg med, hvis steriliserings-reverseringen ikke er vellykket fordi hun SKULLE ha barn.

Nicole og Azan... bla bla bla, nå begynter de å bli kjedelige på andre sesongen sin. Krangler hele tiden og lar May sitte på ipaden mesteparten av tiden i Marokko. Elizabeth og han fra Moldova er morsomme, familien blir så sjokkert hele tiden over at hun ikke får lov til noe lengre pga hans kultur, god underholdning iallfall 😄

Også var det hun i 40årene som har funnet seg en guttunge fra Dominikanske republikk, herregud når han skulle på strippeklubb i den rosa skjorta si, og heiv rundt seg med endollarsedler, som en ungdom som hadde forvillet seg inn der. 

Mest underholdende sesongen til nå. Anbefaler alle som har tid på kveldene å ta et maraton 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt delt når det gjelder Angela og Michael. På den ene siden synes jeg at de er søte, men på den andre siden virker Angela veldig kontrollerende og toxic. For eksempel vet hun at Michael ønsker seg barn, og at hun ikke kan gi det til han naturlig. Likevel nekter hun å se på alternative muligheter for befruktning. Og nå er det fedmeoperasjonen(e), der Michael ytrer at han er bekymret både for deres felles økonomi og helsa hennes, men dette avfeier hun blindt og attpåtil flørter med kirurgen 🙃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (10 timer siden):

Mye rart i sesong 5, de der gullfolkene! 😆 Han som måtte betale tiusenvis av bhatt, gull og to vannbøfler til foreldrene, og på forlovelsesfesten måtte han betale folk pengekonvolutter for å komme inn i huset foreldrene satt i.. med penger han egentlig ikke har! Og hun fra Asia som innrømmet kaldt at hun forlater mannen hun skal gifte seg med, hvis steriliserings-reverseringen ikke er vellykket fordi hun SKULLE ha barn.

Nicole og Azan... bla bla bla, nå begynter de å bli kjedelige på andre sesongen sin. Krangler hele tiden og lar May sitte på ipaden mesteparten av tiden i Marokko. Elizabeth og han fra Moldova er morsomme, familien blir så sjokkert hele tiden over at hun ikke får lov til noe lengre pga hans kultur, god underholdning iallfall 😄

Også var det hun i 40årene som har funnet seg en guttunge fra Dominikanske republikk, herregud når han skulle på strippeklubb i den rosa skjorta si, og heiv rundt seg med endollarsedler, som en ungdom som hadde forvillet seg inn der. 

Mest underholdende sesongen til nå. Anbefaler alle som har tid på kveldene å ta et maraton 😄

Jeg er på sesong 5, den er ganske gull!😂

Enig med Nicole og Azan, hadde holdt med 1 sesong med den samme kranglingen i Agadir. Satser på nye tema å krangle om når han kommer til US and A😁 Moren til Nicole må være passe frustrert der datteren buldozer seg vei mot tidenes tabbe, det forholdet blir aldri bra.

Luis, han virker jo helt psyko, hverfall ut fra den siste episoden jeg så, der de snakker i sengen et par dager før bryllupet skal stå. Løp!

🍿

Endret av Turkis Sau
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 23.41):

Det spekuleres i amerikansk media om dette er et avtalt spill mellom Ed og Liz. Hun var en alenemor som jobbet doble skift, og dette var kanskje en måte for henne å tjene litt penger på og bli kjendis. Og nå muligens only fans neste.. Ed liker oppmerksomheten han får, positiv eller ei. Jeg må si jeg har problemer med å forstå at en som Liz ville klart å være sammen med en som Ed, uten at det ligger noe mer bak.. 

Anonymkode: 154ef...7d1

Interessant teori, men da må Liz være en utrolig god skuespiller. Følelsene hun viste på Tell All, pluss tlf samtalen mellom de virker genuine. Jeg tenker at Ed er veldig generøs bak kameraet, det ble jo nevnt på Tell All at han har flere sugarbabies så antar at han liker å spandere litt. Liz er en alenemor med mange dårlige forhold bak seg, og tenkte kanskje først og fremst på å sikre en økonomisk trygghet for ungen sin foran ekte kjærlighet..: pluss at pengene fra TLC også kom godt med

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett på 90 days: Foody Call da? 

Trodde det skulle være interessant å se at de laget mat fra de forskjellige stedene de kom fra. Men iblandet sexprat, prat om slikking mm, så ble det bare for krampaktig og dumt. 

Anonymkode: 99ef3...f96

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 13.13):

Wow… hvem tror han at han er. Håper de kutter ham fra showet.

Anonymkode: 73eba...547

Han er direkte slem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Noen som har sett på 90 days: Foody Call da? 

Trodde det skulle være interessant å se at de laget mat fra de forskjellige stedene de kom fra. Men iblandet sexprat, prat om slikking mm, så ble det bare for krampaktig og dumt. 

Anonymkode: 99ef3...f96

Ja, så to episoder igår og føler det samme som deg. Ble for useriøst. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 123 eller noe
Turkis Sau skrev (3 timer siden):

Jeg er på sesong 5, den er ganske gull!😂

Enig med Nicole og Azan, hadde godt med 1 sesong med den samme kranglingen i Agadir. Satser på nye tema å krangle om når han kommer til US and A😁 Moren til Nicole må være passe frustrert der datteren buldozer seg vei mot tidenes tabbe, det forholdet blir aldri bra.

Luis, han virker jo helt psyko, hverfall ut fra den siste episoden jeg så, der de snakker i sengen et par dager før bryllupet skal stå. Løp!

🍿

Ja nå så jeg de krangla på senga og hun kasta ringen på han rett før jeg måtte gå på jobb! Lizzie slår seg løs i Miami også, gleder meg til å se den diskusjonen senere 😀 synes det var litt rart som de stresser opp hun thaidama og eggene hennes, hun er jo bare 36, det er jo ikke SÅ gammalt! Men til pass for henne etter hun plaga typen sånn med at han hadde fjernet mandommen sin 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som har sett på 90 days: Foody Call da? 

Trodde det skulle være interessant å se at de laget mat fra de forskjellige stedene de kom fra. Men iblandet sexprat, prat om slikking mm, så ble det bare for krampaktig og dumt. 

Anonymkode: 99ef3...f96

Jøss, hva er det? Går det på Discovery?

Anonymkode: 8359a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (48 minutter siden):

Ja nå så jeg de krangla på senga og hun kasta ringen på han rett før jeg måtte gå på jobb! Lizzie slår seg løs i Miami også, gleder meg til å se den diskusjonen senere 😀 synes det var litt rart som de stresser opp hun thaidama og eggene hennes, hun er jo bare 36, det er jo ikke SÅ gammalt! Men til pass for henne etter hun plaga typen sånn med at han hadde fjernet mandommen sin 🤪

Ja da er vi kommet like langt, skal binge mer i kveld!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (6 timer siden):

Jeg er litt delt når det gjelder Angela og Michael. På den ene siden synes jeg at de er søte, men på den andre siden virker Angela veldig kontrollerende og toxic. For eksempel vet hun at Michael ønsker seg barn, og at hun ikke kan gi det til han naturlig. Likevel nekter hun å se på alternative muligheter for befruktning. Og nå er det fedmeoperasjonen(e), der Michael ytrer at han er bekymret både for deres felles økonomi og helsa hennes, men dette avfeier hun blindt og attpåtil flørter med kirurgen 🙃

Angela vet hun er for gammel til å ha hell med kunstig befruktning og hun vet også at hun ikke har råd til det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...