Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

og Colt... det er noe galt der også. Blir kvalm av han og. Jeg må spole over alt med de to! Takler ikke så godt hun som var gift med Mohammed heller (husker ikke hva hun heter), jeg blir rett og slett uvel over hvor lite oppegående hun er, men synes det er fint at hun forsøker å komme seg videre med vennene sine.

Anonymkode: faf8a...51a

Helt enig med det du skriver her, bortsett fra at jeg "må" se hvor håpløs Colt er. Han steker i sitt eget fett. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når og hvor får man sett «Darcy and stacy»? Ser de reklamerer for det på sine egne sosiale medier, 

Anonymkode: 0f3e9...26e

det har gått på TLC her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissStiles skrev (1 time siden):

Buuuu!!! Jeg trodde det skulle være Tell All 😠

Jeg fant faktisk "Bares All" på discovery idag. Fant nye episoder fra 1/4 som jeg ikke har sett. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre ikveld ;) 

Anonymkode: 8359a...7dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (På 29.4.2021 den 20.40):

Det er så tydelig at han bare er ute etter pengene hennes, hvordan kan hun unngå å se det!? 
Jeg døde litt innvendig da han sa at det var sjelden man møtte noen som bare ga vekk gratis penger, det var en «once in a lifetime “opplevelse, eller noe sånt. 😲

Hun ser det nok. Hu virker som en som elsker en underdanig mann som hu kan kjøpe for litt deilig sex. Det er jo litt makt i det. Og så har hun nok noen issues 🤔 noen ganger virker det som hu har inntatt noe hun kanskje ikke har godt av 😔 

Anonymkode: c2dd3...31a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (1 time siden):

Helt enig med det du skriver her, bortsett fra at jeg "må" se hvor håpløs Colt er. Han steker i sitt eget fett. 

det har gått på TLC her i Norge.

Åååh  😮 er det noe sted jeg kan se darcy og stacy online?

Anonymkode: 0f3e9...26e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (1 time siden):

Jeg fikk lyst til å klore ut øynene mine da Colt kledde av seg i dagens episode.

INGEN liker å se Colt uten klær 😳

Anonymkode: 8359a...7dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Åååh  😮 er det noe sted jeg kan se darcy og stacy online?

Anonymkode: 0f3e9...26e

Ja, på Discovery+

Anonymkode: 01393...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg følger 90 days på Facebook. Og jeg undrer meg over hvorfor det er så mange kommentarer på at Natalie er så psyko. Men jeg har alltid tenkt at det er Mike som er psyko. Jada Natalie har mye rart for seg, men han mannen blir jeg nesten redd for. Sånn som han lot hu gjennomgå de siste dagene før visumet løp ut. Faktisk ikke greit. En mann med litt empati hadde ikke holdt på sånn. 

Anonymkode: c2dd3...31a

Her har jeg endret mening underveis. I begynnelsen syntes jeg Natalie var håpløs og Mike fremsto som en balansert og redelig type. Hun har noen merkelige nykker, koketterer og gjør seg til på en sånn måte at man får inntrykk av at hun gjør seg krevende og vanskelig med vilje. Som om det skal være sjarmerende og feminint å være kravstor. Men jeg synes hun har endret seg, og det virker i blant som de virkelig ikke forstår hverandre. Hun har også vist noen veldige følsomme sider så jeg tror det er veldig mye usikkerhet der. Mens Mike ikke lenger fremstår like "wholesome" og trivelig som han først ga inntrykk av. Altfor mye passiv aggressivitet i hans væremåte. Han blir også trassig og demonstrativt tverr overfor Natalie når han har latt seg irriterer over noe. 

Og det helvete han utsatte henne for mot slutten hører jo ingen steder hjemme. Det er mulig de har fått frem det verste i hverandre.

Så ja, stort sett enig i din oppsummering her.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (14 timer siden):

Jeg fikk lyst til å klore ut øynene mine da Colt kledde av seg i dagens episode.

Colt? Var det han som bodde med moren? Er han med denne sesongen og? Kom det ikke ny episode i går? Jeg finner ingen 

Anonymkode: 961bb...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Colt? Var det han som bodde med moren? Er han med denne sesongen og? Kom det ikke ny episode i går? Jeg finner ingen 

Anonymkode: 961bb...5d2

Ja, er han som bor med moren. Var en episode av " 90 day fiancé: Happily ever after?" på TLC i går. Han og hans nye kjæreste var på stranden i Brazil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (3 timer siden):

Begge Tell All episodene kommer 11 mai!! 

På TLC eller Discovery?

Anonymkode: 8359a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

På TLC eller Discovery?

Anonymkode: 8359a...7dd

Discovery+
Denne sesongen har vel ikke gått på TV

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To episoder med Tell All på Discovery+ kom ut idag.

Stephanie er ikke med, mens Tarik og Hazel er med hjemmefra. Rart at ikke Stephanie er det, men produksjonen har kanskje funnet ut at hun doper seg? 

Anonymkode: 8359a...7dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

To episoder med Tell All på Discovery+ kom ut idag.

Stephanie er ikke med, mens Tarik og Hazel er med hjemmefra. Rart at ikke Stephanie er det, men produksjonen har kanskje funnet ut at hun doper seg? 

Anonymkode: 8359a...7dd

Stephanie la jo ut sin egen Tell all på ig-tv. Ligger ute fortsatt.

Anonymkode: 99ef3...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Stephanie la jo ut sin egen Tell all på ig-tv. Ligger ute fortsatt.

Anonymkode: 99ef3...f96

Hun hadde visst truet med å saksøke tlc pga feilaktig fremstilling, eller noe sånt?🤔

Anonymkode: 154ef...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MissStiles skrev (På 5.5.2021 den 10.35):

Begge Tell All episodene kommer 11 mai!! 

Takk for opplysningen. Da skal jeg i gang - denne serien skuffer aldri! 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (1 time siden):

Noen som har sett Tell All? Hva synes dere?

så det i går!  sjokkert over amira egentlig. forstår meg ikke helt på historien hennes - føler hun fremstiller andrew ille bevisst.

mike og natalie skjønner jeg ikke noe av.. de må slå opp. virker ikke lykkelige noen av de.

Jovi og yara virket mer rolige og trygge. Håper det varer.

Julia og brandon er veldig morsomme. Men de må få flyttet for seg selv. ingen vil bo med svigers uansett og i hvert fall ikke mamman til brandon som behandler de som tenåringer!

Anonymkode: 9dea3...bdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

så det i går!  sjokkert over amira egentlig. forstår meg ikke helt på historien hennes - føler hun fremstiller andrew ille bevisst.

mike og natalie skjønner jeg ikke noe av.. de må slå opp. virker ikke lykkelige noen av de.

Jovi og yara virket mer rolige og trygge. Håper det varer.

Julia og brandon er veldig morsomme. Men de må få flyttet for seg selv. ingen vil bo med svigers uansett og i hvert fall ikke mamman til brandon som behandler de som tenåringer!

Anonymkode: 9dea3...bdd

Jeg har sett begge episodene nå.

Andrew og Ameria: På en måte så synes jeg synd på henne og på en annen måte synes jeg synd på han. Hvis hun har det så ille som hun sier, så forstår jeg at hun ikke ville se han men han burde få en sjanse til å forsvare seg selv. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... 

Yara og Jovi: Selvom hun kjefter mye på han og han burde vokse opp litt, så håper jeg virkelig at de klarer å holde seg. Spesielt siden de har fått barn. De virker som om de koser seg som foreldre.

Julia og Brandon: Jeg er så lei av å høre klage over gården og dyrene. Hun må jo forstå at det koster penger å finne seg en leilighet og siden det er kun han som tjener penger så tar det tid. De er søte sammen men jeg er usikker på om de holder sammen. 

Rebecca og Zied: Jeg digger henne men jeg synes han er litt rar. Også reagerte jeg litt på at hun nå skal fikse ting med kroppen sin. Er det han som vil at hun skal gjøre det?!? 

Mike og Natalie: herregud for en Berg og dalbane forholdet deres er. Jeg har sagt tidligere at jeg hadde ikke tilgitt han for det han gjorde. Men hun er jo ikke noe bedre selv. Hun vet akkurat hvilke knapper hun skal trykke på med han. Men nå har jeg googlet litt om dem fordi jeg er nysgjerrig og da finner man jo ut veldig mye...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...