Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Ranunkelen skrev:

Det har du jaggu meg rett i! 

Har sett nyeste episode nå, og jeg blir bare så flauuuu over oppførselen til Larissa! Jeg synes synd på moren til Colt, selv om det sjeldent er sunt som par, å bo sammen med mor/svigermor. 

Leida er jaggu meg kaldblodig, som krever å bli satt høyere hos Eric, enn hans egne barn! Den krangelen og telefonsamtalen, der de kastet ut datteren hans... Jeg har ikke ord.. Den kjerringa driver mannen til vanvidd, og han er en idiot som biter på. 

Hva tror dere om Jay og Ashley? 

Hmm.. er selv i et interracial forhold, så jeg har veldig lyst til å heie på de. Men måten Jay er på, fremstår som lite tillitsvekkende.. Jeg tror Ashley er så fast bestemt på å gifte seg denne gangen at hun ignorerer faresignalene.. Hva tror du?

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som fikk med seg om truslene Jay og Ashely fikk var fra en i familien hennes? Eller var det fremmede?

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 30.5.2019 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Hmm.. er selv i et interracial forhold, så jeg har veldig lyst til å heie på de. Men måten Jay er på, fremstår som lite tillitsvekkende.. Jeg tror Ashley er så fast bestemt på å gifte seg denne gangen at hun ignorerer faresignalene.. Hva tror du?

Anonymkode: 30911...229

Det er jeg også og jeg er helt enig med deg. Hadde i utgangspunktet vært skeptisk til en fra Jamaica pga kulturen deres når det kommer til utroskap, kvinner osv men det at han er så ung i tillegg gjør at jeg tenker han er ett skikkelig high risk project. Ingen 20 åringer er klar for ekteskap og hun som er i 30 årene og med barn tenkere jeg burde vært litt mer realistisk. Så unge menn som kommer til USA/Europa har nok en tendens til å leke seg godt rundt de første årene etter de kommer. Dessverre er det ett lite fåtall av de jeg kjenner som «fikk» mennene sine til hjemlandet sitt som fortsatt er sammen. Erfaringsmessig holder mennene sine forhold med kvinner de senere treffer her mye bedre da de er mer integrert og har vært gjennom prosessen med at alt er nytt, vansker med jobb og penger osv. Dessverre tror jeg hun er i fornektelse og har satset alle kortene sine på han og vil ikke se faresignalene. 

Anonymkode: 5b659...5fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2019 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Noen som fikk med seg om truslene Jay og Ashely fikk var fra en i familien hennes? Eller var det fremmede?

Anonymkode: 4c635...c84

Jeg fikk inntrykk av at det var fremmede.

Anonymkode: 5b659...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg også og jeg er helt enig med deg. Hadde i utgangspunktet vært skeptisk til en fra Jamaica pga kulturen deres når det kommer til utroskap, kvinner osv men det at han er så ung i tillegg gjør at jeg tenker han er ett skikkelig high risk project. Ingen 20 åringer er klar for ekteskap og hun som er i 30 årene og med barn tenkere jeg burde vært litt mer realistisk. Så unge menn som kommer til USA/Europa har nok en tendens til å leke seg godt rundt de første årene etter de kommer. Dessverre er det ett lite fåtall av de jeg kjenner som «fikk» mennene sine til hjemlandet sitt som fortsatt er sammen. Erfaringsmessig holder mennene sine forhold med kvinner de senere treffer her mye bedre da de er mer integrert og har vært gjennom prosessen med at alt er nytt, vansker med jobb og penger osv. Dessverre tror jeg hun er i fornektelse og har satset alle kortene sine på han og vil ikke se faresignalene. 

Anonymkode: 5b659...5fc

Han viste jo sitt sanne jeg, i siste episode... Fyyy for en drittsekk! Han er også veeldig klar over at Ashley ikke kan kaste han ut, siden hun har ansvar for han i 10 år.. For en situasjon å havne i!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2019 den 13.42, Ranunkelen skrev:

Han viste jo sitt sanne jeg, i siste episode... Fyyy for en drittsekk! Han er også veeldig klar over at Ashley ikke kan kaste han ut, siden hun har ansvar for han i 10 år.. For en situasjon å havne i!! 

Hva skjedde i denne episoden? Er på ferie og får ikke sett

Anonymkode: 154ef...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde i denne episoden? Er på ferie og får ikke sett

Anonymkode: 154ef...7d1

Han lagde seg en profil på tinder noen dager etter bryllupet🙈

Anonymkode: 1077c...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Larissa kommer i programmet "Jail in Las Vegas" som går på tv2 zebra😂 

Anonymkode: 1077c...45b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2019 den 19.21, hufsaaaaa skrev:

Jeg ser også på! Er kommet til sesong 5 nå, flott underholdning når jeg vil ha noe lettslukelig etter en lang arbeidsdag, hehe. 

Enig i betraktningene dine. Var ingen fan av Mohamed, men kan vel si at han har fortjent green card'et sitt etter alt det styret med Danielle! 😏

Lurer forresten på hvordan det gikk/går med Nikki og Mark. Fikk litt ekle vibber av ham, ikke bare pga aldersforskjellen, men oppførselen hans også. 

Jeg har ikke sett alt i sesongen med Nikki og Mark, men det jeg har sett har gjort meg uvel. Mark er rett og slett en gris.

Jeg så episoden hvor de giftet seg denne uka og Nikki virket ikke veldig lykkelig akkurat. På bryllupsdagen var hun rett og slett nydelig, men jeg håpet i det lengste at Mark kunne stå på stranda til evig tid for å vente på henne.

Mark hadde aldri fått tatt på meg engang, men jeg tør vedde på at Nikki bare gjør dette for å få Green Card. Muligens stygt sagt av meg, men hun hadde vel kanskje bare valget mellom å gifte seg eller reise hjem til fattigdom, kanskje prostitusjon for å klare seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye drama på tell all episoden på tlc i dag. Jeg syns nesten ikke at det er genuin kjærlighet hos noen av parene, selv om jeg skjønner de er i en vanskelig situasjon.

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så mye drama på tell all episoden på tlc i dag. Jeg syns nesten ikke at det er genuin kjærlighet hos noen av parene, selv om jeg skjønner de er i en vanskelig situasjon.

Anonymkode: c0d7a...561

Jeg tror på Kalani og Azuelo, ellers er resten togkrasj og juks. 

Anonymkode: 9cac9...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larissa er jo helt psyco!!! Hun kommer jo i voldsomme krangler med alle! Synes colt var blitt anderledes også. Han var nogenlunde fornuftig før. De gikk jo inn dit med intensjon om å krangle og at alle var fiender. 

Jeg tror det er ekte mellom azuelo og kalani og fernanda og John. Ogsåhåper jeg Olga og steven finner ut av ting også for sønnens skyld. 

 

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Asuelu en diagnose av noe slag? Han virker jo litt.. tilbakestående, om det er lov å si. Fatter ikke hva Kalani ser i han. 

Larissa er sprø, snakk om krevende dame, og utrolig frekk! Også liker hun ikke katter, allerede da jeg fikk høre det mislikte jeg henne sterkt. Ser hun er frekk mot folk på instaen sin også. Fatter ikke at damer som henne aldri er single, mens snille damer som meg aldri får noe oppmerksomhet :( Dårlig gjort :( 

Anonymkode: eeeed...662

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var spekulasjoner om Azuelu hadde autisme på amerikanske nettforum o.l. Men dette ble avskrevet av Kalani eller Kolini. Men ja. I går på tell all da han slo seg over ørene da Larissa avbrøt Fernanda hele tiden, så det virkelig ikke ut som at han var heeelt tipp topp

Anonymkode: f7e74...061

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan søke opp asuelu på YouTube de har noen morsomme videoer der. Asuelu er helt fantastisk og ikke som i selve serien. Jon og fernanda har gjort det slutt du kan se hennes my truth video også på YouTube. Olga er i USA sammen med Steven og driver med fortohrafering.

Anonymkode: 40bf9...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt ar azuelo virker litt kort pga en kombinasjon av at han kanskje ikke har så mye skolegang, ikke klarer å uttrykke seg helt som han vil på engelsk og at han er veldig emosjonell. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, nå kommer det en ny spin-of serie kalt «the family Chantel»

Anonymkode: a47f2...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, nå kommer det en ny spin-of serie kalt «the family Chantel»

Anonymkode: a47f2...500

Hahahaha, det verste er at begge sidene er gærne. Men moren til Chantel er en frekk megge som bare vil ha bråk. Og stakkars Pedro. Ingen kjærlighet kan være verdt det. Chantal er bare helt tiltaksløs og ingen egne meninger. Søstera til Pedro virker morsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/19/2019 at 8:27 PM, AnonymBruker said:

Han lagde seg en profil på tinder noen dager etter bryllupet🙈

Anonymkode: 1077c...45b

Men herreugd, overreagerer hun ikke litt? Han så jo bare, selv om det stod at han ville møte hun jenta. Han er jo så ung og ikke klar til å gifte seg. Det må hun ha sett komme. Noen ting må man bare jobbe seg gjennom. Hun har urealistiske forventinger til denne fyren, som har flyttet til et sted som er ulik fra hans bakgrunn på alle måter Jeg føler med han selv om han er litt fuckboy. Men jeg tror ikke han ville vært utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere kan søke opp asuelu på YouTube de har noen morsomme videoer der. Asuelu er helt fantastisk og ikke som i selve serien. Jon og fernanda har gjort det slutt du kan se hennes my truth video også på YouTube. Olga er i USA sammen med Steven og driver med fortohrafering.

Anonymkode: 40bf9...56e

Noen som vet hvorfor John og fernanda gjorde det slutt? 

Anonymkode: 154ef...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...