Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

1 time siden, oxycodone skrev:

Hæ, hva har jeg ikke fått med meg? De har jo ikke hatt tell all på den sesongen enda? 

Jo det har dem.. alt ligger ut på YouTube 

Anonymkode: 873f2...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det har dem.. alt ligger ut på YouTube 

Anonymkode: 873f2...322

Ikke på norsk TV. Der har sesongen så vidt begynt. 

Anonymkode: 9cac9...be4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke på norsk TV. Der har sesongen så vidt begynt. 

Anonymkode: 9cac9...be4

Hvorfor vente på at det skal sendes på norsk TV når alt ligger ut på nettet? Ikke rart at det blir rot i tråden ang hvilken sesong å par man snakker om når ens ikke er riktig oppdatert.

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kastetutavkg1 skrev:

:)

 

 

Nest siste epsiode det der. Fra der så går alt nedover for de to.

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vente på at det skal sendes på norsk TV når alt ligger ut på nettet? Ikke rart at det blir rot i tråden ang hvilken sesong å par man snakker om når ens ikke er riktig oppdatert.

Anonymkode: 873f2...322

Fordi det finnes folk som fortsatt liker å se ting på TV og ikke Internett. Her diskuteres det som går/har gått på norsk TV. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nettejea skrev:

Fordi det finnes folk som fortsatt liker å se ting på TV og ikke Internett. Her diskuteres det som går/har gått på norsk TV. 

😂😂🤦‍♀️

Anonymkode: 873f2...322

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ser dere episodene som ikke er komt til Norge online? Uten en haug av virus og spam 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg følger med på Dplay fordi da får jeg det tekstet på norsk 😁🇳🇴

Anonymkode: a29e7...572

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hyaluronica skrev:

Hvor ser dere episodene som ikke er komt til Norge online? Uten en haug av virus og spam 😂

YouTube.. Er bare å søke opp 90 days og den sesongen du vil se🙂

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2020 den 22.06, oxycodone skrev:

Herregud, Veronica irriterer meg. Virker så påtatt, overdreven og desp etter å fremstå som kul. Spess på pillow talk. Pr kåt i tillegg da hun egentlig ikke har noe på programmet å gjøre. Tipper hun og Tim puler som faen. 

Kanskje fælt å si det, de kan jo ikke noe for det, men jeg tror ikke jeg hadde orka og hatt en lang samtale med noen av dem.. De stemmene tar for mye plass i øret mitt. Veronica tror jeg også prøver for hardt å virke kul, som "the cool exgirlfriend and now we're besties" 😂 Tim er grei nok.. 

På 7.5.2020 den 9.09, AnonymBruker skrev:

Synes det har blitt i overkant mye utseendefiksering på Darcy og søsteren🙊

Anonymkode: f7e74...061

Det er ikke noe fint.. Alle sammen synes synd på Darcey, men personlig skjønner jeg ikke hvorfor.. Hun er skikkelig drama, hvorfor er det ingen som forteller henne?

På 21.5.2020 den 12.13, oxycodone skrev:

Synes Geoffrey (åssen det skrives) er teit med varya. Han var bare superklein når de møttes på flyplassen og dumt av han å presse henne til å sove med han. Virker som hun ikke følte hun hadde noe annet valg når han maser og hun allerede har sagt nei og han blir sur for det. 

 

Han er så rar 😯 han har en litt slitsom holdning, men merker det på ganske mange amerikanere på reality, litt sånn høy på seg selv, konfliktsøkende og konfronterende, og blir "suspicios" for en som kanskje er sliten etter en lang flytur eller har en mer dempa oppførsel.. Særlig hun fra Finland fikk gjennomgå, stakkar 😂jeg kjenner meg veldig igjen.. Geoffrey virker som en sånn person.. 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

YouTube.. Er bare å søke opp 90 days og den sesongen du vil se🙂

Anonymkode: 873f2...322

Får man hele serier der liksom?

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg følger med på Dplay fordi da får jeg det tekstet på norsk 😁🇳🇴

Anonymkode: a29e7...572

Samme her 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vente på at det skal sendes på norsk TV når alt ligger ut på nettet? Ikke rart at det blir rot i tråden ang hvilken sesong å par man snakker om når ens ikke er riktig oppdatert.

Anonymkode: 873f2...322

Du er (antageligvis) den eneste i tråden som ser det på YouTube og påstår at alle andre ikke følger med på serien når vi følger med på når den sendes på tv. Great work. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

Du er (antageligvis) den eneste i tråden som ser det på YouTube og påstår at alle andre ikke følger med på serien når vi følger med på når den sendes på tv. Great work. :dry:

Jeg er nok ikke den neste nei. Om du leser lengre bak i tråden så ser du at det et flere som ser via YouTube. Så det er ikke noe å bli snutt før😅

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er ikke noe å bli snutt før😅

Anonymkode: 873f2...322

Jeg er ikke overrasket over at en AB klarer å lire fra seg en så håpløs kommentar. 

Selv om det skulle være fler av dere står jeg like gjør ut ved utsagnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, padawan skrev:

Du er (antageligvis) den eneste i tråden som ser det på YouTube og påstår at alle andre ikke følger med på serien når vi følger med på når den sendes på tv. Great work. :dry:

 

8 timer siden, padawan skrev:

Jeg er ikke overrasket over at en AB klarer å lire fra seg en så håpløs kommentar. 

Selv om det skulle være fler av dere står jeg like gjør ut ved utsagnet mitt.

Nei AB er ikke den eneste som følger 90 days via YouTube. Det er flere av oss som er laaangt foran med oppdatering enn du å andre. Om du ikke fikk med deg så ble det lagt ut et klipp fra YouTube ang ED og hans filippinske kjæreste. Så denne tråden her er IKKE basert på hva som sendes på norsk TV, så der tar du feil. Det har vært en rød tråd i her men den forsvant når gamle sesonger ble tatt opp å folk begynte å spørre når tid og hvor på norske nettsider man kunne oppdatere seg på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MaleficentAurora skrev:

 

Nei AB er ikke den eneste som følger 90 days via YouTube. Det er flere av oss som er laaangt foran med oppdatering enn du å andre. Om du ikke fikk med deg så ble det lagt ut et klipp fra YouTube ang ED og hans filippinske kjæreste. Så denne tråden her er IKKE basert på hva som sendes på norsk TV, så der tar du feil. Det har vært en rød tråd i her men den forsvant når gamle sesonger ble tatt opp å folk begynte å spørre når tid og hvor på norske nettsider man kunne oppdatere seg på.

Opprett en egen tråd da, herregud. Merk den med SPOILER

Anonymkode: 9cac9...be4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opprett en egen tråd da, herregud. Merk den med SPOILER

Anonymkode: 9cac9...be4

Les deg fra side 10 så ser du at det er fullt av spoiler og overfletting av både gamle å nye sesonger som blir snakket om. Så nei, jeg blir ikke å starte noe egen tråd om dette tema😉 Men takk for tipset😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

On 5/3/2019 at 3:58 PM, Nooni said:

 

Mohamed og Danielle: Jeg tror hun må ha en diagnose. Noe mer manipulerende adferd har jeg sjelden sett. Hun overhører argumenter, gråter for sympati, skriker og skråler - og støttepersonene rundt henne er fullstendig låst for nyanser og kontrollspørsmål. Jeg mener ikke Mohamed er perfekt, men Dennise må ha alvorlig kognitiv svikt. Og jeg tenker at her MÅ jo TLC ha unyttet henne. 

Noen som ser serien? Anyone? 

 

Hun er en ekkel klump med sosiopati. Hun er et seksuelt rovdyr som skriker at om hvis hun ikke får sex så skal hun få Mohamed deportert. Hun krever sex som om hun har krav på det. Hun er en vemmelig incel og det er en tragedie at hun har barn. 

 

 

On 5/4/2019 at 12:38 AM, AnonymBruker said:

Mohamed og Danielle: Jeg syns ikke at det er rart at hun oppfører seg slik. Han har jo lurt henne, leker med følelsene hennes og prøver å manipulere henne konstant. 

Heeelt utrolig at han ikke er blitt kastet ut av landet....

 

Anonymkode: 30911...229

Hun har et hygieneproblem. Hun lukter vondt. 

 

 

 

Jeg synes denne serien er deprimerende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg over, det er mye deprimerende. Noen få par er hyggelige å se på, andre er bare så forferdelige. Jeg ser nok alle utgavene av denne serien hulter til bulter. Nå for tiden irriterer jeg meg grønn over Paola som er sta og egen på at ingen får holde hennes nyfødte baby, babyen er kun hennes. Og hun manipulerer moren sin til de grader når det gjelder svigermoren. 

Anonymkode: 4e155...ba9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, padawan skrev:

Jeg synes Anfisa er den verste jeg har sett hittil. 

Hun ser ut som et monster etter alle injeksjonene. Konstant grimase. Og hun er så ung! Helt ødelagt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...