Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

På 25.3.2020 den 17.08, AnonymBruker skrev:

C07F383A-2C7C-4F6D-873F-78F405821C2D.thumb.jpeg.cd7cecb13d9496d4db1c0cabe055ff2a.jpeg

 

«Jasmin before and after». Mer enn bare botox der gitt!

Anonymkode: eaaa2...8e5

Herrejemini! Hun var ju virkelig pen og fresh før! Ser ikke bra ut nå😱.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Tania og Jasmin gjør meg gal!! Jasmin er så sykt negativ! Og tania er ikke klar for et forhold. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Anna, trist at en voksen mann kan være så styrt av familien sin. Er nok store kulturelle forskjeller. 

En generelt trist episode. 

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første del av tell all: 

Spoiler

For en fin gjeng. God stemning i første del 😍 selv om det ser ut til å blåse til storm neste gang😅

 

Anonymkode: 30911...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart Jasmin ikke heller bor hos søstera si enn foreldrene hans ? :klo: 

Hun modellen gikk den 10kg på 2 uker da hun var 14år. Hæ, hvordan er det fysisk mulig :sjokkert: 

Jeg får dårlige vibber av Natalie, hun virker ekstremt manipulerende og kontrollerende. Utrolig selvsentrert også.. 

  Tor Michael seriøst at de kan få et barn naturlig enda ? 🙈

Anonymkode: ec4da...fd5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2020 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Stakkars Anna, trist at en voksen mann kan være så styrt av familien sin. Er nok store kulturelle forskjeller. En generelt trist episode. Anonymkode: c0d7a...561

Rart at en voksen dame ikke klarer å forstå at med så mange personlige og kulturelle forskjeller og problemer med språket, uansett går forover med et forhold til en fremmed og planlegger å gifte seg veldig hurtig med en mann som hun ikke kan snakke med på normalt vis. Hun har tre unger og de skal alltid komme først når det kommer til ny mulig kjæreste til mor. Bortsett fra biinteressen, så passet de ikke sammen. Hun er en fri kvinne og gjør som hun vil. Han er underlagt familiens og morens lover og må gjøre som de vil. Det går aldri bra. 

Anonymkode: 8d72f...993

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Murcel reiser tilbake til Tyrkia og griner til foreldrene. Han får derfor foreldrenes velsignelse og returnerer til Anna. De gifter seg 2 timer før K1-visumet går ut

 

Endret av Kontormus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kontormus skrev:
  Vis skjult innhold

Anna og Murcel

*snip*

Tror du må rette opp spoileren din! 😛 

Endret av Nuttery
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nuttery skrev:

Tror du må rette opp spoileren din! 😛 

Jeh, har prøvd 😆 Ikke meningen å røpe noe for den som vil beholde spenningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kontormus skrev:

Jeh, har prøvd 😆 Ikke meningen å røpe noe for den som vil beholde spenningen

Der ble det riktig ja 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sitter å ser på en parterapeut på YouTube, han reagerer på alle episodene av Darcey 😊

Anonymkode: 42a43...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter å ser på en parterapeut på YouTube, han reagerer på alle episodene av Darcey 😊

Anonymkode: 42a43...088

Kan du gi et recap av hva han reagerer på, jeg har ikke tid til å se en video nå. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du gi et recap av hva han reagerer på, jeg har ikke tid til å se en video nå. 

Anonymkode: 4c635...c84

Han ser på en del av kranglene til Jessy og Darcey, også forkarer han hvorfor de reagerer som de gjør. Feks nevner han hva som kan ha skjedd i barndommen dems, siden de reager som de gjør 😊 og hva de kunne heller sagt i stede for hva de sa. Og hva de tenkte når de sa det de sa😊

Anonymkode: 42a43...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ser på en del av kranglene til Jessy og Darcey, også forkarer han hvorfor de reagerer som de gjør. Feks nevner han hva som kan ha skjedd i barndommen dems, siden de reager som de gjør 😊 og hva de kunne heller sagt i stede for hva de sa. Og hva de tenkte når de sa det de sa😊

Anonymkode: 42a43...088

Jeg synes han skjøt blink med det han sa, absolutt. 

Anonymkode: 4e155...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke godt av å se på den serien der. Jeg involverer meg for mye og blodtrykket stiger. Jeg kommenterer
høyt foran skjermen og råder flere av dem til å komme seg ut av det forholdet de forsøler å komme seg inn i.
                Bruk fornuften nå da...   :sjokkert:  LØP! Kom dere vekk fra de folkene der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.4.2020 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Stakkars Anna, trist at en voksen mann kan være så styrt av familien sin. Er nok store kulturelle forskjeller. 

En generelt trist episode. 

Anonymkode: c0d7a...561

Seriøst? Er da ikke noe synd i henne. Hun ofrer guttene sine til fordel for en tulling hun ikke kan kommunisere med. Ikke blir de anerkjent, lyttet til,- de får streng tatt ikke lov å eksistere i hans verden. Og hun tillater det. Og rimelig patetisk å kjøre han til flyplassen, og be på sine knær om at den tullingen skal bli hos henne. Hallo? De kan ikke snakke sammen engang. 
 

Nei, det der var provoserende. Svake kvinnemennesker. 🤡

Anonymkode: fd75f...baf

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget skuffende at det ikke er 90 days -etellerannet hverken Tirsdager eller Søndager lengre. Noen som vet om det kommer snart? Tenkte å vente på ny sesong på TLCA, men ser ut til at jeg må ty til youtube likevel.. #avhengig

Anonymkode: f7e74...061

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Meget skuffende at det ikke er 90 days -etellerannet hverken Tirsdager eller Søndager lengre. Noen som vet om det kommer snart? Tenkte å vente på ny sesong på TLCA, men ser ut til at jeg må ty til youtube likevel.. #avhengig

Anonymkode: f7e74...061

Det har kommet om når de er i karantene. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en ny sesong på Dplay 5.Mai😀

Anonymkode: ebdcb...2ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...