Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Han hadde jo med diverse mat osv som gave men faren sa at det var sånt man gjorde når folk var i sorg. Hun burde ha fortalt det til han. 

Anonymkode: c0d7a...561

Ja det er en del ting jeg reagerer på, han kjenner jo ikke kulturen. Hun unnlater å si viktige ting til ham.

Anonymkode: 14bc9...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette handler om kultur - ikke å suge penger ut av mannen. Hun er jo verdt 50 okser, og han Benjamin har jo knapt råd til 3... Sett dere litt inn i tradisjonell afrikans/Kenyansk kultur. Man kan ikke komme med et vestlig blikk og dømme.

Anonymkode: f0db1...3a7

Det er jo ikke det jeg reagerer på. Leste du i det hele tatt det jeg skrev. Jeg reagerer ikke på kulturen og at det foregår på den måten. Men jeg reagerer på Akini som ikke forteller ham at han burde spurt om sluttsummen og at han antagelig står i gjeld til familien hennes resten av livet. Hans feil at han ikke spurte, sier hun etterpå.
Det samme gjelder med all maten han kjøpte, hun var jo med å kjøpe og ordne maten, og hun må jo ha visst at dette ikke var vanlig annet enn når det var sorg? Men hun sier ingen ting.

Anonymkode: 14bc9...f40

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette handler om kultur - ikke å suge penger ut av mannen. Hun er jo verdt 50 okser, og han Benjamin har jo knapt råd til 3... Sett dere litt inn i tradisjonell afrikans/Kenyansk kultur. Man kan ikke komme med et vestlig blikk og dømme.

Anonymkode: f0db1...3a7

Det er vel ingen som dømmer? Hun burde jo fortelle han hvordan kulturen er. Når han forteller at han vil ha med mat som gave så burde jo hun fortelle at i deres kultur gjør man bare det når folk sørger. Da hadde han sluppet å dumme seg ut, han gjorde det nok i beste mening. Om han ikke har råd til brudeprisen er en annen ting, jeg mente bare at Akini burde forklart han ting før han møtte familien.

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Han hadde jo med diverse mat osv som gave men faren sa at det var sånt man gjorde når folk var i sorg. Hun burde ha fortalt det til han. 

Anonymkode: c0d7a...561

Virker som de prøver å stille han til veggs. Kan vel aldri være galt å gi noen mat? Fikk inntrykk av at de forventet noe mer, penger! Synes de brødrene virker skikkelig skumle, skjønner at fyren blir svett. Det er åpenbart at de er ute etter å skvise mest mulig penger ut av stakkaren.

Anonymkode: c1445...eca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå skal Caesar møte Maria på Cuba 🙈🙈 

Anonymkode: 0e707...c16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og nå skal Caesar møte Maria på Cuba 🙈🙈 

Anonymkode: 0e707...c16

Huff, får helt vondt i meg av den fyren 🙈 Så naiv og godtroende 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Han hadde jo med diverse mat osv som gave men faren sa at det var sånt man gjorde når folk var i sorg. Hun burde ha fortalt det til han. 

Anonymkode: c0d7a...561

Sa ikke hun selv også da at en del av opplegget var å gå på butikken å handle ting til familien? Husker hun nevnte bakepulver og en liste.. Men jeg lo av kleinhet når jeg så han hadde kjøpt mange mange brett med brus, foreldrene humra også,  lurer på om det var på ønskelista eller om de tenkte bare "Herregud gi oss matvarer som vi faktisk trenger i det minste!" 🤣

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som de prøver å stille han til veggs. Kan vel aldri være galt å gi noen mat? Fikk inntrykk av at de forventet noe mer, penger! Synes de brødrene virker skikkelig skumle, skjønner at fyren blir svett. Det er åpenbart at de er ute etter å skvise mest mulig penger ut av stakkaren.

Anonymkode: c1445...eca

Ja, enig. 

Samtidig kan jeg forstå det, vi kan oppfatte det som luring og utnytting, men det er jo faktisk sånn at man har brudepris i sånne land.  Jeg tenker de tilpasser den etter hvor rik mannen er, og siden de er opplært til å tro at alle i Amerika har hus som kardashianfamilien så kanskje de tror Benjamin lurer og utnytter dem når han sier han ikke har så mye penger å gi. Historien mellom svarte og hvite har nok også noe å si i sånne tilfeller, både med den manglende respekten til han, og kynismen i å suge penger ut av han. "Vi skylder ikke hvite noe, de er steinrike pga utnytting av vårt land, så han får ikke komme her å ta søstern vår uten at vi får ekstra igjen for det"-ish.. 

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor ofte/hvilke dager det kommer ut ny episode fra 90 days to wed sesong 8? Siden de slapp tre episoder her om dagen, vil de fortsette  å slippe flere av gangen eller bare én? 

Og noen som vet når neste sesong av denne (med benjamin, akini, Micheal, angela, darcey tom, de i Syria og Albania  osv) kommer? 

Hilsen en med abstinenser 😂😂

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor ofte/hvilke dager det kommer ut ny episode fra 90 days to wed sesong 8? Siden de slapp tre episoder her om dagen, vil de fortsette  å slippe flere av gangen eller bare én? 

Og noen som vet når neste sesong av denne (med benjamin, akini, Micheal, angela, darcey tom, de i Syria og Albania  osv) kommer? 

Hilsen en med abstinenser 😂😂

Anonymkode: 8b685...0aa

Så på Tom sin insta at det var premiere på neste sesong av before the 90 days har om dagen. så den kommer vel til Norge om noen måneder 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit. Bryson trenger grenser. Det greiene der var ikke bra. Hun dama kommer til å stikke kjapt. Jeg hadde ikke vært særlig fornøyd med å flytte inn til en mann også skal jeg dele senga med sønnen hans i midten. 

Anonymkode: 23b62...7ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2020 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer seriøst på hvorfor han ikke vil ha sex, har googlet meg i hjel etter rykter om trans, homo, evn voldtektsutsatt tidligere og alt! Eneste jeg finner er han som sier han ville vente... Noe annet må det være siden eksen også var så nysgjerrig på om de hadde hatt sex som om det ville røpe noe om han... Jeg holder fortsatt en knapp på liten tiss jeg da siden ikke noe annet er avslørt 🙊 Han vil ikke engang være nær hun og kommer med store sukk når hun ber om et kyss. Skjønner det ikke! Nå har jeg ikke googlet hvordan det forholdet gikk for jeg vil ikke spoile, men jeg tror ikke de passer sammen.. Hun sa jo til kameraet at hun ville ha en dominant og frempå mann i senga, stikk motsatt av hva han fremstår som. 

Han ser rett og slett bare utrolig kjedelig og uinteressant ut å være med.. 

Anonymkode: 8b685...0aa

Haha jeg tror han egentlig er trans! Og vil ikke ha sex fordi han har vagina og ikke penis og da blir det jo oppdaget. Han burde jo være ærlig om dette i så fall, eller om det evt er en annen grunn for at han ikke vil ha sex. Er greit å bruke tid på å bli kjent, men nå har det gått en stund. 

Anonymkode: eeeed...662

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha jeg tror han egentlig er trans! Og vil ikke ha sex fordi han har vagina og ikke penis og da blir det jo oppdaget. Han burde jo være ærlig om dette i så fall, eller om det evt er en annen grunn for at han ikke vil ha sex. Er greit å bruke tid på å bli kjent, men nå har det gått en stund. 

Anonymkode: eeeed...662

Han avfeier dette men EN eller annen burde vel ha lekket det på nett om han var. Leser mange seere sjekket brystene hans etter arr i episoden de var i (verdens mest uromantiske) boblebad uten bobler, for å se om han hadde fjernet brystene. Men om han startet tidlig på hormonbehandling hindrer jo det utvikling av bryster pluss er jo mange flatbrystede kvinner og. Trodde trans jeg og men veeldig rart ingenting er lekket fra eks, venner, tidligere skolevenner osv!

Anonymkode: 8b685...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han avfeier dette men EN eller annen burde vel ha lekket det på nett om han var. Leser mange seere sjekket brystene hans etter arr i episoden de var i (verdens mest uromantiske) boblebad uten bobler, for å se om han hadde fjernet brystene. Men om han startet tidlig på hormonbehandling hindrer jo det utvikling av bryster pluss er jo mange flatbrystede kvinner og. Trodde trans jeg og men veeldig rart ingenting er lekket fra eks, venner, tidligere skolevenner osv!

Anonymkode: 8b685...0aa

Men han har jo barn? 

Anonymkode: f9555...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han har jo barn? 

Anonymkode: f9555...e8b

Nei. Det er eksens barn med en annen mann, som han har vært stepappa for 

Anonymkode: 8b685...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er eksens barn med en annen mann, som han har vært stepappa for 

Anonymkode: 8b685...0aa

Skjønner. Trodde det var derfor han hadde så sært forhold til eksen sin🤦🏼‍♀️

Anonymkode: f9555...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Fyren virker deprimert. Jeg tror ikke han har noen som helst interesse av sex, sikkert derfor eksen spurte. Kanskje derfor de ikke har barn sammen? Eksen virket ikke helt god ut, mtp ringen hun gav, hun visste akkurat hva hun gjorde. Husker også hun sa at de tre var en familie, skikkelig insisterende, at han måtte huske på det. Som om en ny dame er en slags inntrenger i deres familie. Hun hadde også lagt ett spetakkel når han hadde dame sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.2.2020 den 17.21, Nina1975 skrev:

Eksen virket ikke helt god ut, mtp ringen hun gav, hun visste akkurat hva hun gjorde.

Ja jeg trodde først det var snakk om at han fikk igjen ringen for mange år siden og "bare" hadde vært så dum og gjerrig at han tok med den for å slippe å kjøpe ny. Men så fikk han den tilbake av eksen PÅ goodbye-festen rett før han reiste ned og hun sa at han får vel mere bruk for den nå enn henne! Ehhh veldig spesielt! Det kan virke som hun vet hva hun gjør og markerer kontroll og eienskap til han ja. Samtidig så er det ganske tydelig syns jeg at hun ikke har romantisk interesse av han heller, muligens pga dette med sex, som hun har en ganske nedlatende tone til han om og nesten latterliggjør han for.

Det var spekulasjoner en sesong om en mann (husker ikke hvem) som hadde meldt seg på bare for å få penger. Tror det var han korte lubne fra i fjor som dro til colombia, ble ditchet, fant en ny, men viste seg å være gift og folk spekulerte i at han skulle ha planlagt stuntet med babymamaen sin for å få penger. Vet jo ikke om det gjelder for dem  men... 

Vet ikke hvordan paret står i dag men på Tell All'en sier de at de fortsatt ikke har hatt sex i følge en artikkel på nett. Instagrammen hans inneholder et jentenavn el_gringo_charlotte og charlotte er ingen by hvor han holder til, men det ville være korttenkt å nekte for å være trans også velge sitt evn jentenavn som brukernavn 🤣 Han importerer pistoler og kaller seg navn som drug lords gjør, så for alt vi vet kanskje han bare ville ha alini for smuglertur, mindre sjanse å bli stoppet med tv serie team 🤣

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg trodde først det var snakk om at han fikk igjen ringen for mange år siden og "bare" hadde vært så dum og gjerrig at han tok med den for å slippe å kjøpe ny. Men så fikk han den tilbake av eksen PÅ goodbye-festen rett før han reiste ned og hun sa at han får vel mere bruk for den nå enn henne! Ehhh veldig spesielt! Det kan virke som hun vet hva hun gjør og markerer kontroll og eienskap til han ja. Samtidig så er det ganske tydelig syns jeg at hun ikke har romantisk interesse av han heller, muligens pga dette med sex, som hun har en ganske nedlatende tone til han om og nesten latterliggjør han for.

Det var spekulasjoner en sesong om en mann (husker ikke hvem) som hadde meldt seg på bare for å få penger. Tror det var han korte lubne fra i fjor som dro til colombia, ble ditchet, fant en ny, men viste seg å være gift og folk spekulerte i at han skulle ha planlagt stuntet med babymamaen sin for å få penger. Vet jo ikke om det gjelder for dem  men... 

Vet ikke hvordan paret står i dag men på Tell All'en sier de at de fortsatt ikke har hatt sex i følge en artikkel på nett. Instagrammen hans inneholder et jentenavn el_gringo_charlotte og charlotte er ingen by hvor han holder til, men det ville være korttenkt å nekte for å være trans også velge sitt evn jentenavn som brukernavn 🤣 Han importerer pistoler og kaller seg navn som drug lords gjør, så for alt vi vet kanskje han bare ville ha alini for smuglertur, mindre sjanse å bli stoppet med tv serie team 🤣

Anonymkode: 8b685...0aa

Charlotte du... ja det var merkelig. Heller mot transe jeg å nå. Eller aseksuell, eller hva det heter. Å det med smugling, det har jeg ikke tenkt på, men Colombia er jo  kjent for narkotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nina1975 skrev:

Charlotte du... ja det var merkelig. Heller mot transe jeg å nå. Eller aseksuell, eller hva det heter. Å det med smugling, det har jeg ikke tenkt på, men Colombia er jo  kjent for narkotika.

Han kommer vel fra byen Charlotte? Et sted i sørstatene. Han sa vel at han hadde vært en nerd og en nobody på high school og slitt veldig, men så funnet sin nisje innen våpenimport og tjent seg rik på det. Men godt mulig han sliter med selvtilliten og et deprimert, som en annen her skriver. Tviler på han driver med noe ulovlig, men skal innrømme det er rart at han som sitter godt i det økonomisk gidder å være med på et slikt program..

Nå hadde jo han en annen colombiansk eks også, så er jo ikke bare hun ene kontrollerende. Kanskje hun har gitt han dårlig selvtillit ang sex, og han derfor føler han ikke er bra nok, at hun gjør narr av han?

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer vel fra byen Charlotte? Et sted i sørstatene. Han sa vel at han hadde vært en nerd og en nobody på high school og slitt veldig, men så funnet sin nisje innen våpenimport og tjent seg rik på det. Men godt mulig han sliter med selvtilliten og et deprimert, som en annen her skriver. Tviler på han driver med noe ulovlig, men skal innrømme det er rart at han som sitter godt i det økonomisk gidder å være med på et slikt program..

Nå hadde jo han en annen colombiansk eks også, så er jo ikke bare hun ene kontrollerende. Kanskje hun har gitt han dårlig selvtillit ang sex, og han derfor føler han ikke er bra nok, at hun gjør narr av han?

Anonymkode: 154ef...7d1

Og tenker at hun eksen er interessert i å beholde han også pga han er sjenerøs med penger. 

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...