Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om at jeg syns serien er utrolig underholdende og morsom, er det også en grad av at hele greia er skikkelig trist. Det er jo faktisk en masse mennesker her som er forferdelige naive og tror at de har funnet kjærligheten, når det er så åpenbart at de bare blir brukt for et greencard. Forstår ikke hvordan noen mennesker kan elske seg selv så lite, at de kan godta så mye fra andre. De fleste blir jo behandla regel rett bedritent, og klarer på en eller annen måte å likevel godta det. De må være svææært sulten på kjærlighet for å la seg "trollbinde" så mye, mot alle instinkter og mot all fornuft.... Selv en blind mann kunne forutsett disse katastrofene som inntreffer for parene.

Jeg lurer på om hele greia er sånn høvelige reelt, eller om mye av det bare er lagd av produksjonen for å få god TV? Fordi jeg tenker jo mitt når alle disse menneske har en drøss med familie og venner som advarer og advarer og gjør alt de kan, uten noe nytte. Er det en hel haug med penger involvert her kanskje, som gjør at deltakerne finner seg i litt for meget?

 

Anonymkode: b2d90...e52

Har lest at noe er falskt, feks Cesar sin historie. Leste på reddit at han er en skuespiller, men veit ikke om det stemmer eller ikke. 

Anonymkode: 96ec7...167

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om at jeg syns serien er utrolig underholdende og morsom, er det også en grad av at hele greia er skikkelig trist. Det er jo faktisk en masse mennesker her som er forferdelige naive og tror at de har funnet kjærligheten, når det er så åpenbart at de bare blir brukt for et greencard. Forstår ikke hvordan noen mennesker kan elske seg selv så lite, at de kan godta så mye fra andre. De fleste blir jo behandla regel rett bedritent, og klarer på en eller annen måte å likevel godta det. De må være svææært sulten på kjærlighet for å la seg "trollbinde" så mye, mot alle instinkter og mot all fornuft.... Selv en blind mann kunne forutsett disse katastrofene som inntreffer for parene.

Jeg lurer på om hele greia er sånn høvelige reelt, eller om mye av det bare er lagd av produksjonen for å få god TV? Fordi jeg tenker jo mitt når alle disse menneske har en drøss med familie og venner som advarer og advarer og gjør alt de kan, uten noe nytte. Er det en hel haug med penger involvert her kanskje, som gjør at deltakerne finner seg i litt for meget?

 

Anonymkode: b2d90...e52

Jeg er ganske sikker på at de fleste parene har en part som er virkelig forelsket. De har forelsket seg i en illusjon, men for enkelte av parene har det jo faktisk gått veldig bra mot alle odds det er er åpenbart at hovedårsaken for kontakt er greencard. Annie og slabbedasken for eksempel, ser jo ut til å ha det godt sammen! Begge de unge fra jamaica var jo åpenbart playere ute etter opphold i usa, men jentene var oppriktig forelsket.  Det er sykt hvor mye en perfekt ferieflørt og videre telefonkontakt kan sette bilder i hodet om en genuin kjærlighet. Men det kan det. Heg har vært i lignende situasjon selv og forelsket meg over nettet, er hverken dum eller naiv. Ingen oppholdstillatelse inne i bildet her men en svenske som naturligvis dro fordel av å flytte til norge for å jobbe. Han jaktet norsk jente, men valgte den han fant kjærligheten også med. 

Angående Cæsar så er han sin del tristeste historien og ryktene om at den er iscenesatt er stygt, bare fordi folk sier han er for dum til å være sann. Han er ikke den eneste mannen eller kvinnen som har vært utsatt for dette, og det er forferdelig opprørende hvordan noen mennesker driter i andres følelser og liv så lenge de får penger... Samme hvor tydelig det er for de rundt så vil man ikke høre for man er under profesjonell manipulasjon og grooming, og har mer tillitt til den man chatter med timesvis hver dag i fem år med og føler man elsker, enn noen andre... Har veldig vondt av han og håper han får seg en god og genuin dame en dag så han får den kjærligheten han fortjener og den innsatsen han legger i andre!..

Family Chantel /pedro og chantel er nok mye iscenesatt, de fikk jo eget program og det er for fake til å følge med på syns jeg. De spiller for mye fordi de vet det er drama de tjener penger på. 

Ellers tror jeg ikke deltakelsen i 90 days gir så kjempe høy inntekt.  

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror forresten ikke at Tom er ond eller sosiopat, men at han blir trigget litt av personligheten til Darcy. Og han nyter den oppmerksomheten hun gir han. Ellers syntes jeg han var ganske saklig helt i begynnelsen, han ville vente og se hva det var mellom de før de lå sammen, selv om hun ville kaste seg over han. Og han hadde planlagt tur til Kanariøyene som han måtte avlyse pga de plutselig i stedet måtte dra til Albania. Folk er veldig på å forsvare Darcy for alt hun gjør, men jeg tror hun kan være ufattelig irriterende også.

Anonymkode: 154ef...7d1

Enig. Jeg syntes det var utrolig barnslig av henne å få han til å forandre turen for å dra til Albania istedenfor, kun for å konkurrere med søsteren sin. Lite smart også mtp at hun og Tom i grunn akkurat hadde truffet hverandre og burde hatt den ferien alene. Hun er så utrolig opptatt av å ha ett perfekt forhold utad at hun mister fokus på det som er viktig i begynnelsen av ett forhold. Jeg liker henne kjempe godt men hun skulle brukt tid på seg selv og virkelig få bearbeidet Jesse før hun kastet seg i noe annet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 5.06, AnonymBruker skrev:

Begge de unge fra jamaica var jo åpenbart playere ute etter opphold i usa, men jentene var oppriktig forelsket.  Det er sykt hvor mye en perfekt ferieflørt og videre telefonkontakt kan sette bilder i hodet om en genuin kjærlighet. Men det kan det. 

Anonymkode: 8b685...0aa

Hvem fra Jamaica? Håper du ikke mener Devar, de er jo ennå sammen og virker lykkelige!🤓

Anonymkode: 30911...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest et sted at en norsk skulle delta i programmet men kan ikke finne mer info... har noen peiling? 

Anonymkode: 8bfa8...977

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener å ha lest et sted at en norsk skulle delta i programmet men kan ikke finne mer info... har noen peiling? 

Anonymkode: 8bfa8...977

Det er vel broren til ei av damene som var med som har gifta seg med ei norsk ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Oktoberknøttet skrev:

Det er vel broren til ei av damene som var med som har gifta seg med ei norsk ei. 

Nei det var etter det. Hun er jo ikke med heller 

Anonymkode: 8bfa8...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Jeniffer..ble ikke mye kos der i gården 😂 så sover hun EN gang og får skylda for at de ikke har hatt sex😂 

tom er bare banskelig å fatte..manipulerende?

ny sesong er forresten ute på dplay :)

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 11.05, AnonymBruker skrev:

Hvem fra Jamaica? Håper du ikke mener Devar, de er jo ennå sammen og virker lykkelige!🤓

Anonymkode: 30911...229

Ja jeg tenkte på Jay (som var utro mot Ashley i serien) og Devar. Leste utroskapsrykter om Devar og både han og Melanie ga uttrykk for skilsmisse på IG kontoene sine. Ser nå at de har fått barn sammen og holder sammen, det er hyggelig, og jeg håper han er trofast nå! 

Anonymkode: 8b685...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars Jeniffer..ble ikke mye kos der i gården 😂 så sover hun EN gang og får skylda for at de ikke har hatt sex😂 

tom er bare banskelig å fatte..manipulerende?

Anonymkode: 30911...229

Jeg lurer seriøst på hvorfor han ikke vil ha sex, har googlet meg i hjel etter rykter om trans, homo, evn voldtektsutsatt tidligere og alt! Eneste jeg finner er han som sier han ville vente... Noe annet må det være siden eksen også var så nysgjerrig på om de hadde hatt sex som om det ville røpe noe om han... Jeg holder fortsatt en knapp på liten tiss jeg da siden ikke noe annet er avslørt 🙊 Han vil ikke engang være nær hun og kommer med store sukk når hun ber om et kyss. Skjønner det ikke! Nå har jeg ikke googlet hvordan det forholdet gikk for jeg vil ikke spoile, men jeg tror ikke de passer sammen.. Hun sa jo til kameraet at hun ville ha en dominant og frempå mann i senga, stikk motsatt av hva han fremstår som. 

Han ser rett og slett bare utrolig kjedelig og uinteressant ut å være med.. 

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler enn meg som får litt salgsbrud vibber av Akini og brødrene? At de bare vil gifte hun bort for å få penger,  og at hun er opplært av dem til å gjøre som de sier og ikke ødelegge en sånn mulighet/kunde? 

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 5.17, moroklompen skrev:

Enig. Jeg syntes det var utrolig barnslig av henne å få han til å forandre turen for å dra til Albania istedenfor, kun for å konkurrere med søsteren sin. Lite smart også mtp at hun og Tom i grunn akkurat hadde truffet hverandre og burde hatt den ferien alene. Hun er så utrolig opptatt av å ha ett perfekt forhold utad at hun mister fokus på det som er viktig i begynnelsen av ett forhold. Jeg liker henne kjempe godt men hun skulle brukt tid på seg selv og virkelig få bearbeidet Jesse før hun kastet seg i noe annet.

Darcy er kun opptatt av utseende sitt og virker så overfladisk.De passer ikke sammen i det heletatt.synes de får fram det verste i hverandre

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars Jeniffer..ble ikke mye kos der i gården 😂 så sover hun EN gang og får skylda for at de ikke har hatt sex😂 

tom er bare banskelig å fatte..manipulerende?

ny sesong er forresten ute på dplay :)

Anonymkode: 30911...229

Jeg ser ikke noen ny sesong? Av before the 90 days?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, moroklompen skrev:

Jeg ser ikke noen ny sesong? Av before the 90 days? 

Sesong 7, 90 days Fiance. De to første episodene pluss pillow talk ligger ute nå 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker tirsdagskveldene, 4 timer med 90 days 😂 . Stakkars Darcy trodde nok at Tom skulle fri når han ga henne nøkkel til huset sitt. "Du kan komme og gå når du vil" er lettere sagt enn gjort når hun bor på et annet kontitent. 

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår ikke helt Akini eller hva hun heter. Hvorfor hjelper hun ikke mannen sin. Han skulle forhandle med faren og brudepengene, og hun sier ikke før etterpå at han burde ha spurt om hvor mye det kommer til å koste. Slik har hun jo holdt på hele tiden. Men kanskje poenget er både for henne og familien hennes å suge penger av fyren.

 

Anonymkode: 14bc9...f40

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt Akini eller hva hun heter. Hvorfor hjelper hun ikke mannen sin. Han skulle forhandle med faren og brudepengene, og hun sier ikke før etterpå at han burde ha spurt om hvor mye det kommer til å koste. Slik har hun jo holdt på hele tiden. Men kanskje poenget er både for henne og familien hennes å suge penger av fyren.

 

Anonymkode: 14bc9...f40

Enig. Han hadde jo med diverse mat osv som gave men faren sa at det var sånt man gjorde når folk var i sorg. Hun burde ha fortalt det til han. 

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Tom ønsket å få til et forhold med Darcey, men at Darcey er litt vel mye?  Så bare et klipp hvor Tom sa han var i et møte, og Darcey hadde sendt masse meldinger 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt Akini eller hva hun heter. Hvorfor hjelper hun ikke mannen sin. Han skulle forhandle med faren og brudepengene, og hun sier ikke før etterpå at han burde ha spurt om hvor mye det kommer til å koste. Slik har hun jo holdt på hele tiden. Men kanskje poenget er både for henne og familien hennes å suge penger av fyren.

 

Anonymkode: 14bc9...f40

 

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Han hadde jo med diverse mat osv som gave men faren sa at det var sånt man gjorde når folk var i sorg. Hun burde ha fortalt det til han. 

Anonymkode: c0d7a...561

Dette handler om kultur - ikke å suge penger ut av mannen. Hun er jo verdt 50 okser, og han Benjamin har jo knapt råd til 3... Sett dere litt inn i tradisjonell afrikans/Kenyansk kultur. Man kan ikke komme med et vestlig blikk og dømme.

Anonymkode: f0db1...3a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...