Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Hva tror dere er grunnen til at han feminine fyren og hun i Colombia ikke har hatt sex? Synes det er kjempe rart siden hun er så frampå. Greit det at han er usikker, men nå begynner det å bli litt spesielt.. Og hva er det hun eksen har på han, siden hun hele tiden graver i deres sexliv? Vil IKKE ha spoilere altså, kun teorier!

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere er grunnen til at han feminine fyren og hun i Colombia ikke har hatt sex? Synes det er kjempe rart siden hun er så frampå. Greit det at han er usikker, men nå begynner det å bli litt spesielt.. Og hva er det hun eksen har på han, siden hun hele tiden graver i deres sexliv? Vil IKKE ha spoilere altså, kun teorier!

Anonymkode: 154ef...7d1

Han er trans, homofil eller bare helt på bærtur 🤣

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte han i Colombia var en dame som hadde blitt mann. Utrolig feminin og feminine trekk.

Anonymkode: 96ec7...167

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere er grunnen til at han feminine fyren og hun i Colombia ikke har hatt sex? Synes det er kjempe rart siden hun er så frampå. Greit det at han er usikker, men nå begynner det å bli litt spesielt.. Og hva er det hun eksen har på han, siden hun hele tiden graver i deres sexliv? Vil IKKE ha spoilere altså, kun teorier!

Anonymkode: 154ef...7d1

Jeg tror han må ha autistiske trekk. Han mangler jo fullstendig sosial antenner. Han har et merkelig forhold til exen sin, og hun utnytter hans manglende forståelse for selv de mest innlysende ting. Ho visste hva ho gjorde når ho ga ham ringen.
Han forstår ingen ting. Hvem gir den samme ringen som han kjøpte til exen til en ny? 
Nei, her er det mye som ikke stemmer.

 

Anonymkode: 14bc9...f40

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er bedre enn Jesse som hun var sammen med i en annen sesong. Han var jo bare grusom hele mannen. 

Anonymkode: 499e1...b37

Grusomt mann han også. Darcey har jo tydelig store problemer, og han der Tom elsker å gjøre ting som får henne til å bli lei seg og tvile på seg selv. Dobbeltkommuniserer hele tiden - gir i det ene øyeblikket utrykk for at de er sammen og i det andre at han ser på henne som en venn. Sier også at han ikke ser for seg å gifte seg med henne, for så å senere si at han hadde fridd til henne dersom de hadde dratt til Spania istedet for Albania. I tillegg veldig råttent å legge all skyld på henne for at det var så mye krangling i Albania når søsteren hennes var like ille. Darcey er et vrak, men Tom er tydeligvis en manipulativ person som liker å kontrollere følelsene hennes.

Anonymkode: 96ec7...167

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, moroklompen skrev:

Han er trans, homofil eller bare helt på bærtur 🤣

 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte han i Colombia var en dame som hadde blitt mann. Utrolig feminin og feminine trekk.

Anonymkode: 96ec7...167

Ja har tenkt det samme. Men dette vil hun jo finne ut av?  Tror han at bare hun sier ja til å gifte seg så vil hun ikke bry seg om at han egentlig er en kvinne/homofil/trans? 🤔 Hvorfor vil han egentlig være sammen med henne? Nei jeg skjønner ingenting 🤷‍♀️

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han må ha autistiske trekk. Han mangler jo fullstendig sosial antenner. Han har et merkelig forhold til exen sin, og hun utnytter hans manglende forståelse for selv de mest innlysende ting. Ho visste hva ho gjorde når ho ga ham ringen.
Han forstår ingen ting. Hvem gir den samme ringen som han kjøpte til exen til en ny? 
Nei, her er det mye som ikke stemmer.

 

Anonymkode: 14bc9...f40

Ja kanskje det er det som er greia her? Han er jo tydeligvis suksessfull, rik og har egen bedrift eller noe, så han må jo ha visse evner, bare ingen sosial intelligens.🤔

Anonymkode: 154ef...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere er grunnen til at han feminine fyren og hun i Colombia ikke har hatt sex? Synes det er kjempe rart siden hun er så frampå. Greit det at han er usikker, men nå begynner det å bli litt spesielt.. Og hva er det hun eksen har på han, siden hun hele tiden graver i deres sexliv? Vil IKKE ha spoilere altså, kun teorier!

Anonymkode: 154ef...7d1

For å være ærlig så tenkte jeg at han måtte ha bemerkelsesverdig liten pikk. 

Litt sært kanskje at jeg tenkte det før trans 🤣 

Noe er det hvertfall, og noe seksuelt.  

Jeg syns ikke han har noe feminint hode eller ansiktsfasong. Tvert i mot er det ganske maskulint i selve fasongen med sterk stor kjeve og generelt veldig stor størrelse på skallen. Men øynene hans ser feminine ut og jeg tenkte han må ha tatt øyelokkoperasjon. Det som heller mot at han er trans er at han fremdeles er så opptatt av typisk feminine ting, som øyepads mot mørke ringer, hud, hår, klær osv. Man skulle tro at en kvinne som følte seg så sterkt som mann ikke ville hatt interesse for sånne greier. Det er kanskje litt stereotyp av meg å tenke.. Han har jo en veldig spe og liten kropp, så det kan godt hende dere har rett! Skjeggveksten er jo heller ikke massiv og hadde man tatt vekk skjegget og den mørke stemmen hadde han sett ut som en lesbe med brei kjeve faktisk.  Ok dette må jeg google! 😛 Men skal ikke spoile. 

 

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja har tenkt det samme. Men dette vil hun jo finne ut av?  Tror han at bare hun sier ja til å gifte seg så vil hun ikke bry seg om at han egentlig er en kvinne/homofil/trans? 🤔 Hvorfor vil han egentlig være sammen med henne? Nei jeg skjønner ingenting 🤷‍♀️

Anonymkode: 154ef...7d1

Hun er jo smellvakker og virker som en behagelig og sprudlende dame med bein i nesa. Jeg hadde ikke likt at mannen min møtte på hun for å si det sånn  😛 Så skjønner godt at han vil være med henne. Transpersoner håper å bli tatt for det kjønnet de har transformert til, og ikke sett for den de var. Det finnes transpersoner som ikke forteller daten om hvilket kjønn de var født som. Har sett det hevdet en gang (i tråden om NikkiTutorials som stod frem som trans) at man heller ikke alltid kan se det på underlivet.  

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall ikke mange menn som sitter med beina krysset slik som ham. 

Anonymkode: 96069...9ef

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grusomt mann han også. Darcey har jo tydelig store problemer, og han der Tom elsker å gjøre ting som får henne til å bli lei seg og tvile på seg selv. Dobbeltkommuniserer hele tiden - gir i det ene øyeblikket utrykk for at de er sammen og i det andre at han ser på henne som en venn. Sier også at han ikke ser for seg å gifte seg med henne, for så å senere si at han hadde fridd til henne dersom de hadde dratt til Spania istedet for Albania. I tillegg veldig råttent å legge all skyld på henne for at det var så mye krangling i Albania når søsteren hennes var like ille. Darcey er et vrak, men Tom er tydeligvis en manipulativ person som liker å kontrollere følelsene hennes.

Anonymkode: 96ec7...167

Ja Tom er utrolig tvetydig! Jeg har ikke helt klart å finne ut av om han manipulerer henne og bevisst gjør hun til et usikkert vrak. Eller om det er fordi hun jo fra før er et usikkert vrak med store ustabile problemer, som gjør han så frem og tilbake også. 

Jeg syns ikke han har noen av de onde manipulative trekkene som han tyske sosiopat eksen hennes hadde, men det at han har mange damer/ekser og at familien hans ikke tror på at han vil holde ut med bare én dame, og at han er så perfekt romantisk som ut fra en film,  det er jo typisk narsisst/manipulator trekk det, selvom det alene ikke trenger å bety han manipulerer.

Det er heller ikke ukjent at ofre for manipulatorer havner i kloa på nye manipulatorer. Jeg syns oppriktig synd på henne.  Den tyske eksen fra forrige sesongen hennes ødela hun følelsesmessig og psykisk etter det vi så på tv, tenk så stygt det var uten kamera da.. Han var ond, sosiopat, google forteller også det. Og jeg tror neppe det var første gang hun var i et abusive relationship :(

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er bedre enn Jesse som hun var sammen med i en annen sesong. Han var jo bare grusom hele mannen. 

Anonymkode: 499e1...b37

Ja Jesse var fæl.  Ond. 

"Tyske eksen "i kommentaren min over =Jesse. Glemte hva han het når jeg skrev. Ham var vel egentlig fra nederland også. 

Stakkars alle som blir lokket av han! 

Anonymkode: 8b685...0aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja Tom er utrolig tvetydig! Jeg har ikke helt klart å finne ut av om han manipulerer henne og bevisst gjør hun til et usikkert vrak. Eller om det er fordi hun jo fra før er et usikkert vrak med store ustabile problemer, som gjør han så frem og tilbake også. 

Jeg syns ikke han har noen av de onde manipulative trekkene som han tyske sosiopat eksen hennes hadde, men det at han har mange damer/ekser og at familien hans ikke tror på at han vil holde ut med bare én dame, og at han er så perfekt romantisk som ut fra en film,  det er jo typisk narsisst/manipulator trekk det, selvom det alene ikke trenger å bety han manipulerer.

Det er heller ikke ukjent at ofre for manipulatorer havner i kloa på nye manipulatorer. Jeg syns oppriktig synd på henne.  Den tyske eksen fra forrige sesongen hennes ødela hun følelsesmessig og psykisk etter det vi så på tv, tenk så stygt det var uten kamera da.. Han var ond, sosiopat, google forteller også det. Og jeg tror neppe det var første gang hun var i et abusive relationship :(

Anonymkode: 8b685...0aa

Hun er amerikansk, han er europeisk og ikke minst britisk. Det er det eneste forskjellene jeg klarer å se mellom Tom og Darcey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å være ærlig så tenkte jeg at han måtte ha bemerkelsesverdig liten pikk. 

Litt sært kanskje at jeg tenkte det før trans 🤣 

Noe er det hvertfall, og noe seksuelt.  

Jeg syns ikke han har noe feminint hode eller ansiktsfasong. Tvert i mot er det ganske maskulint i selve fasongen med sterk stor kjeve og generelt veldig stor størrelse på skallen. Men øynene hans ser feminine ut og jeg tenkte han må ha tatt øyelokkoperasjon. Det som heller mot at han er trans er at han fremdeles er så opptatt av typisk feminine ting, som øyepads mot mørke ringer, hud, hår, klær osv. Man skulle tro at en kvinne som følte seg så sterkt som mann ikke ville hatt interesse for sånne greier. Det er kanskje litt stereotyp av meg å tenke.. Han har jo en veldig spe og liten kropp, så det kan godt hende dere har rett! Skjeggveksten er jo heller ikke massiv og hadde man tatt vekk skjegget og den mørke stemmen hadde han sett ut som en lesbe med brei kjeve faktisk.  Ok dette må jeg google! 😛 Men skal ikke spoile. 

 

Anonymkode: 8b685...0aa

Hadde man ikke sett Kjønnskorrigerende arr ved brystene, hvis han hadde skiftet kjønn? 

Anonymkode: 7b7ba...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo smellvakker og virker som en behagelig og sprudlende dame med bein i nesa. Jeg hadde ikke likt at mannen min møtte på hun for å si det sånn  😛 Så skjønner godt at han vil være med henne. Transpersoner håper å bli tatt for det kjønnet de har transformert til, og ikke sett for den de var. Det finnes transpersoner som ikke forteller daten om hvilket kjønn de var født som. Har sett det hevdet en gang (i tråden om NikkiTutorials som stod frem som trans) at man heller ikke alltid kan se det på underlivet.  

Anonymkode: 8b685...0aa

Oi, jeg mente ikke på den måten! Hun er jo smellpen, så klart mange vil være med henne. Men jeg mente hva skal han med henne, hvis han ikke vil være intim med henne? Bare ha henne som et pent vedheng? En venninne? Han må vel skjønne at det ikke er nok for henne i lengden? Der er det en stor logisk brist.

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være ærlig så tenkte jeg at han måtte ha bemerkelsesverdig liten pikk. 

Litt sært kanskje at jeg tenkte det før trans 🤣 

Noe er det hvertfall, og noe seksuelt.  

Jeg syns ikke han har noe feminint hode eller ansiktsfasong. Tvert i mot er det ganske maskulint i selve fasongen med sterk stor kjeve og generelt veldig stor størrelse på skallen. Men øynene hans ser feminine ut og jeg tenkte han må ha tatt øyelokkoperasjon. Det som heller mot at han er trans er at han fremdeles er så opptatt av typisk feminine ting, som øyepads mot mørke ringer, hud, hår, klær osv. Man skulle tro at en kvinne som følte seg så sterkt som mann ikke ville hatt interesse for sånne greier. Det er kanskje litt stereotyp av meg å tenke.. Han har jo en veldig spe og liten kropp, så det kan godt hende dere har rett! Skjeggveksten er jo heller ikke massiv og hadde man tatt vekk skjegget og den mørke stemmen hadde han sett ut som en lesbe med brei kjeve faktisk.  Ok dette må jeg google! 😛 Men skal ikke spoile. 

 

Anonymkode: 8b685...0aa

Har tenkt det med liten penis jeg og.. huff stakkars. Men det også vil jo komme for en dag.. 🤷‍♀️

Eller er planen hans å gifte seg med henne og st hun skal bli så tilknyttet til han pga økonomi, kjærlighet (eller hva det nå er de har sammen), at det med liten penis ikke lenger betyr noe?

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forresten ikke at Tom er ond eller sosiopat, men at han blir trigget litt av personligheten til Darcy. Og han nyter den oppmerksomheten hun gir han. Ellers syntes jeg han var ganske saklig helt i begynnelsen, han ville vente og se hva det var mellom de før de lå sammen, selv om hun ville kaste seg over han. Og han hadde planlagt tur til Kanariøyene som han måtte avlyse pga de plutselig i stedet måtte dra til Albania. Folk er veldig på å forsvare Darcy for alt hun gjør, men jeg tror hun kan være ufattelig irriterende også.

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror forresten ikke at Tom er ond eller sosiopat, men at han blir trigget litt av personligheten til Darcy. Og han nyter den oppmerksomheten hun gir han. Ellers syntes jeg han var ganske saklig helt i begynnelsen, han ville vente og se hva det var mellom de før de lå sammen, selv om hun ville kaste seg over han. Og han hadde planlagt tur til Kanariøyene som han måtte avlyse pga de plutselig i stedet måtte dra til Albania. Folk er veldig på å forsvare Darcy for alt hun gjør, men jeg tror hun kan være ufattelig irriterende også.

Anonymkode: 154ef...7d1

Enig. Fatter ikke at hun er voksen med barn. 

Anonymkode: 7b7ba...5cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om at jeg syns serien er utrolig underholdende og morsom, er det også en grad av at hele greia er skikkelig trist. Det er jo faktisk en masse mennesker her som er forferdelige naive og tror at de har funnet kjærligheten, når det er så åpenbart at de bare blir brukt for et greencard. Forstår ikke hvordan noen mennesker kan elske seg selv så lite, at de kan godta så mye fra andre. De fleste blir jo behandla regel rett bedritent, og klarer på en eller annen måte å likevel godta det. De må være svææært sulten på kjærlighet for å la seg "trollbinde" så mye, mot alle instinkter og mot all fornuft.... Selv en blind mann kunne forutsett disse katastrofene som inntreffer for parene.

Jeg lurer på om hele greia er sånn høvelige reelt, eller om mye av det bare er lagd av produksjonen for å få god TV? Fordi jeg tenker jo mitt når alle disse menneske har en drøss med familie og venner som advarer og advarer og gjør alt de kan, uten noe nytte. Er det en hel haug med penger involvert her kanskje, som gjør at deltakerne finner seg i litt for meget?

 

Anonymkode: b2d90...e52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...