Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

På 13.12.2019 den 13.51, AnonymBruker skrev:

Uff, har skikkelig vondt av han 🙁

Darcy da, som er klengete og hele tiden skal ha bekreftelser. Hun virker mildt sagt desperat. Virker som at typen synes det blir for mye bekreftelser og tårer. 

Anonymkode: 8359a...7dd

Perfekt match med en stiv engelskmann😂

Anonymkode: c1445...eca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha ha jeg og ser på 90 days men d het noe other way og skulle ha ledd meg ihjel hun som var misfornøyd i senga med han fra Tunisia og dro frem leketøyene😂😂😂ikke godt mottatt😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bente1234 skrev:

Ha ha ha jeg og ser på 90 days men d het noe other way og skulle ha ledd meg ihjel hun som var misfornøyd i senga med han fra Tunisia og dro frem leketøyene😂😂😂ikke godt mottatt😂😂

Det som var lættis var at hun hadde brukt et ti år gammelt retusjert bilde på nettdatingen og han hadde t-shirt med dette bilde på da han møtte henne på flyplassen, men hun så helt annerledes ut😂

Anonymkode: c1445...eca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det som var lættis var at hun hadde brukt et ti år gammelt retusjert bilde på nettdatingen og han hadde t-shirt med dette bilde på da han møtte henne på flyplassen, men hun så helt annerledes ut😂

Anonymkode: c1445...eca

Ja va litt mer kjøtt på bena enn på bilde😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan det gikk med han fyren og jenta fra Thailand, han som slet med å betale medgiften, fikk problemer med barna sine, hadde ikke noe hjem osv...

Jeg tenkte hvor trist det egentlig var, han på evig jakt etter lykke og hun sa rett ut at hun stikker om han ikke forsørger henne. Så levde de på kameraten hans sine penger... 

Anonymkode: c8548...a26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvordan det gikk med han fyren og jenta fra Thailand, han som slet med å betale medgiften, fikk problemer med barna sine, hadde ikke noe hjem osv...

Jeg tenkte hvor trist det egentlig var, han på evig jakt etter lykke og hun sa rett ut at hun stikker om han ikke forsørger henne. Så levde de på kameraten hans sine penger... 

Anonymkode: c8548...a26

Du mener fyren til Amy? De er jo sammen. Han har en god kompis som stiller opp mot at Amy masserer han.🙄

Anonymkode: c1445...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvordan det gikk med han fyren og jenta fra Thailand, han som slet med å betale medgiften, fikk problemer med barna sine, hadde ikke noe hjem osv...

Jeg tenkte hvor trist det egentlig var, han på evig jakt etter lykke og hun sa rett ut at hun stikker om han ikke forsørger henne. Så levde de på kameraten hans sine penger... 

Anonymkode: c8548...a26

De er med på The Pillow talk og ser ut til å ha det ganske bra sammen. 😅

Anonymkode: 96069...9ef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De er med på The Pillow talk og ser ut til å ha det ganske bra sammen. 😅

Anonymkode: 96069...9ef

Wow er de enda sammen, det er jo utrolig haha

Anonymkode: c8548...a26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som var lættis var at hun hadde brukt et ti år gammelt retusjert bilde på nettdatingen og han hadde t-shirt med dette bilde på da han møtte henne på flyplassen, men hun så helt annerledes ut😂

Anonymkode: c1445...eca

Det er ikke samme. 

Hun som dro opp sexleketøy var sammen med en  Qatar. I The other way 

Hun du snakker om er i before the 90 days. Zaid og Rebecca. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener fyren til Amy? De er jo sammen. Han har en god kompis som stiller opp mot at Amy masserer han.🙄

Anonymkode: c1445...eca

Annie*

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går helt i surr over alle sesongene og de ulike utgavene av 90days. (Ser bare på tlc) Mister helt sammenhengen. Men syns det er utrolig god underholdning, skikkelig guilty pleasure.

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Vinglass skrev:

Jeg er overrasket over hvor godt jeg liker pillow talk ☺️ Annie er kjempe morsom, Kalini også. 

Var overrasket over hvor godt jeg liker Annie! Syns de var et av de kjipeste parene, men de har skikkelig god humor og god tone mellom seg!

Kalini har jeg alltid likt❤️

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått til anskaffelse av D-play og jøssenavn altså. Det programmet er helt hinsides 😂 Darcy er det mest klengete og usikre mennesket jeg har sett noensinne. Så et klipp fra tell all med Tom, og søstera spør henne direkte om hva hun egentlig vet om Tom. Jeg har tenkt tanken mange ganger. Det virker ikke som om hun er interessert i han som person overhode, men kun vil ha en flott kjæreste som skal fri til henne.

Anonymkode: 3b043...cca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor Rebecca MÅ si til Zied at hun teknisk sett er gift enda. Papirer er sendt inn og de venter bare på å få brev i posten liksom. Rebecca og Zied skal jo uansett ikke gifte seg nå, så det spiller ingen rolle. 

Og samtalene deres er:

R: I love you so much
Z: I love you so much
R: Today has been a beautiful day. 
Z: Beautiful day yes. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være litt skuffelse å få en løftering når du tror du blir fridd til. Og at det attpåtil var forlovelsesringen han ga til eksen....

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, jabx skrev:

Er det denne som heter 90 Day Fiancé?

Jupp 😄👍🏼

Anonymkode: 7b7ba...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Perfekt match med en stiv engelskmann😂

Anonymkode: c1445...eca

Han er bedre enn Jesse som hun var sammen med i en annen sesong. Han var jo bare grusom hele mannen. 

Anonymkode: 499e1...b37

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarer til "90 Days Fiancé, The other way?"

Fantastisk guilty pleasure! Veldig gøy med Jihoon, hunden hans er over dama og babyen i hieriarkiet

Endret av Flisespikker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...