Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

På 11.12.2019 den 1.37, AnonymBruker skrev:

Han stakkars Caesar må vel ha blitt lurt? Håper ikke Avery flyttet til Syria, å flytte frivillig inn i et land i krig er vel ikke så smart.

Anonymkode: c0d7a...561

Han ble lurt ja. Jenta kunne ikke brydd seg mindre og innrømte at hun kun likte oppmerksomheten hun fikk. 

Anonymkode: b7873...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.12.2019 den 1.37, AnonymBruker skrev:

Han stakkars Caesar må vel ha blitt lurt? Håper ikke Avery flyttet til Syria, å flytte frivillig inn i et land i krig er vel ikke så smart.

Anonymkode: c0d7a...561

Uff, har skikkelig vondt av han 🙁

Darcy da, som er klengete og hele tiden skal ha bekreftelser. Hun virker mildt sagt desperat. Virker som at typen synes det blir for mye bekreftelser og tårer. 

Anonymkode: 8359a...7dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Russ og Pao helt til jeg så på IG at de er vaksinemotstandere. Pao måtte selv ha vaksine for at ungen hennes skulle klare seg i livmoren, men nei vaksiner er ikke bra...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kahaki skrev:

Jeg likte Russ og Pao helt til jeg så på IG at de er vaksinemotstandere. Pao måtte selv ha vaksine for at ungen hennes skulle klare seg i livmoren, men nei vaksiner er ikke bra...

Seriøst? Må jo være Paola. Hun er helt skrudd...

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Må jo være Paola. Hun er helt skrudd...

Anonymkode: 30911...229

Regner med det. Hun utviklet seg til å bli ganske eksentrisk. Hjemmefødselen og denne fødselshjelperen var jo langt fra det Russ og hennes mor ønsket. Folk får ta sine egne valg, men vaksinemotstandere ødelegger for andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh maj gash. Familien til Chantel.. eller, det er vel mora som er katalysatoren der, men er det faen meg mulig? Privatetterforsker IGJEN? Og så prøve å få Jah til å snakke om det foran kamera. Moren sto jo og blokkerte utgangen for han, og nektet å høre på at han bare ville ut og ikke ville snakke. (Rettferdiggjør ikke det Jah gjorde, men likevel..)

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Det pleier å komme ny episode av before the 90 days på tirsdager, men denne uken kom det bare pillow talk. Det kommer vel flere episoder?

90 days what now stoppet plutselig opp, kommer det ikke flere?

virker ikke som Dplay har kontroll

Anonymkode: a29e7...572

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det pleier å komme ny episode av before the 90 days på tirsdager, men denne uken kom det bare pillow talk. Det kommer vel flere episoder?

90 days what now stoppet plutselig opp, kommer det ikke flere?

virker ikke som Dplay har kontroll

Anonymkode: a29e7...572

Har du hørt om juleferie?

Anonymkode: 338d7...7c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på julaften. Er ikke hjemme nå men jeg satt på opptak på nyttårsaften også. Og så the other way her om dagen. 

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det pleier å komme ny episode av before the 90 days på tirsdager, men denne uken kom det bare pillow talk. Det kommer vel flere episoder?

90 days what now stoppet plutselig opp, kommer det ikke flere?

virker ikke som Dplay har kontroll

Anonymkode: a29e7...572

De viste neste episode på TLC men har tydeligvis glemt å legge den ut på Dplay. 

Anonymkode: 96069...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2019 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje visse ting er overdrevet, men dessverre JA folk er så klin gale 😂 

Anonymkode: dba09...fa8

De har sikkert flest av de 'normale' og kjedelige hverdagene som alle andre, men det er klart vi får se det som er mest crazy , det er det som er god tv 😅 Tenk deg selv å ha et kamerateam som følger deg og mannen din gjennom 3 måneder , alt hadde ikke vært en dans på roser hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2020 den 3.26, AnonymBruker skrev:

Har du hørt om juleferie?

Anonymkode: 338d7...7c0

Eh ja selvfølgelig har jeg det. Hvorfor så nedlatende?😅 de la ut ny episode på julaften så derfor burde de legge ut også på nyttårsaften. Jeg sendte mld til de på fb om dette, og det var en feil fra deres side at den ikke ble lagt ut, men dette er nå rettet opp i.

Anonymkode: a29e7...572

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser på pillow talk nå og jeg har lyst å være venninne med Kalani! Liker henne godt 😁

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overrasket over hvor godt jeg liker pillow talk ☺️ Annie er kjempe morsom, Kalini også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2020 den 19.59, AnonymBruker skrev:

Ser på pillow talk nå og jeg har lyst å være venninne med Kalani! Liker henne godt 😁

Anonymkode: 4c635...c84

Same!

Syns det må være forferdelig å være på tur med Darcy og Stacey. Så mye krangling, så mye bråk uten grunn... han beileren til Darcey har et godt poeng i at det er slitsomt når hun oppfører seg sånn, og han har nok rett når han mener at det er et innblikk i fremtiden i den familien.

Anonymkode: b2d90...e52

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere pillow talk ? :) fant bare en eps ...

Anonymkode: ec4da...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.12.2019 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Han ble lurt ja. Jenta kunne ikke brydd seg mindre og innrømte at hun kun likte oppmerksomheten hun fikk. 

Anonymkode: b7873...164

Og pengene..... 

Anonymkode: 090d9...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor de stoppet midt i sesongen av 90 days what now?

Anonymkode: a29e7...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser dere pillow talk ? :) fant bare en eps ...

Anonymkode: ec4da...fd5

Jeg har 90 days på serie opptak og jeg tror det går rett etter episoden. Det heter det samme som episoden i opptaket hvertfall, men er 59 min i stedenfor 124 min. 

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Same!

Syns det må være forferdelig å være på tur med Darcy og Stacey. Så mye krangling, så mye bråk uten grunn... han beileren til Darcey har et godt poeng i at det er slitsomt når hun oppfører seg sånn, og han har nok rett når han mener at det er et innblikk i fremtiden i den familien.

Anonymkode: b2d90...e52

De konkurrerer jo om å være best i alt. Spesielt om å ha det beste forholdet. Og stacey kommer med små stikk til darcey hele tidrn. Synes tom var urettferdig da han la alt ansvaret over på D. S var den som erta henne opp. Men D er så desperat etter det perfekte forhold at hun blir jo helt rar. Hun har jo nettopp møtt Tom så det er klart søstra hennes som har vært sammen med sin kjæreste i 3 år har et helt annet type forhold enn henne. At hun ikke ser det! 

Og Ben som må gå gjennom alt det styret med Akini! Hadde backet ut for lengst. Men for en overdrivelse på han når hun ble full. «Tenk om hun tar seg en drink når hun passer grayson»! Altså hallo! De er på ferie, grayson er ikke i det samme landet en gang, det er ikke farlig om hun blir full. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...