Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har sett alt av både 90 Days to Wed; the Other Way, Family de Chantel og resten av nåværende sesong av 90days.

Det er så sjukt! Får lyst til å filleriste alle sammen 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nuttery skrev:

Vi har sett alt av både 90 Days to Wed; the Other Way, Family de Chantel og resten av nåværende sesong av 90days.

Det er så sjukt! Får lyst til å filleriste alle sammen 😛 

Må jo være skuespill? 

Anonymkode: 7b7ba...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har fått med seg The other way? Altså 90 dager på at en amerikaner flytter permanent til utlandet? Der snakker vi CAR crash!!

Anonymkode: 40bf9...56e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må jo være skuespill? 

Anonymkode: 7b7ba...5cd

Jeg tenker litt ja, og litt nei.

Larissa tror jeg nok er ganske gæren, men samtidig så tenker jeg at det må ha vært mer til disse situasjonene enn det som kommer frem. Jeg klarer virkelig ikke gå med på at noen klikker, slår og skriker på den måten uten at noe litt verre har skjedd først. 

Ashley og Jay har jeg lest at mesteparten av deres forhold er oppspinn for TV-kanalen, og at begge to er PR-kåte. Det kan vel kanskje stemme litt, ettersom Ashley nå har gått ned masse i vekt, henger på "celebre" steder og prøver å ri sin berømmelsesbølge. Dagens status er vel at skillsmissen er et faktum, og at Jay blir deportert til Jamaica.

Andrei og Elizabeth er jeg litt usikker på. Vinklingen fra TV-serien får jo han til å virke som tidenes slask, og henne som tidenes pappajente. Erfaringsmessig har personer fra øst-europa og nedover (Andrei er vel fra Moldova?) en mer direkte måte å prate på, som jeg tror kan oppfattes som frekk og ufin for oss som er fra land hvor det er vanlig å pakke ting inn litt annerledes. Faren til Elizabeth syntes jeg synd på: datteren misbruker ham, og svigersønnen bare kjefter og unnlater å passe på Elizabeth. Totalt sett så har vel Andrei et litt forvridd syn på hva som skal til for å lykkes i USA, og tror at "den amerikanske drømmen" kommer ramlende ned i fanget hans en dag. Syntes det er ganske oppsiktsvekkende at Elizabeth bare går med på de dårlige påfunnene hans, for å "unngå krangel/diskusjon". 

Nicole og Azan: Gidder ikke. Nicole er voksen og burde forstå at dette ikke går noen vei. 

Russ og Paola: Gidder ikke. Paola behandler han dårlig, og lar andre behandle han dårlig. 

Jonathan og Fernanda: Blæ. Mye shady som går rundt der. De er skilt i dag. 

Steven og Olga: Virker som Steven har vokst mye åndelig den siste tiden. Syntes han var veldig barnslig og behandlet henne litt dårlig på TV-programmet, men kan ha vært stresset rundt situasjonen. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som har fått med seg The other way? Altså 90 dager på at en amerikaner flytter permanent til utlandet? Der snakker vi CAR crash!!

Anonymkode: 40bf9...56e

JAAA! Tror den nyeste episoden kan lastes ned i dag? Tror den gikk i USA i går. Fy farao, blir helt matt. Evelin kan du få gratis av meg. Og Sumit! Og Laura (og hennes lilla venn). Og PAUL (men løpingen hans er grusomt festlig!). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så sur på Colt, Chantel og Paola.. Annoying اس f 

Anonymkode: 945eb...6d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Nuttery skrev:

JAAA! Tror den nyeste episoden kan lastes ned i dag? Tror den gikk i USA i går. Fy farao, blir helt matt. Evelin kan du få gratis av meg. Og Sumit! Og Laura (og hennes lilla venn). Og PAUL (men løpingen hans er grusomt festlig!). 

Ja både Evelin og Laura kan du få gratis av meg. Jeg forstår fortsatt ikke Alladin hva vinner han på dette? Han virker jo som en kjernekar og så HUN damen??? Han tjener i tillegg godt med penger og ønsker ikke å komme til USA 

Anonymkode: 40bf9...56e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja både Evelin og Laura kan du få gratis av meg. Jeg forstår fortsatt ikke Alladin hva vinner han på dette? Han virker jo som en kjernekar og så HUN damen??? Han tjener i tillegg godt med penger og ønsker ikke å komme til USA 

Anonymkode: 40bf9...56e

Han vil til USA!

Det er så strenge krav for å få oppholdstillatelse, og spesielt for muslimer fra visse land. Så svindlerene vil drive skuespill i årevis for å få sterkest mulig sak under søkeprossessen. De som vurderer han og hvor seriøs han er, vil se at han har holdt ut med denne dramaqueenen i flere år, og at de har bodd sammen i hans land, så det "må jo være true love". 

Anonymkode: 96b2d...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vil til USA!

Det er så strenge krav for å få oppholdstillatelse, og spesielt for muslimer fra visse land. Så svindlerene vil drive skuespill i årevis for å få sterkest mulig sak under søkeprossessen. De som vurderer han og hvor seriøs han er, vil se at han har holdt ut med denne dramaqueenen i flere år, og at de har bodd sammen i hans land, så det "må jo være true love". 

Anonymkode: 96b2d...bf1

Men hun kan ikke ta han med til USA!!! Hun er fra Canada og har ikke livlig opphold i usa

Anonymkode: 40bf9...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hun kan ikke ta han med til USA!!! Hun er fra Canada og har ikke livlig opphold i usa

Anonymkode: 40bf9...56e

Det vet sikkert ikke han.

Kanskje han også vil til Canada? Det er jo mye bedre enn USA.

Anonymkode: 96b2d...bf1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet når de legger ut pillow talk? Har sett dagens tell all, men de har ikke lagt ut pillow talk enda

Anonymkode: a29e7...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larissa klamrer seg fast i USA mens barna er hjemme (opphold hva enn et koster), dater en ny, forlanger underholdningsvbidrag fra Colt mens hun er hun har fått sin 3dje anklagelse på partnervold. 

Jovisst mangler det noe hos Colt, men Larissa er beyond all beregnende adferd 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Nicole med egentlig? Alt er jo hemmelig eller privat der i gården....

Anonymkode: f7e74...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er Nicole med egentlig? Alt er jo hemmelig eller privat der i gården....

Anonymkode: f7e74...061

De er jo ikke gift heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er Nicole med egentlig? Alt er jo hemmelig eller privat der i gården....

Anonymkode: f7e74...061

De som er fra USA får betalt per episode - ca $1000 hvis jeg husker riktig. Ellers hadde hun vel heller ikke hatt penger til å reise til Marokko og til å sende til ham - virker ikke som hun har jobb. Leste samme sted at de ikke skal være med i neste sesong

Anonymkode: 73eba...547

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som er fra USA får betalt per episode - ca $1000 hvis jeg husker riktig. Ellers hadde hun vel heller ikke hatt penger til å reise til Marokko og til å sende til ham - virker ikke som hun har jobb. Leste samme sted at de ikke skal være med i neste sesong

Anonymkode: 73eba...547

Ja, om hun tjener bra så forstår jeg hennes motivasjon. Men at ikke produsentene har noen andre mer interessante de heller vil ha med på showet enn henne forstår jeg ikke. Alle vet han lurer henne, og hun er dum som et brød. Hver gang det skjer noe så får vi ikke vite hva grunnen er. 

Kjenner også at jeg er meget lei av Paul og Karine. 

 

Anonymkode: f7e74...061

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2019 den 23.34, AnonymBruker skrev:

Ja, om hun tjener bra så forstår jeg hennes motivasjon. Men at ikke produsentene har noen andre mer interessante de heller vil ha med på showet enn henne forstår jeg ikke. Alle vet han lurer henne, og hun er dum som et brød. Hver gang det skjer noe så får vi ikke vite hva grunnen er. 

Kjenner også at jeg er meget lei av Paul og Karine. 

 

Anonymkode: f7e74...061

Hun er nok en så naiv person som gjør det interesant å følge med på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...