Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren til Pedro også🤯

Anonymkode: f7e74...061

Både hun og mora virker å være grusomme mennesker med lav IQ.

Men vi må huske på at de klipper som guder på bakrommet så man skal ikke gå og tro at alt er som det ser ut.

Anonymkode: 96b2d...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare mer og mer fordommer mot latinas gjennom denne serien 😛 draaaama!

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får bare mer og mer fordommer mot latinas gjennom denne serien 😛 draaaama!

Anonymkode: 4c635...c84

Altså, for en idiotisk kommentar. 

Anonymkode: 70cb7...d68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ord kan ikke forklare hvor intenst jeg misliker søstra til Pedro.......🤬🤬

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digresjon: Nå kommer snart en ny variant med amerikanere som flytter ut i verdens avkroker for å jakte
den store kjærligheten. Legger ut en episode her jeg, så kan dere se hvis dere vil, eller ikke. :) 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Digresjon: Nå kommer snart en ny variant med amerikanere som flytter ut i verdens avkroker for å jakte
den store kjærligheten. Legger ut en episode her jeg, så kan dere se hvis dere vil, eller ikke. :) 

 

Så gøy! Så noen episoder da jeg var i USA i sommer. Anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ord kan ikke forklare hvor intenst jeg misliker søstra til Pedro.......🤬🤬

Anonymkode: 30911...229

Enig!!! Hun er så psyk! Ser ikke Pedro episodene??

Anonymkode: f7e74...061

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ord kan ikke forklare hvor intenst jeg misliker søstra til Pedro.......🤬🤬

Anonymkode: 30911...229

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig!!! Hun er så psyk! Ser ikke Pedro episodene??

Anonymkode: f7e74...061

Ja, jeg er helt enig. Men måten han oppførte seg på der borte, måten han gikk med på at "ikveld er pedro singel" osv var jo helt nasty. Ingen tvil om at søsteren prøvde å sette opp broren med venninnen sin. Oppførselen hennes er jo helt sinnsykt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittkjerring Pao og moren hennes er! Russ må bare komme seg vekk! Når jeg ser hvor fekk moren er så skjønner jeg hvordan Pao ble sånn og. Russ har jammen vært dumsnill.

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stygt Andrei snakker til Elisabeth. Jeg forstår SÅ godt hvorfor faren og søstrene ikke liker han. Faren til Andrei derimot, er SÅ søt!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, Hoppetaujenta said:

Digresjon: Nå kommer snart en ny variant med amerikanere som flytter ut i verdens avkroker for å jakte
den store kjærligheten. Legger ut en episode her jeg, så kan dere se hvis dere vil, eller ikke. :) 

 

Jeg skjønner ikke hvorfor han mormoneren er sammen med hun fra Ecuador. Han vil at hun skal bli mormoner, hun vil ikke. Han vil ha barn, hun vil ikke. Hvorfor er de sammen liksom? De har ingenting til felles, ei heller samme verdier og ønsker.

Anonymkode: 338d7...7c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor han mormoneren er sammen med hun fra Ecuador. Han vil at hun skal bli mormoner, hun vil ikke. Han vil ha barn, hun vil ikke. Hvorfor er de sammen liksom? De har ingenting til felles, ei heller samme verdier og ønsker.

Anonymkode: 338d7...7c0

Åå ikke la meg begynne på de to 🙄eller Laura og alladin for den saks skyld fy for ei kjerring hun er! Synes Devon og Jihoon er nydelige da 💕

Anonymkode: 40bf9...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så SLEM Pedro er. Invitere Chantel på den baren, sitte der med søsteren og hun der dansejenta, forvente hun skulle komme alene og ta imot all dritten fra vennene hans og bli ydmyket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå kommer snart The Other Way på norske TLC. Har sett noen klipp, og det ser ut som god underholdning! Blir bra med noen nye folk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt så lyst til å slutte å se på mange ganger, men jeg må liksom følge med også. Bare litt til. :ninja: 
Det jeg ser smitter over på meg og jeg blir veldig irritert av ganske mange av de menneskene der...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå hatt en skikkelig gjennomgang av skal/skal ikke og har slettet alle de automatiske opptakene
av denne serien. Jeg har det bedre når jeg ikke følger med på veldig irriterende temaer på tv. Det holder
med min egen virkelighet. :fnise:  Lykke til, dere andre som fortsetter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer for mye rart i denne serien syntes jeg. Er nesten så jeg tror alt er skuespill. Det må det jo være? Ingen er så klin gale.....? Absolutt alle parene er horrible og utrolig dårlige matcher. Jeg forstår ikke helt greia. Hvorfor gidder de dette hvis det ikke er skuespill?

Anonymkode: 100f1...98d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...