Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

Gjest padawan
NewStart87 skrev (8 minutter siden):

Syntes det var ekstra kvalmt at han spurte Fernanda om hennes vakre venninne var singel?!

trodde dere damer elsket slike kommentarer om venninnene deres jeg.  🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chroma
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Med tanke på at hun har delt et opptak av en telefonsamtale som hun og Ed har hatt. Hvor det er tydelig at han er psykisk voldelig med henne, så vil jeg tro at det er liten sjanse for at de blir sammen igjen. Var ikke noe hyggelig å høre på den samtalen for å si det sånn

Anonymkode: 9957b...638

Hvor har du hørt den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (37 minutter siden):

Hvor har du hørt den? 

Det lurer jeg på å ☺️

Anonymkode: 8359a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvem han tror han er. Tror han kan velge og vrake i vakre damer. 
Syntes det var ekstra kvalmt at han spurte Fernanda om hennes vakre venninne var singel?! Ed er jo direkte ufyselig! Han burde holde seg singel og skåne alle kvinner. 

Jeg liker i utgangspunktet ikke Colt, men når han går løs på Ed så elsker jeg han! :fnise:

Akkurat den egenskapen liker jeg hos Colt. 

Ed lærte vel tidlig at han kunne bli omfavnet som en slags levende bamse, med årene har han vel lært at han kan gjøre som han vil pga det.

Anonymkode: d824f...608

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt Colt men nå liker jeg han bedre enn Ed. Liz gjorde nesten så og si alt han ba henne om men allikevel så var det ikke bra nok. Så kult at Debbie sa sin mening om han. Digger det! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Nå har vi begynt å se alle episodene fra begynnelsen, så jeg kan henge med på hva dere snakker om i denne tråden 😄 følte det var noe veldig kjent med sesong 1 så den hoppet vi over, men har sett 2 og 3 og er allerede litt uti sesong 4. Den hadde jeg og sett litt av da jeg ammet i tåka for noen år siden, og sovnet på sofaen og gikk glipp av halve :P

Helt forferdelig å se på sesong 3 med han Mohamad som giftet seg med Danielle, hun litt tykke rare 41åringen. Stakkars dame! For en jævla type, håper det er slutt med dem for lenge siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
skruttveig skrev (11 minutter siden):

Helt forferdelig å se på sesong 3 med han Mohamad som giftet seg med Danielle, hun litt tykke rare 41åringen. Stakkars dame! For en jævla type, håper det er slutt med dem for lenge siden!

Hun var faktisk ikke helt god, hun heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (56 minutter siden):

Jeg har aldri likt Colt men nå liker jeg han bedre enn Ed. Liz gjorde nesten så og si alt han ba henne om men allikevel så var det ikke bra nok. Så kult at Debbie sa sin mening om han. Digger det! 

Han er en manipulerende kontrollfreak. Likte også at Colt og Debbie sa ifra. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spekuleres i amerikansk media om dette er et avtalt spill mellom Ed og Liz. Hun var en alenemor som jobbet doble skift, og dette var kanskje en måte for henne å tjene litt penger på og bli kjendis. Og nå muligens only fans neste.. Ed liker oppmerksomheten han får, positiv eller ei. Jeg må si jeg har problemer med å forstå at en som Liz ville klart å være sammen med en som Ed, uten at det ligger noe mer bak.. 

Anonymkode: 154ef...7d1

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan abb dere på discovery+? Via t-wee og Telenor  eller helt utenom noe, kun direkte avtale med discovery

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (På 26.5.2021 den 17.02):

Jeg er helt enig, de gnåler noe så voldsomt om fortiden hans. Hva har de med den å gjøre? Svært mange har gjort ting i ungdomstiden som de ikke er særlig stolte av, men unntaket er vel denne perfekte, amerikanske familien!  

De er veldig uhøflige som kritiserer Moldova fra de lander på flyplassen, noe som gir et veldig dårlig inntrykk. Men de lager jo drama, og det er vel det serien handler om aller mest. 

Ingen har rett til å insistere på å vite alt om noens liv. De får nøye seg med det han deler med dem.
Hadde han begått store forferdelige ting hjemme, så hadde han vel ikke fått komme inn i de nye landene.
Det neste blir antagelig vanntortur begått av far og sønn, for de virker ikke helt gode noen av dem. 
De hadde ikke fått vite noe av meg heller med en slik innstilling. Nope! :nei: Grufull familie ja. 

AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 22.52):

Jeg har hele tiden tenkt at han guider Annie gjennom hver eneste episode i tilfelle hun ikke forstår annoying as f*ck. Altså, bare godhjerta, men likevel da. Anonymkode: 3dc7d...466

Kanskje hun setter pris på det og lærer? De virker egentlig som hverandres bestevenninne
og ser ut til å ha funnet sin samværsform og roller. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Chroma skrev (8 timer siden):

Hun var faktisk ikke helt god, hun heller. 

Nå må du fortelle mer da! 😄 Ja, jeg så jo på henne at hun var litt spesiell, men på meg virket hun jo helt blind av "kjærligheten" 8 mnd senere, da søstra prøvde å snakke henne til fornuft! Trodde hun bare var grei, mens han reiser landet rundt og setter barn på andre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (4 timer siden):

Hvordan abb dere på discovery+? Via t-wee og Telenor  eller helt utenom noe, kun direkte avtale med discovery

Direkte med Discovery. Bruker appen.

Anonymkode: 99ef3...f96

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Tell all sitter Colt på sin høye hest nå når han er gift og sier at de andre bør gjøre det slutt. Vær heller singel!!

Sier han som aldri klarer å være alene, men alltid spiller på flere hester samtidig. 🙄

Anonymkode: 4f74d...621

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
skruttveig skrev (4 timer siden):

Nå må du fortelle mer da! 😄 Ja, jeg så jo på henne at hun var litt spesiell, men på meg virket hun jo helt blind av "kjærligheten" 8 mnd senere, da søstra prøvde å snakke henne til fornuft! Trodde hun bare var grei, mens han reiser landet rundt og setter barn på andre damer.

Tenkte på da hun fulgte etter han, ringte han hele tiden, fikk venninne til å ringe han og slenge drit osv. hun klarer heller aldri å la ting ligge. Han har sagt unnskyld, men det var heller ikke bra nok. 😛 Virker som de har klart å legge ting mer bak seg nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (22 timer siden):

Hvor har du hørt den? 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det lurer jeg på å ☺️

På YouTube

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På YouTube

Wow… hvem tror han at han er. Håper de kutter ham fra showet.

Anonymkode: 73eba...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På YouTube

Fy f.... for en type. Han er jo helt sjuk i hue han der, og burde fjernes fra programmet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (9 timer siden):

Hun var/er helt sprø 😂

Anonymkode: 70cb7...d68

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...