Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

Duff skrev (9 timer siden):

Spør igjen, hvilken app? Jeg har bare fulgt tlc 

Beklager, discovery+. Det virker ikke som om de sender noen nye sesonger av noen 90days seriene på TV lenger ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissStiles skrev (17 timer siden):

Nå ligger første del av Single Life - Tell All ute. 
Ikke at jeg har likt Ed noe særlig før men liker han enda mindre nå. 

Jeg sitter og ser på nå, herregud så flaut hele opplegget med Brittany og sexpraten, må gjemme ansiktet i hendene 🙈😅

Anonymkode: 154ef...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå må de gi seg og hele tiden vise det klippet med Danielle og det at hun luktet vondt, det er så lavmål.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (17 timer siden):

Nå ligger første del av Single Life - Tell All ute. 
Ikke at jeg har likt Ed noe særlig før men liker han enda mindre nå. 

Liker virkelig ikke Ed, leker offer, og framstiller seg som bare snill og omsorgsfull, så er han slem og kontrollerende. Og nekter å ta noe ansvar for det.

Anonymkode: a0842...fd1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Liker virkelig ikke Ed, leker offer, og framstiller seg som bare snill og omsorgsfull, så er han slem og kontrollerende. Og nekter å ta noe ansvar for det.

Anonymkode: a0842...fd1

Veldig merkelig fyr.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (6 timer siden):

Beklager, discovery+. Det virker ikke som om de sender noen nye sesonger av noen 90days seriene på TV lenger ☹️

De som sendes tirsdager på tlc er nye for oss som ikke har discovery +. Jeg har ikke app tv så må holde meg til den leverandører vi har enn så lenge.Men serien med de to søstrene 1000lb er det kun gamle episoder av, det begynte de på sesong 1 for noen uker siden og skal sikkert pløye alle sesongene før de sender neste nye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Debbie var den beste til å virkelig ta E*d på at han dater unge jenter. Og på at han sier at Debbie behandler Colt som en unge når det er hans egen mor som barberer ryggen hans, setter håret i hestehale og setter majones i håret 🤣🤣

Anonymkode: 30911...229

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Syns Debbie var den beste til å virkelig ta E*d på at han dater unge jenter. Og på at han sier at Debbie behandler Colt som en unge når det er hans egen mor som barberer ryggen hans, setter håret i hestehale og setter majones i håret 🤣🤣

Anonymkode: 30911...229

Helt enig, han fortjente alt hun sa😅 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten som at Ed bruker utseendet sitt for å rettferdiggjøre hvordan han behandler kvinner. Fordi han har så komplekser for utseendet så er det liksom synd på han uansett.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Ed virker veldig sjalu og kontrollerende, føler ikke han burde være i noe forhold. Det er kanskje en grunn til at han går etter yngre jenter, de kan lettere la seg manipulere og kontrollere. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (På 30.5.2021 den 20.49):

Hvilken kanal?

Discovery+.

Anonymkode: 8359a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter Tell All idag, tror dere at Big Ed og Liz blir sammen igjen? Jeg skjønner ikke hva hun ser i han. Han går altfor fort fram, og har tydeligvis behandlet henne veldig dårlig. Håper hun finner ut at et forhold med Ed ikke er noe å satse på. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Etter Tell All idag, tror dere at Big Ed og Liz blir sammen igjen? Jeg skjønner ikke hva hun ser i han. Han går altfor fort fram, og har tydeligvis behandlet henne veldig dårlig. Håper hun finner ut at et forhold med Ed ikke er noe å satse på. 

Han stresser helt sykt. 😛 Alt skal skje helst i går. Hadde det vært opp til han hadde de nok allerede vært gift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det står «living the single life» i bioen på insta’en hennes og han har ingen bilder av henne på sin - bare Rose og datteren Tiffany. Så tipper hun har tatt til fornuften 

Anonymkode: 73eba...547

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det står «living the single life» i bioen på insta’en hennes og han har ingen bilder av henne på sin - bare Rose og datteren Tiffany. Så tipper hun har tatt til fornuften 

Og - Liz har lagt ut link i bio til dette, en underskriftskampanje for å fjerne Ed fra serien https://www.change.org/p/tlc-tlc-should-remove-big-ed-from-their-channel?utm_content=cl_sharecopy_22362512_en-US%3Av10&recruiter=1207660376&recruited_by_id=4d6cd970-c0a8-11eb-b9e8-95fdb1fe1f37&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=psf_combo_share_initial

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er ikke overrasket. Ed er ekkel, og hvorfor skal han absolutt gå etter unge jenter, jenter som er yngre enn datteren sin? Synes det er rart at de unge jentene faller for han, men han er jo veldig manipulerende, og tvinger seg på dem, så de har kanskje ikke noe valg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (På 1.6.2021 den 0.04):

Jeg syntes Ed virker veldig sjalu og kontrollerende, føler ikke han burde være i noe forhold. Det er kanskje en grunn til at han går etter yngre jenter, de kan lettere la seg manipulere og kontrollere. 

Han er kontrollerende og manipulerende. Igår på Tell All, så satt han å så på Liz med et sånn stakkarslig uttrykk. Han visste sikkert at hun ikke klarte å motstå det blikket. Skjønner ikke hva hun så i han. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Han er kontrollerende og manipulerende. Igår på Tell All, så satt han å så på Liz med et sånn stakkarslig uttrykk. Han visste sikkert at hun ikke klarte å motstå det blikket. Skjønner ikke hva hun så i han. 

Jeg skjønner ikke hvem han tror han er. Tror han kan velge og vrake i vakre damer. 
Syntes det var ekstra kvalmt at han spurte Fernanda om hennes vakre venninne var singel?! Ed er jo direkte ufyselig! Han burde holde seg singel og skåne alle kvinner. 

Jeg liker i utgangspunktet ikke Colt, men når han går løs på Ed så elsker jeg han! :fnise:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Med tanke på at hun har delt et opptak av en telefonsamtale som hun og Ed har hatt. Hvor det er tydelig at han er psykisk voldelig med henne, så vil jeg tro at det er liten sjanse for at de blir sammen igjen. Var ikke noe hyggelig å høre på den samtalen for å si det sånn

Anonymkode: 9957b...638

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...