miss summers Skrevet 23. mai 2021 #1241 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De der pillowtalk ser jeg aldri på. Ganske teit når de tidligere parene sitter og skriker og ler av dem som er der nå og som er like teit som de selv var. 🙄 Anonymkode: 4f74d...621 Haha, jeg ser kun pillow talk. Tim & Veronica, Molly & Cynthia er favorittene 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1242 Del Skrevet 25. mai 2021 miss summers skrev (På 24.5.2021 den 0.45): Haha, jeg ser kun pillow talk. Tim & Veronica, Molly & Cynthia er favorittene Jeg ser kun på det jeg og😅 Elsker Tim og Veronica, de er så gode sammen! Liker dog ikke Stephanie og mora.. Kunne spart seg for å ta med de to.. Anonymkode: eaaa2...8e5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 25. mai 2021 #1243 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ser kun på det jeg og😅 Elsker Tim og Veronica, de er så gode sammen! Liker dog ikke Stephanie og mora.. Kunne spart seg for å ta med de to.. Anonymkode: eaaa2...8e5 Enig! Og Rebekka og Zied 😬 Tim og Veronica er utrolig morsomme sammen. Liker Anny og Robert også. Hadde aldri trodd det! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1244 Del Skrevet 25. mai 2021 miss summers skrev (2 timer siden): Enig! Og Rebekka og Zied 😬 Tim og Veronica er utrolig morsomme sammen. Liker Anny og Robert også. Hadde aldri trodd det! Jeg liker begge parene med hver sin Annie, både David og Robert😅 Hadde ikke trodd jeg skulle like de så godt heller, men de er blant favorittene nå🙈 Anonymkode: eaaa2...8e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 25. mai 2021 #1245 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker begge parene med hver sin Annie, både David og Robert😅 Hadde ikke trodd jeg skulle like de så godt heller, men de er blant favorittene nå🙈 Anonymkode: eaaa2...8e5 Jeg klarer ikke David lenger 😩😩😩 Han skal liksom forklare alt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 25. mai 2021 #1246 Del Skrevet 25. mai 2021 Er forøvrig et sykt bra forum om serien og alle de øvrige konseptene. De som skriver der er helt hysterisk morsomme 🤣Primetimer forums. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 25. mai 2021 #1247 Del Skrevet 25. mai 2021 Angela, er det bare på min tv at hun har filter over seg hver gang de kjører bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 26. mai 2021 #1248 Del Skrevet 26. mai 2021 miss summers skrev (18 timer siden): Enig! Og Rebekka og Zied 😬 Tim og Veronica er utrolig morsomme sammen. Liker Anny og Robert også. Hadde aldri trodd det! Hvor ser dere pillow talkene?🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2021 #1249 Del Skrevet 26. mai 2021 Turkis Sau skrev (1 time siden): Hvor ser dere pillow talkene? De sendes med en gang etter hvert program i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1250 Del Skrevet 26. mai 2021 Turkis Sau skrev (3 timer siden): Hvor ser dere pillow talkene?🙈 Jeg ser på Dplay😊 Anonymkode: eaaa2...8e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1251 Del Skrevet 26. mai 2021 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): De sendes med en gang etter hvert program i serien. I går og forrige tirsdag var det ikke noe pillow talk på min TLC Jeg blir så irritert på familien til Libby. De hakker noe så grønnjævlig på Andrei konstant. Skjønner godt at han klikka til slutt når broren til Libby presser og presser og presser for å få han til å prate om noe han ikke vil prate om. "vi har ofret så mye, vi har kommet helt fra USA til Moldova for å se dere gifte dere blablabla, respekter oss" men de ser ikke det store offeret Andrei har gjort ved å flytte fra familien sin. Han har ikke sett de på 3 år var det vel. De er så ego at jeg blir sprø! Andrei er ikke gullgutt han heller, men jeg skjønner at han reagerer som han gjør når han blir konstant mistenkeliggjort, hakket på og mistrodd. Anonymkode: 4c635...c84 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1252 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I går og forrige tirsdag var det ikke noe pillow talk på min TLC Jeg blir så irritert på familien til Libby. De hakker noe så grønnjævlig på Andrei konstant. Skjønner godt at han klikka til slutt når broren til Libby presser og presser og presser for å få han til å prate om noe han ikke vil prate om. "vi har ofret så mye, vi har kommet helt fra USA til Moldova for å se dere gifte dere blablabla, respekter oss" men de ser ikke det store offeret Andrei har gjort ved å flytte fra familien sin. Han har ikke sett de på 3 år var det vel. De er så ego at jeg blir sprø! Andrei er ikke gullgutt han heller, men jeg skjønner at han reagerer som han gjør når han blir konstant mistenkeliggjort, hakket på og mistrodd. Anonymkode: 4c635...c84 Andrei flyttet fra familien sin, til et annet land, lenge før han traff Libby. Så vil ikke akkurat påstå at han har ofret seg. Tvert i mot, han har vel egentlig skutt gullfuglen. Anonymkode: 99ef3...f96 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 26. mai 2021 #1253 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): I går og forrige tirsdag var det ikke noe pillow talk på min TLC Jeg blir så irritert på familien til Libby. De hakker noe så grønnjævlig på Andrei konstant. Skjønner godt at han klikka til slutt når broren til Libby presser og presser og presser for å få han til å prate om noe han ikke vil prate om. "vi har ofret så mye, vi har kommet helt fra USA til Moldova for å se dere gifte dere blablabla, respekter oss" men de ser ikke det store offeret Andrei har gjort ved å flytte fra familien sin. Han har ikke sett de på 3 år var det vel. De er så ego at jeg blir sprø! Andrei er ikke gullgutt han heller, men jeg skjønner at han reagerer som han gjør når han blir konstant mistenkeliggjort, hakket på og mistrodd. Anonymkode: 4c635...c84 Jeg er helt enig, de gnåler noe så voldsomt om fortiden hans. Hva har de med den å gjøre? Svært mange har gjort ting i ungdomstiden som de ikke er særlig stolte av, men unntaket er vel denne perfekte, amerikanske familien! 😄 De er veldig uhøflige som kritiserer Moldova fra de lander på flyplassen, noe som gir et veldig dårlig inntrykk. Men de lager jo drama, og det er vel det serien handler om aller mest. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1254 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ser på Dplay😊 Anonymkode: eaaa2...8e5 Men det er ikke kommet noe pillowtalk på siste sesong 90 days ennå?? Anonymkode: 154ef...7d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1255 Del Skrevet 26. mai 2021 miss summers skrev (På 25.5.2021 den 16.37): Jeg klarer ikke David lenger 😩😩😩 Han skal liksom forklare alt hele tiden. Omg trodde jeg var eneste som irriterte meg over det 😂 Anonymkode: 3dc7d...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 26. mai 2021 #1256 Del Skrevet 26. mai 2021 Pillow talk gikk på tlc i går men fra 23 - 00, en time senere enn vanlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 26. mai 2021 #1257 Del Skrevet 26. mai 2021 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): De sendes med en gang etter hvert program i serien. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ser på Dplay😊 Anonymkode: eaaa2...8e5 Jeg finner bare pillow talk i sesong 7 av 90 Day Fiance, hva er det jeg misser? Ser på Dplay😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1258 Del Skrevet 26. mai 2021 1 hour ago, Frida said: Jeg er helt enig, de gnåler noe så voldsomt om fortiden hans. Hva har de med den å gjøre? Svært mange har gjort ting i ungdomstiden som de ikke er særlig stolte av, men unntaket er vel denne perfekte, amerikanske familien! 😄 De er veldig uhøflige som kritiserer Moldova fra de lander på flyplassen, noe som gir et veldig dårlig inntrykk. Men de lager jo drama, og det er vel det serien handler om aller mest. Familien hennes er trashy og irriterende på sin måte. De hjelper absolutt ikke på konflikten med Andrei. Men faren til Libby har jo betalt for to bryllup, lot de bo gratis i huset hans, betalte for depositum til den nye leiligheten Andrei måtte flytte til og betaler lønnen til Libby. Så nesten alt de eier er direkte eller indirekte betalt av faren til Libby. Andrei burde vise mer takknemlighet enn han gjør nå. Som nevnt tidligere i tråden har han skutt gullfuglen. Anonymkode: b0939...030 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1259 Del Skrevet 26. mai 2021 Turkis Sau skrev (4 minutter siden): Jeg finner bare pillow talk i sesong 7 av 90 Day Fiance, hva er det jeg misser? Ser på Dplay😊 Er ikke på 90 days men på nye sesongen av HEA Anonymkode: 73eba...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 26. mai 2021 #1260 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er ikke på 90 days men på nye sesongen av HEA Anonymkode: 73eba...547 Aaah, da er jeg med! Takk😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå