AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1181 Del Skrevet 28. april 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Gleder meg til denne sesongen av Happily Ever After. Vi får se mer til bl.a Natalie/Mike, Brandon/Julia, Angela/Michael og flere andre kjente. Gruer meg til å se familien til hun som er gift med Andrej fra Moldova. Jeg takler ikke den familien i det hele tatt, avskyr dem mer enn jeg trodde det var mulig å avsky noen gjennom TV-skjermen. Anonymkode: 77e79...e82 Mike og Natalie? Har ikke de slått opp? Skal de prøve enda en gang? Anonymkode: b0939...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1182 Del Skrevet 28. april 2021 Huff da, Harris kysser baby-mama rett foran kamera. Hva med å være litt diskre, når man først skal spille spillet? 😂 Anonymkode: 154ef...7d1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1183 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Mike og Natalie? Har ikke de slått opp? Skal de prøve enda en gang? Anonymkode: b0939...030 De giftet seg i gårsdagens episode. AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Huff da, Harris kysser baby-mama rett foran kamera. Hva med å være litt diskre, når man først skal spille spillet? 😂 Anonymkode: 154ef...7d1 Det er bare så tydelig at han er ute etter pengene hennes. Å dama hans er med på det. Anonymkode: 8359a...7dd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1184 Del Skrevet 28. april 2021 ElectricScum skrev (6 timer siden): Jeg klarer ikke helt få grep om Andrew og hun franske dama, og hva som egentlig foregår der. Virker som om han i flere telefonsamtaler har klikket og oppført seg total irrasjonelt overfor dama, men disse episodene får vi aldri se. Vi hører bare at hun gjengir samtaler de har hatt hvor han fremstår som komplett urimelig og kontrollerende. Jeg holder en knapp på at han har en rimelig kjip side vi bare har fått noen glimt av. Vi så litt av den «slemme» siden hans i en av de siste episodene, da hun ikke gikk på flyet fra Serbia. Lurer på om det var sms’er i ene episoden og at han var sint i neste. Uansett så er det rart at vi ikke har sett noe mer når hun nevner det hele tiden. Så en YouTube video der familien hans sa at han var fremstilt helt feil, men det vil vel familien alltid si. Pleier å være minst to sider av en sak, men er enig i at det er rart at alle utbruddene skal ha klart å unndra seg filming.. Anonymkode: 73eba...547 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1185 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, han er ikke alltid plettfri, han heller. De fleste i programmet har jo ofte ganske irrasjonell oppførsel, er vel derfor de er med. Men akkurat hennes familie takler jeg bare ikke, for en grusom gjeng. **Spoiler** Har bare sett første episode, men per nå har Andrej fått lisens som eiendomsmegler og ønsker at svigerfar skal gi ham et lån slik at han kan starte for seg selv. De andre reagerer på at han virker litt arrogant og tar svigerfars penger som en selvfølge. Anonymkode: 77e79...e82 De var et av favorittene mitt før, men familien gjør at jeg ikke klarer p se på. Det, samt at både Libby og søsteren er på OnlyFans 🙄 Anonymkode: 30911...229 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1186 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Gleder meg til denne sesongen av Happily Ever After. Vi får se mer til bl.a Natalie/Mike, Brandon/Julia, Angela/Michael og flere andre kjente. Gruer meg til å se familien til hun som er gift med Andrej fra Moldova. Jeg takler ikke den familien i det hele tatt, avskyr dem mer enn jeg trodde det var mulig å avsky noen gjennom TV-skjermen. Anonymkode: 77e79...e82 Angela er avskyelig. For en ekkel oppførsel. Psykisk mishandling av Michael. Og selv oppfører hun seg sånn som hun beskylder han for. Så på Bares All at hun begynte å flørte med legen. Stakkars lege, han så sykt ukomfortabel ut! Hadde Maykal gjort det, ville hun klikka. Anonymkode: 30911...229 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1187 Del Skrevet 29. april 2021 Håper det går bra for Jenny og Sumit. Ikke bra å være i India og ha korona nå 🙁 Anonymkode: 8359a...7dd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1188 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Håper det går bra for Jenny og Sumit. Ikke bra å være i India og ha korona nå 🙁 Anonymkode: 8359a...7dd Ja uff, og hun er sikkert i risikogruppe pga alderen. Anonymkode: 3dc7d...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1189 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 17.25): Huff da, Harris kysser baby-mama rett foran kamera. Hva med å være litt diskre, når man først skal spille spillet? 😂 Anonymkode: 154ef...7d1 Dette har jeg ikke fått med meg 😂 Anonymkode: 70cb7...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 29. april 2021 #1190 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 17.25): Huff da, Harris kysser baby-mama rett foran kamera. Hva med å være litt diskre, når man først skal spille spillet? 😂 Anonymkode: 154ef...7d1 Det er så tydelig at han bare er ute etter pengene hennes, hvordan kan hun unngå å se det!? Jeg døde litt innvendig da han sa at det var sjelden man møtte noen som bare ga vekk gratis penger, det var en «once in a lifetime “opplevelse, eller noe sånt. 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1191 Del Skrevet 4. mai 2021 Ingen ny episode idag 😟 Da er vel sesongen ferdig da 😳 Anonymkode: 8359a...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 4. mai 2021 #1192 Del Skrevet 4. mai 2021 Hvorfor er ikke nye HEA på Discovery i Norge? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1193 Del Skrevet 4. mai 2021 Sto at neste kommer 11.mai... da er det tell all. Så den på Flixtor. AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 21.59): miss summers skrev (4 timer siden): Hvorfor er ikke nye HEA på Discovery i Norge? Noen som vet? Fordi vi ligger alltid litt etter USA. nå er det to episoder igjen av denne sesongen. Så kan man jo bare håpe at HEA begynner rett etter. Skal for første gang ikke se på. Orker ikke hun der som venter på den nigerianske fyren. pluss at alt er jo spoilet allerede siden vi er såpass lenge etter USA... Anonymkode: 30911...229 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1194 Del Skrevet 4. mai 2021 Jeg følger 90 days på Facebook. Og jeg undrer meg over hvorfor det er så mange kommentarer på at Natalie er så psyko. Men jeg har alltid tenkt at det er Mike som er psyko. Jada Natalie har mye rart for seg, men han mannen blir jeg nesten redd for. Sånn som han lot hu gjennomgå de siste dagene før visumet løp ut. Faktisk ikke greit. En mann med litt empati hadde ikke holdt på sånn. Anonymkode: c2dd3...31a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1195 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 19.41): Jeg tror at han bare var ute etter å hevne seg nå i siste sesong pga det med ringen. Utrolig dårlig gjort å sette Natalie i den situasjonen at hun ikke vet om hun må reise eller kan bli bare en eller to dager før visumet går ut. Anonymkode: 8359a...7dd Jeg holder fullt og helt med Michael! Natalie er spil spenna gærn! de hadde gjort det slutt, hadde ikke pratet med hverandre på over ett år, null kontakt. Og så blir blir plutselig visumet hennes for 90 dager godkjent, og så bare ringer hun ham og sier «hei! Jeg kommer til USA så vi kan løse alle problemene våre og gifte oss!» mike sa fra starten av at han ikke ville, ikke hadde følelser for henne, men han er en god mann, så han forsøker alt han kan for å få forholdet til å fungere. Hun sitter på sin høye hest og tror hun er alle menn sin drømmedame og forteller han om alt han må forandre med seg selv. LIKEVEL holder han ut fordi han faktisk bryr seg om henne. Til slutt innser han at det ikke fungerer, han kommer ikke til å elske henne på samme måte igjen, og bryter forlovelsen. Hun kommer tilbake og manipulerer ham igjen, slik hun har gjort hele veien. Hun er gaaaaaal!!! Anonymkode: faf8a...51a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1196 Del Skrevet 4. mai 2021 miss summers skrev (På 28.4.2021 den 8.50): 90 days single life er min nye guilty pleasure Jeg orker ikke den serien! Ed er så kvalm at jeg får fysisk vondt i magen og brekker meg. Jeg klarer han rett og slett ikke. Det er noe ordentlig galt i topplokket hans! og Colt... det er noe galt der også. Blir kvalm av han og. Jeg må spole over alt med de to! Takler ikke så godt hun som var gift med Mohammed heller (husker ikke hva hun heter), jeg blir rett og slett uvel over hvor lite oppegående hun er, men synes det er fint at hun forsøker å komme seg videre med vennene sine. jeg må med andre ord spole over det meste av episodene😩 Anonymkode: faf8a...51a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1197 Del Skrevet 4. mai 2021 Når og hvor får man sett «Darcy and stacy»? Ser de reklamerer for det på sine egne sosiale medier, men jeg har liksom ikke amerikansk tv 🤪 Anonymkode: 0f3e9...26e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1198 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg holder fullt og helt med Michael! Natalie er spil spenna gærn! de hadde gjort det slutt, hadde ikke pratet med hverandre på over ett år, null kontakt. Og så blir blir plutselig visumet hennes for 90 dager godkjent, og så bare ringer hun ham og sier «hei! Jeg kommer til USA så vi kan løse alle problemene våre og gifte oss!» mike sa fra starten av at han ikke ville, ikke hadde følelser for henne, men han er en god mann, så han forsøker alt han kan for å få forholdet til å fungere. Hun sitter på sin høye hest og tror hun er alle menn sin drømmedame og forteller han om alt han må forandre med seg selv. LIKEVEL holder han ut fordi han faktisk bryr seg om henne. Til slutt innser han at det ikke fungerer, han kommer ikke til å elske henne på samme måte igjen, og bryter forlovelsen. Hun kommer tilbake og manipulerer ham igjen, slik hun har gjort hele veien. Hun er gaaaaaal!!! Anonymkode: faf8a...51a Men likevel gifter han seg med hu? Det virker rart. Han er verken god eller oppegående om han ikke kan sette grenser. Anonymkode: c2dd3...31a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mai 2021 #1199 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen ny episode idag 😟 Da er vel sesongen ferdig da 😳 Anonymkode: 8359a...7dd Buuuu!!! Jeg trodde det skulle være Tell All 😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1200 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 18.34): Vi så litt av den «slemme» siden hans i en av de siste episodene, da hun ikke gikk på flyet fra Serbia. Lurer på om det var sms’er i ene episoden og at han var sint i neste. Uansett så er det rart at vi ikke har sett noe mer når hun nevner det hele tiden. Så en YouTube video der familien hans sa at han var fremstilt helt feil, men det vil vel familien alltid si. Pleier å være minst to sider av en sak, men er enig i at det er rart at alle utbruddene skal ha klart å unndra seg filming.. Anonymkode: 73eba...547 Har vært noe mer ute på insta. Screenshots av meldinger hvor gan telte ned bl.a. mens hun var i Serbia. Som om hun var en toddler og han satt henne på plass liksom. Så ja, han var litt tett, men biter meg merke i hva hun legger ut på insta nå. Tydelig hun har cravings for fame. Anonymkode: eec35...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå