Gjest padawan Skrevet 30. mars 2021 #1121 Del Skrevet 30. mars 2021 Nana skrev (21 minutter siden): Tror vi kan slå fast et rungende «nei» til det 🤣 Haha. Sant. Han la en fin kabel på leggen i forrige episode også. Litt av en karakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1122 Del Skrevet 30. mars 2021 padawan skrev (På 12.3.2021 den 0.25): Er vel bare å bli med og riste på dansefoten. https://www.instagram.com/reel/CLrjg2pjmrt/?igshid=m86vjl3c8f7t Wow! Hun har gått ned kjempemye!!! Anonymkode: faf8a...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #1123 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Stephanie😳🙄 Altså! Snakk om desperat😅 ser og høres helt gærn ut Anonymkode: ab91d...fb6 Uff, jeg blir flau av å se på henne. Hun er jo helt desperat. Å i de siste episodene så har hun fått fetteren til typen til å komme å være sammen med henne. Hun blander navnene på dem også 😮 Hun fortalte fetteren at hun alltid hadde hatt følelser for han. Men jeg tror han utnytter henne, og det er fortjent da hun utnytter han. Dette er bare pinlig. Anonymkode: 8359a...7dd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 31. mars 2021 #1124 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Uff, jeg blir flau av å se på henne. Hun er jo helt desperat. Å i de siste episodene så har hun fått fetteren til typen til å komme å være sammen med henne. Hun blander navnene på dem også 😮 Hun fortalte fetteren at hun alltid hadde hatt følelser for han. Men jeg tror han utnytter henne, og det er fortjent da hun utnytter han. Dette er bare pinlig. Anonymkode: 8359a...7dd Lurer på hva hun tenker når hun har kommet seg hjem, fått reflektert litt over det og det blir vist på tv. Og hennes familie og venner, mon tro hva de tenker. Det er nesten dårlig gjort av produksjonsselskapet å la henne utsette seg selv for dette. Men det blir bra tv da... 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1125 Del Skrevet 7. april 2021 Stephanie 😂😳😳helt blåst! Og ser og høres rusa ut. Er hun virkelig en suksessrik karrierekvinne? Anonymkode: ab91d...fb6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1126 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Stephanie 😂😳😳helt blåst! Og ser og høres rusa ut. Er hun virkelig en suksessrik karrierekvinne? Anonymkode: ab91d...fb6 Det lurer jeg også på 🙈 La merke til at både hun og Rebecca, begge rundt 50 år, elsker å gå med musefletter!😂 Anonymkode: 154ef...7d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1127 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det lurer jeg også på 🙈 La merke til at både hun og Rebecca, begge rundt 50 år, elsker å gå med musefletter!😂 Anonymkode: 154ef...7d1 Ja, hva er greia 😂 Har sett på Reddit at flere lurer på om Steph er ved sine fulle fem, og at hun virker rusa på et eller annet. Hun har avvist dette på Instagram. Men altså, han Harris som bare har truffet henne et par ganger og sier at han elsker henne så høyt. Det er helt tydelig at han utnytter henne. Og den synske venninnen hennes som snakker med dem og forteller en masse rart, herregud. For en gjeng! Anonymkode: 70cb7...d68 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 8. april 2021 #1128 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men altså, han Harris som bare har truffet henne et par ganger og sier at han elsker henne så høyt. Det er helt tydelig at han utnytter henne! Anonymkode: 70cb7...d68 Det er 100% sikkert at han gjør. Han sa jo i en episode av hvis han kom seg til USA kunne han gi familien sin et bedre liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1129 Del Skrevet 8. april 2021 Chroma skrev (2 timer siden): Det er 100% sikkert at han gjør. Han sa jo i en episode av hvis han kom seg til USA kunne han gi familien sin et bedre liv. Det virker som om kona (moren til barna) hans, er med på opplegget. De øyner vel muligheten for et bedre liv for hele familien. Anonymkode: 99ef3...f96 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1130 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, hva er greia 😂 Har sett på Reddit at flere lurer på om Steph er ved sine fulle fem, og at hun virker rusa på et eller annet. Hun har avvist dette på Instagram. Men altså, han Harris som bare har truffet henne et par ganger og sier at han elsker henne så høyt. Det er helt tydelig at han utnytter henne. Og den synske venninnen hennes som snakker med dem og forteller en masse rart, herregud. For en gjeng! Anonymkode: 70cb7...d68 Ja hun virker rusa. Eller bare drikker hun mye? Ser ut som hun har operert en del i ansiktet, og/eller Botox. kanskje det gjør noe med mimikken og uttalen når hun snakker? Anonymkode: 154ef...7d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 8. april 2021 #1131 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det virker som om kona (moren til barna) hans, er med på opplegget. De øyner vel muligheten for et bedre liv for hele familien. Anonymkode: 99ef3...f96 Tror nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1132 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 0.47): 😳Skjønte de var rare, men ikke så rare! Har du kilder? Anonymkode: f0db1...3a7 Nei, det var noen i en kommentar på instagram som sa det. Så jeg vet jo ikke om det er sant.. Men overasker meg ikke, det er mye rart i bushen i USA 😂 Anonymkode: 3dc7d...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 12. april 2021 #1133 Del Skrevet 12. april 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 12. april 2021 #1134 Del Skrevet 12. april 2021 Hvor ser dere? Jeg har bare sett på TLC men det er tydeligvis veldig gammelt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1135 Del Skrevet 12. april 2021 Lunaris skrev (12 minutter siden): Hvor ser dere? Jeg har bare sett på TLC men det er tydeligvis veldig gammelt nå. Flixtor. Anonymkode: 99ef3...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 13. april 2021 #1136 Del Skrevet 13. april 2021 Ser på discovery+ , aner ikke hvem Colt og co det snakkes om her er. Ser den sesongen med Stephanie og fetter Harris, Yara og Jovi, Natalie og han lowclass mannen med uncle Beau og resten av gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1137 Del Skrevet 13. april 2021 skruttveig skrev (1 time siden): Ser på discovery+ , aner ikke hvem Colt og co det snakkes om her er. Ser den sesongen med Stephanie og fetter Harris, Yara og Jovi, Natalie og han lowclass mannen med uncle Beau og resten av gjengen. Colt er med i Singel Life nå. Anonymkode: 8359a...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1138 Del Skrevet 13. april 2021 Så Harris fikk også en klokke 😅 Steph: Vent, la meg gi deg litt penger før du drar. Harris: Ok, ikke noe problem. Og så får han sjokk når ham får se en 100 dollars seddel. For et par de to er, lurer på om de fortsatt er sammen. Anonymkode: 70cb7...d68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 13. april 2021 #1139 Del Skrevet 13. april 2021 skruttveig skrev (9 timer siden): aner ikke hvem Colt og co det snakkes om her er. Colt er i Happily ever after som går på TLC. Dette er iallefall andre sesongen han er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1140 Del Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så Harris fikk også en klokke 😅 Steph: Vent, la meg gi deg litt penger før du drar. Harris: Ok, ikke noe problem. Og så får han sjokk når ham får se en 100 dollars seddel. For et par de to er, lurer på om de fortsatt er sammen. Anonymkode: 70cb7...d68 Jeg gikk inn på Instagrammmen hennes og så faktisk hele (!) hennes private Tell all 😅. Nesten en time...😂😂 Dama er sprø! Anonymkode: 99ef3...f96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå