AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1081 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Han fyren som bor på gård har utrolig creepy foreldre! Tenk å blande seg opp i om hun russiske dama går på prevensjon.. Anonymkode: eeeed...662 I følge hva jeg har hørt, så er foreldrene preppers og swingers. Det er derfor de bor så langt unna alle andre. Anonymkode: ba804...a4d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1082 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Du kan se det her: https://flixtor.is/ og søk på 90 Days. Er ikke noe virus eller noe sånn altså! Jeg har brukt siden her lenge Noen ganger står det at serverne er fulle, men da må man bare vente en liten stund og refreshe siden. Anonymkode: bde49...f54 Tusen takk. Det skal jeg absolutt sjekke ut. Var jo allerede helt utdatert på tlc før discovery også. Anonymkode: eec35...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1083 Del Skrevet 6. februar 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Han fyren som bor på gård har utrolig creepy foreldre! Tenk å blande seg opp i om hun russiske dama går på prevensjon.. Anonymkode: eeeed...662 Det er vel lurt å ha et stabilt og godt forhold dersom man skal ha barn sammen, da. De hadde truffet hverandre 3 ganger i virkeligheten? Man blir ikke så godt kjent da. Det er trist med barn som ikke får bo i samme land som den ene forelderen grunnet skilsmisse. Og de er det en del av i denne serien. Anonymkode: b0939...030 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1084 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I følge hva jeg har hørt, så er foreldrene preppers og swingers. Det er derfor de bor så langt unna alle andre. Anonymkode: ba804...a4d 😳Skjønte de var rare, men ikke så rare! Har du kilder? Anonymkode: f0db1...3a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1085 Del Skrevet 7. februar 2021 Leser veldig mye på Reddit om 90 days og der kommer det fram mye sykt, haha.. Det er så mye å ta tak i, altså. Hva er det med Natalie og Mike? Det ser jo ut som de hater hverandre. Hvorfor i all verden har hun funnet seg en som ikke er religiøs når det er så viktig for henne. Hun spiser ikke kjøtt eller drikker alkohol på grunn av religion, men sex før ekteskap er helt greit?? Visste ikke at man kunne velge ut ting som passer best for seg selv fra bibelen Brandon og Julia.. Tror foreldrene virkelig at hun ville jobbe gratis for de?? Stakkars dyrene. De hundene bor i bittesmå bur under helt grusomme vilkår. Den puppy mill farmen burde vært stengt ned for lengst. Og ja, Brandon burde bli voksen han er tross alt 28. Anonymkode: fbb71...72e 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 8. februar 2021 #1086 Del Skrevet 8. februar 2021 Big Ed er jo virkelig en karakter, så ufyselig og litt til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 10. februar 2021 #1087 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) Jeg finner ikke Darcey & Stacey når jeg søker på Altibox. Har TLC sluttet å sende? edit: Ser siste episode på Discovery+ er fra 16. desember. sikkert derfor det ikke har kommet noen nye opptak på Altibox / YLC. Endret 10. februar 2021 av padawan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 24. februar 2021 #1088 Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg ser på TLC. Der henger de langt etter, eller? Colt og Larissa. Herregud for en tragisk fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 24. februar 2021 #1089 Del Skrevet 24. februar 2021 Lunaris skrev (6 timer siden): Jeg ser på TLC. Der henger de langt etter, eller? Colt og Larissa. Herregud for en tragisk fyr. Hvis Colt og Larissa er med så henger TLC langt etter ja 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1090 Del Skrevet 24. februar 2021 Lunaris skrev (6 timer siden): Jeg ser på TLC. Der henger de langt etter, eller? Colt og Larissa. Herregud for en tragisk fyr. De kjører repriser nå. Har gjort det en stund. Lenge siden den sesongen gikk første gang. Anonymkode: 4c635...c84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1091 Del Skrevet 25. februar 2021 Dere må se den svenske versjonen av 90 days «Elsker, elsker ikke» på Discovery +! Anonymkode: bc115...b58 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. februar 2021 #1092 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dere må se den svenske versjonen av 90 days «Elsker, elsker ikke» på Discovery +! Anonymkode: bc115...b58 Jeg har begynt å se på det etter å ha fått anbefalt den av ei venninne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 25. februar 2021 #1093 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lenge siden den sesongen gikk første gang. Den ble vel sendt i fjor hvis jeg ikke husker helt feil så er ikke så supergammel. Sesongen etter er den som ble avbrutt av Covid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1094 Del Skrevet 25. februar 2021 Og «Family Chantel» på Discovery + Anonymkode: 813e1...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 25. februar 2021 #1095 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og «Family Chantel» på Discovery + Anonymkode: 813e1...fdf Uff, takler ikke de der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1096 Del Skrevet 25. februar 2021 Brandon begynner å bli en av de mest irriterende folkene i alle sesongene jeg har sett. Mammadalt som skylder på kjæresten sin for alt han har gjort feil. Grøss Anonymkode: b0939...030 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1097 Del Skrevet 25. februar 2021 Er det bare på discovery + dere ser nå? Testet den anbefalte nettsiden men funker bare 3 første episoder. Så kjedelig å ligge så langt bak alle klippene på insta altså 😅😂 Anonymkode: eec35...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1098 Del Skrevet 25. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det bare på discovery + dere ser nå? Testet den anbefalte nettsiden men funker bare 3 første episoder. Så kjedelig å ligge så langt bak alle klippene på insta altså 😅😂 Anonymkode: eec35...025 Jeg ser på Discovery +, ja. Det er noen forferdelige deltakere denne sesongen. Og noen kjedelige, hehe. Anonymkode: b0939...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 25. februar 2021 #1099 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og «Family Chantel» på Discovery + Anonymkode: 813e1...fdf Haha, ja! Helt syke folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1100 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Brandon begynner å bli en av de mest irriterende folkene i alle sesongene jeg har sett. Mammadalt som skylder på kjæresten sin for alt han har gjort feil. Grøss Anonymkode: b0939...030 Haha enig Anonymkode: 01393...80e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå