Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

På 12.6.2020 den 8.56, oxycodone skrev:

Skjønner ikke hvor dere finner de episodene på YouTube? Prøver å finner s4 e6, men kommer bare opp sånn drit hvor folk snakker om episoden.

Finner heller ikke episodene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hun australske behandler steph dritdårlig! Ja, greit nok at steph er sjalu. Men hun australske gjør henne heller ikke tryggere.  Stikker av under krangler, utleveter henne til venner, tar henne ikke i forsvar, lar henne være alene på et hotellrom i et fremmed land.

Anonymkode: 9869c...215

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2019 den 15.58, Nooni skrev:

Jeg har pløyet meg gjennom de ulike sesongene i 90 days to wed og jeg brenner etter å snakke om det jeg har sett. De ulike deltagerne, hva de sier/gjør, hvilket ansvar de tar osv, men det virker som ingen andre ser på denne serien. Er det virkelig ikke det? 

Mohamed og Danielle: Jeg tror hun må ha en diagnose. Noe mer manipulerende adferd har jeg sjelden sett. Hun overhører argumenter, gråter for sympati, skriker og skråler - og støttepersonene rundt henne er fullstendig låst for nyanser og kontrollspørsmål. Jeg mener ikke Mohamed er perfekt, men Dennise må ha alvorlig kognitiv svikt. Og jeg tenker at her MÅ jo TLC ha unyttet henne. 

Asfisa & Jorge: Anfisa mislikte jeg så ufattelig ved oppstarten, så snudde det. Hun fremstår kanskje ikke så sympatisk, men fader - hun ver den eneste som er ærlig. I "Happily ever after" ble det enda tydeligere - jeg hadde kun forakt igjen for Jorge. Heia Anfisa! 

Russ & Paola: Jeg hadde så stor sympati og heiet på Paola helt i starten. Etter hvert så syntes jeg hun ble mer og mer sensentrert og rettferdiggjorde at sto ved Russ sin side i møtene de hadde med Paolas venn Juan, som så helt klart gikk laaaaangt over streken i sin latterliggjøring og trakassering av Russ. Han sågar fortalte at han likte å skape splid mellom dem fordi han håpte at de skulle se at de ikke var riktig for hverandre. 

Noen som ser serien? Anyone? 

har sett alle 90 days fiance og det gjør at jeg fint holder meg unna giftemål. så og si 90 prosent av alle damene der har enten baggasje, hborderline personality disorder, golddigger, eller egoistisk

og mannfolkene da, de er dumme, desperate og noen er utro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2020 den 15.42, AnonymBruker skrev:

Får så lyst til å ha en peptalk med Darcey. Hun MÅÅ stå opp for seg selv.

hadde virkelig håp for Steph og hu australske, men stephanie er altfor sjalu.. tror hun må finne ut av seg selv førsr

Anonymkode: 30911...229

syns synd i Darcy på en måte, hun er så J desperat etter mann og kjærlighet, hun må roe seg ned, skremmer vekk mannfolka

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, King100 skrev:

har sett alle 90 days fiance og det gjør at jeg fint holder meg unna giftemål. så og si 90 prosent av alle damene der har enten baggasje, hborderline personality disorder, golddigger, eller egoistisk

og mannfolkene da, de er dumme, desperate og noen er utro

Ikke alle, Mursel fra Tyrkia og kona hans ga oss troen tilbake på kjærligheten.

Anonymkode: ef68c...e14

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, King100 skrev:

syns synd i Darcy på en måte, hun er så J desperat etter mann og kjærlighet, hun må roe seg ned, skremmer vekk mannfolka

Hun velger seg bare drittsekker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun velger seg bare drittsekker.

Har bare sett han første, han unge. han var grei i begynnelsen, men etterhvert ble han bare tragisk haha. Var skikkelig sånn " jeg er deilig", overfladisk og trodde virkelig han var noe. Jeg er mann og kan si når menn er kjekk. han var IKKE kjekk, men oppførte seg som at han var en calvin klein modell

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle, Mursel fra Tyrkia og kona hans ga oss troen tilbake på kjærligheten.

Det er tyrkia, der har de ikke onlyfans, twerking, minimalt med prostitusjon og kvinner holder sine kvinneroller og menn mannerollene sine, religion og moral finnes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa er jo helt lik som Angela. 

Anonymkode: 4c635...c84

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enda verre nesten 😅 bare at han fyren til Angela syns jeg synd på.. han eier ikke ryggrad😑 Liza sin fyr har ihvertfall guts til å si fra m.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enda verre nesten 😅 bare at han fyren til Angela syns jeg synd på.. han eier ikke ryggrad😑 Liza sin fyr har ihvertfall guts til å si fra m.

Lisa er gal! Hun er rasistisk og kriminell. Har stjålet penger fra usman. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spoler forbi Lisa, synes ikke det var så underholdende og mye likt fra Angela 🙈😅 Spolte over Angela til slutt også, bare vræl. 

Anonymkode: 090d9...9f4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darcey og stacey får nå sin egen spinoff.

Angående Tom, noe må jo være galt med han? Hvorfor lyve og framstille seg selv som en rik jetsetter som farter rundt om i verden, når han egentlig bor sammen med søsteren og hennes familie i en council flat? 
Lyver også om å eie flere hus rundt om i verden, og at han har tjenere. Tar bilder foran gamle ærverdige hus og framstiller det som om han bor i dem. I tillegg er det åpenlyst at han gjemmer sin egen dialekt, og snakker en stereotypisk «posh» dialekt, som han egentlig ikke har. Innimellom kommer den egentlig dialekten hans fram. Ikke har han noen ordentlig jobb som eiendomsutvikler heller, og kunne aldri kjøpt den leiligheten i London som han og darcey kikket på, som han hevdet at han plana å kjøpe. I stedet selger han MLM-kaffe og cameoer via Instagram. Utrolig merkelig oppførsel. 

Anonymkode: 96ec7...167

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
På 9.6.2020 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Hahahah sååå enig! Det er prostitusjon på høyt nivå! ALLE skjønner hva han gjør utenom henne! Men det gjelder jo i like stor grad Ed og han amerikanske fyrene hun ukrainske dama! Altså sorry Mac - er man så dum får man faktisk tåle det!

God underholdning!!!! Stakkars mammaen til Usman som må sitte å se på en kvinne som er enda eldre enn henne, kapre sønnen hennes ved å kjøpe en geit i gave!

vræææææl😂😂😂😂😂😭😭😂😂😂

Anonymkode: 813e1...fdf

Hvor finner dere episodene, for de går jo ikke på TLC lengre, siden det er sommer regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hvor finner dere episodene, for de går jo ikke på TLC lengre, siden det er sommer regner jeg med?

Dplay 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mysticgirl skrev:

3 timer siden, Mysticgirl skrev:

Går tirsdag kl 20 på TLC

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor snakker de ikke om Geoffrey og hun russiske damen i Pillow talk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Hvorfor snakker de ikke om Geoffrey og hun russiske damen i Pillow talk? 

Fordi han ble kastet ut av programmet. Han har blitt dømt for narkotikasmugling og konemishandling opptil flere ganger. Den siste rettssaken for konemishandling var vel omtrent enten rett før eller rett etter han reiste til Russland for å treffe Varya. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han ble kastet ut av programmet. Han har blitt dømt for narkotikasmugling og konemishandling opptil flere ganger. Den siste rettssaken for konemishandling var vel omtrent enten rett før eller rett etter han reiste til Russland for å treffe Varya. 

Takk. Rart han blir vist i hovedprogrammet da...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Darcey og stacey får nå sin egen spinoff.

Angående Tom, noe må jo være galt med han? Hvorfor lyve og framstille seg selv som en rik jetsetter som farter rundt om i verden, når han egentlig bor sammen med søsteren og hennes familie i en council flat? 
Lyver også om å eie flere hus rundt om i verden, og at han har tjenere. Tar bilder foran gamle ærverdige hus og framstiller det som om han bor i dem. I tillegg er det åpenlyst at han gjemmer sin egen dialekt, og snakker en stereotypisk «posh» dialekt, som han egentlig ikke har. Innimellom kommer den egentlig dialekten hans fram. Ikke har han noen ordentlig jobb som eiendomsutvikler heller, og kunne aldri kjøpt den leiligheten i London som han og darcey kikket på, som han hevdet at han plana å kjøpe. I stedet selger han MLM-kaffe og cameoer via Instagram. Utrolig merkelig oppførsel. 

What!? Hvor har du dette fra? Nå liker jeg han enda mindre 🥴🥴

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...