AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #761 Del Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om Ed har et syndrom eller en medfødt sykdom? Han ser så utrolig spesiell ut, han mangler jo halsen og ser ut som armer og bein bare er påskrudd kroppen. Jeg klarer nesten ikke å få med meg handlingen når han er på skjermen 😳 Anonymkode: 1c968...a85 Ja, han har Klippel-Feil Syndrome. Anonymkode: f0db1...3a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #762 Del Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om Ed har et syndrom eller en medfødt sykdom? Han ser så utrolig spesiell ut, han mangler jo halsen og ser ut som armer og bein bare er påskrudd kroppen. Jeg klarer nesten ikke å få med meg handlingen når han er på skjermen 😳 Anonymkode: 1c968...a85 Klippel-feil-syndrom Anonymkode: 96ec7...167 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #763 Del Skrevet 7. juni 2020 8 timer siden, 000VF000 skrev: Hun sier det selv 🙄 Hadde du sett videoen og tenkt før du skrev så hadde du sett dette. Nei, hun sier at han har sagt det... 7 timer siden, 000VF000 skrev: Helt utrolig at dere forsvarer den forferdelige dama der. Dere har en helt annen oppfatning av virkeligheten. Er det bare fordi han heter Mohamed? Selvfølgelig er det derfor.. not. Showet er selvsagt veldig redigert, på grensen til usant til tider virker det som. Men har ikke fått inntrykk av noe kjærlighet eller varme mot Danielle. Er ikke noe fan av henne heller. Men ser ut som hun er i en vanskelig livssituasjon, de er en ressurssvak familie og Danielle er naiv og en smule dum som faller for han. Marokko er kjent for eldre utenlandske damer og unge menn. Anonymkode: 30911...229 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 8. juni 2020 #764 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg får grøsninger av Danielle. I begynnelsen syntes jeg synd på henne, men det snudde etterhvert i serien. Synes mer synd på Mohammed, de var sammen ganske lenge og han prøvde å gjøre det slutt på en ok måte virker det som. Når hun forfulgte han og nærmest terroriserte han på tlf 😧😖 Og fikk venninnen sin med på det. Fysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #765 Del Skrevet 9. juni 2020 Herregud så fæl Lisa er 😱 At hun ikke skjønner dette spillet 😱 Anonymkode: 1c968...a85 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #766 Del Skrevet 9. juni 2020 Hahaha dævver litt av «baby girl Lisa». En feit, røykstemme, harrytass som går rundt og forlanger ditt og datt! Sååå lættis hele showet! Anonymkode: 813e1...fdf 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #767 Del Skrevet 9. juni 2020 Hvilken sesong er Mohamed med i? Anonymkode: 813e1...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #768 Del Skrevet 9. juni 2020 Tenk at han ligger med denutrøykte og feite dama for et Visum!! 🙈😂😂 Lisa altså! Anonymkode: 1c968...a85 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #769 Del Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenk at han ligger med denutrøykte og feite dama for et Visum!! 🙈😂😂 Lisa altså! Anonymkode: 1c968...a85 Hahahah sååå enig! Det er prostitusjon på høyt nivå! ALLE skjønner hva han gjør utenom henne! Men det gjelder jo i like stor grad Ed og han amerikanske fyrene hun ukrainske dama! Altså sorry Mac - er man så dum får man faktisk tåle det! God underholdning!!!! Stakkars mammaen til Usman som må sitte å se på en kvinne som er enda eldre enn henne, kapre sønnen hennes ved å kjøpe en geit i gave! vræææææl😂😂😂😂😂😭😭😂😂😂 Anonymkode: 813e1...fdf 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #770 Del Skrevet 9. juni 2020 Ja, stakkars Ed! 😂😂 En ser tydelig at hun ikke liker han og orker ikke å kysse han, hun vil nok bare ha et avstandsforhold der han sender henne penger.. Og han er på sjelevenn stadiet med king and queen! Hun klarer ikke å ta på han engang! 😱😱 Anonymkode: 1c968...a85 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #771 Del Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, stakkars Ed! 😂😂 En ser tydelig at hun ikke liker han og orker ikke å kysse han, hun vil nok bare ha et avstandsforhold der han sender henne penger.. Og han er på sjelevenn stadiet med king and queen! Hun klarer ikke å ta på han engang! 😱😱 Anonymkode: 1c968...a85 Han er ikke spesilet snill mot henne. Han hat fått gjennomgå på sosiale medier pga oppførelsen sin mot henne. Anonymkode: 873f2...322 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #772 Del Skrevet 9. juni 2020 I går begynte The other way sesong 2 i USA! Der er bl.a Jenny og Sumit med for ny sesong. Tell All på Before the 90 days sesong 4 var messy! Anonymkode: d314f...6f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #773 Del Skrevet 9. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går begynte The other way sesong 2 i USA! Der er bl.a Jenny og Sumit med for ny sesong. Tell All på Before the 90 days sesong 4 var messy! Anonymkode: d314f...6f4 Det var fullstendig kaos. Måtte se 2 ganger før skjønne hva hvert par snakket om. Anonymkode: 873f2...322 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #774 Del Skrevet 10. juni 2020 Ed kan go fuck himself. Krever STD-test men nekter å ta den selv. Presser henne til å barbere beina. Maser om å bo på hotell heller enn hos familien. Leser man mellom linjene så ser han på henne som en skitten fattigjente. Og han vet vel at ei opportunistisk fattigjente er hans eneste mulighet til å få ei vakker og oppegående dame. Jævla majoneshode.Heldigvis er Rose sterkere mentalt enn han kunne forutse. Anonymkode: 96b2d...bf1 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #775 Del Skrevet 10. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ed kan go fuck himself. Krever STD-test men nekter å ta den selv. Presser henne til å barbere beina. Maser om å bo på hotell heller enn hos familien. Leser man mellom linjene så ser han på henne som en skitten fattigjente. Og han vet vel at ei opportunistisk fattigjente er hans eneste mulighet til å få ei vakker og oppegående dame. Jævla majoneshode.Heldigvis er Rose sterkere mentalt enn han kunne forutse. Anonymkode: 96b2d...bf1 Jeg har bare sett klipp på youtube men slik jeg forsto det så ville han ta en slik test når han kom hjem til USA. Så de kunne jo gått og ta testen sammen. Han sier han vil at hun skal barbere leggene, da kan han barbere skjegget, leggene skal ikke være hårete osv. Hun velger selv om hun barberer eller ikke. Så at hun hadde hårete legger i et klipp på youtube så regner med at hun ikke barberte seg, og det er jo bare bra. Vil hun ikke så skal hun ikke gjøre det. Og jeg hadde aldri orka å bodd under slike kår som familien til Rose gjør. Jeg hadde sjekka meg inn på hotell selv. Jeg liker ikke Ed selv. Likte ikke f.eks at han kjøpte sexy undertøy til Rose, hun likte det ikke og ville ikke ta det i bruk men han ønsker at hun skal være sexy for han osv. Det er feil attitude når man skal være kjærester. Han er sytete og lite manndig i mine øyne, nei takk... Og man ser på hele Rose at hun ikke liker han. Anonymkode: 93974...f28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #776 Del Skrevet 10. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare sett klipp på youtube men slik jeg forsto det så ville han ta en slik test når han kom hjem til USA. Så de kunne jo gått og ta testen sammen. Han sier han vil at hun skal barbere leggene, da kan han barbere skjegget, leggene skal ikke være hårete osv. Hun velger selv om hun barberer eller ikke. Så at hun hadde hårete legger i et klipp på youtube så regner med at hun ikke barberte seg, og det er jo bare bra. Vil hun ikke så skal hun ikke gjøre det. Og jeg hadde aldri orka å bodd under slike kår som familien til Rose gjør. Jeg hadde sjekka meg inn på hotell selv. Jeg liker ikke Ed selv. Likte ikke f.eks at han kjøpte sexy undertøy til Rose, hun likte det ikke og ville ikke ta det i bruk men han ønsker at hun skal være sexy for han osv. Det er feil attitude når man skal være kjærester. Han er sytete og lite manndig i mine øyne, nei takk... Og man ser på hele Rose at hun ikke liker han. Anonymkode: 93974...f28 Enig, får grøssninger av den fyren.. Null respekt til Rose, men later til å være sympatisk på tv.. Han er bare en kåt jævel som liker bittesmå jenter.. 🤮🤮 ( vet at Rose er over 20 år, men hun ser veldig liten og tynn ut) Anonymkode: 1c968...a85 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #777 Del Skrevet 11. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare sett klipp på youtube men slik jeg forsto det så ville han ta en slik test når han kom hjem til USA. Så de kunne jo gått og ta testen sammen. Han sier han vil at hun skal barbere leggene, da kan han barbere skjegget, leggene skal ikke være hårete osv. Hun velger selv om hun barberer eller ikke. Så at hun hadde hårete legger i et klipp på youtube så regner med at hun ikke barberte seg, og det er jo bare bra. Vil hun ikke så skal hun ikke gjøre det. Og jeg hadde aldri orka å bodd under slike kår som familien til Rose gjør. Jeg hadde sjekka meg inn på hotell selv. Jeg liker ikke Ed selv. Likte ikke f.eks at han kjøpte sexy undertøy til Rose, hun likte det ikke og ville ikke ta det i bruk men han ønsker at hun skal være sexy for han osv. Det er feil attitude når man skal være kjærester. Han er sytete og lite manndig i mine øyne, nei takk... Og man ser på hele Rose at hun ikke liker han. Anonymkode: 93974...f28 Jo, hun barberte leggene. Og han tok skjegget. Anonymkode: 99ef3...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 12. juni 2020 #778 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) Skjønner ikke hvor dere finner de episodene på YouTube? Prøver å finner s4 e6, men kommer bare opp sånn drit hvor folk snakker om episoden. Endret 12. juni 2020 av bienvilleparish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #779 Del Skrevet 12. juni 2020 På 11.6.2020 den 9.09, AnonymBruker skrev: Jo, hun barberte leggene. Og han tok skjegget. Anonymkode: 99ef3...f96 Grøss.... Men nå er det mange nordiske menn også som ikke tåler hårete kvinnelegger. Hører det jo stadig vekk hvor lite feminint det er. Mennene jeg har vært med har heldigvis gitt faen. Er vell noe annet når man elsker noen og er sammen med de. Anonymkode: 93974...f28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #780 Del Skrevet 23. juni 2020 Får så lyst til å ha en peptalk med Darcey. Hun MÅÅ stå opp for seg selv. hadde virkelig håp for Steph og hu australske, men stephanie er altfor sjalu.. tror hun må finne ut av seg selv førsr Anonymkode: 30911...229 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå