AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #661 Del Skrevet 28. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Meget skuffende at det ikke er 90 days -etellerannet hverken Tirsdager eller Søndager lengre. Noen som vet om det kommer snart? Tenkte å vente på ny sesong på TLCA, men ser ut til at jeg må ty til youtube likevel.. #avhengig Anonymkode: f7e74...061 Det er på tirsdager. Ser på nå. Anonymkode: 4c635...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #662 Del Skrevet 28. april 2020 På 26.4.2020 den 19.22, AnonymBruker skrev: Seriøst? Er da ikke noe synd i henne. Hun ofrer guttene sine til fordel for en tulling hun ikke kan kommunisere med. Ikke blir de anerkjent, lyttet til,- de får streng tatt ikke lov å eksistere i hans verden. Og hun tillater det. Og rimelig patetisk å kjøre han til flyplassen, og be på sine knær om at den tullingen skal bli hos henne. Hallo? De kan ikke snakke sammen engang. Nei, det der var provoserende. Svake kvinnemennesker. 🤡 Anonymkode: fd75f...baf Ja og nå skal han komme tilbake og de skal gifte seg!!! Ser det nå. Han største gutten hennes er veldig skeptisk, forståelig nok.... Anonymkode: b2d90...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. april 2020 #663 Del Skrevet 28. april 2020 Ganske heftig diskusjon på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 28. april 2020 #664 Del Skrevet 28. april 2020 Syns de hopper så frem og tilbake i sesonger og personer på tlc. Jeg har tydeligvis begynt å se på dette for sent, for nå sender de vel bare repriser? Anyways, syns egentlig de fleste parene virker falske. Tror det er veldig mange som er ute etter green card. Blir hvertfall krasj i de forholdene mannen er muslim virker det som. Alex og Loren, Paola og Russ virker ekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. april 2020 #665 Del Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, oxycodone skrev: Anyways, syns egentlig de fleste parene virker falske. Jeg har tenkt litt av det samme. Mye drama og konflikter i forhold til at de (antageligvis) har kjent hverandre en stund og vært i forhold før innspillingen startet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #666 Del Skrevet 28. april 2020 5 minutter siden, oxycodone skrev: Syns de hopper så frem og tilbake i sesonger og personer på tlc. Jeg har tydeligvis begynt å se på dette for sent, for nå sender de vel bare repriser? Anyways, syns egentlig de fleste parene virker falske. Tror det er veldig mange som er ute etter green card. Blir hvertfall krasj i de forholdene mannen er muslim virker det som. Alex og Loren, Paola og Russ virker ekte Du snakker jo om en gammel sesong. Anonymkode: 991db...7ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 28. april 2020 #667 Del Skrevet 28. april 2020 4 minutter siden, padawan skrev: Jeg har tenkt litt av det samme. Mye drama og konflikter i forhold til at de (antageligvis) har kjent hverandre en stund og vært i forhold før innspillingen startet. Men tenker også at det er så mye konflikter og problemer at hvem i alle dager gidder å innlede et forhold som starter slik + avstanden og det styret som følger med å søke visum osv, om ikke det er av nettopp den grunnen, visum. Anna og Mursel f.eks som må få telefonen til å oversette for å i det hele tatt kunne snakke sammen.. Uffatelig kleint igrunnen. Skjønner ikke hvordan man kan ha et forhold på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. april 2020 #668 Del Skrevet 28. april 2020 5 minutter siden, oxycodone skrev: Anna og Mursel f.eks som må få telefonen til å oversette for å i det hele tatt kunne snakke sammen.. Uffatelig kleint igrunnen Enig i at det er ganske håpløst å oversette slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 28. april 2020 #669 Del Skrevet 28. april 2020 18 minutter siden, oxycodone skrev: Anyways, syns egentlig de fleste parene virker falske. Tror det er veldig mange som er ute etter green card. Blir hvertfall krasj i de forholdene mannen er muslim virker det som. Alex og Loren, Paola og Russ virker ekte Enig. Samme med hun asiatiske og han litt eldre mannen, husker ikke hva dem heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 28. april 2020 #670 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor Jasmin som er klin edru, ikke liker noe slags festing eller fyll, har valgt å dele livet med en som jobber i musikkbransjen. Åpenbart blir det mye fest og fjas når man ikke har en typisk 8-4-jobb, men en jobb/hobby der man må opptre på klubber og utesteder på kveldene, osv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #671 Del Skrevet 28. april 2020 22 minutter siden, NewInTown said: Jeg skjønner ikke hvorfor Jasmin som er klin edru, ikke liker noe slags festing eller fyll, har valgt å dele livet med en som jobber i musikkbransjen. Åpenbart blir det mye fest og fjas når man ikke har en typisk 8-4-jobb, men en jobb/hobby der man må opptre på klubber og utesteder på kveldene, osv. Det + jobb er ikke «min greie» Allså Hæ? Hva er da hennes greie ? Bruke 3-4 timer på å gjøre seg klar? 😛 Alkohol er hun strekt imot, men plastiske operasjoner er helt innenfor .. Anonymkode: ec4da...fd5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 28. april 2020 #672 Del Skrevet 28. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det + jobb er ikke «min greie» Allså Hæ? Hva er da hennes greie ? Bruke 3-4 timer på å gjøre seg klar? 😛 Alkohol er hun strekt imot, men plastiske operasjoner er helt innenfor .. Anonymkode: ec4da...fd5 Det har jeg ikke hørt, veldig spesielt 😅 altså nydelig jente, skjønner godt at han er betatt av henne, i alle fall utad, men hun gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å være så lite sosial og interessert i å møte vennene hans f.eks. Syns godt hun kunne gjort et forsøk på å bli kjent med dem, det er åpenbart viktig for han. Hun er så negativ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kari Viken Skrevet 28. april 2020 #673 Del Skrevet 28. april 2020 8 minutter siden, NewInTown skrev: Det har jeg ikke hørt, veldig spesielt 😅 altså nydelig jente, skjønner godt at han er betatt av henne, i alle fall utad, men hun gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å være så lite sosial og interessert i å møte vennene hans f.eks. Syns godt hun kunne gjort et forsøk på å bli kjent med dem, det er åpenbart viktig for han. Hun er så negativ. Hun er nok veldig introvert! Søsteren er helt lik. Synes de har et noe anstrengt forhold seg imellom og... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #674 Del Skrevet 28. april 2020 8 minutter siden, NewInTown skrev: Det har jeg ikke hørt, veldig spesielt 😅 altså nydelig jente, skjønner godt at han er betatt av henne, i alle fall utad, men hun gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å være så lite sosial og interessert i å møte vennene hans f.eks. Syns godt hun kunne gjort et forsøk på å bli kjent med dem, det er åpenbart viktig for han. Hun er så negativ. Nei, det er hun ikke. Hun er bare finlender😄 sjekk ut Very finnish problems på face, så skjønner dere kanskje greia 😄 Anonymkode: 30911...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kari Viken Skrevet 28. april 2020 #675 Del Skrevet 28. april 2020 49 minutter siden, NewInTown skrev: Enig. Samme med hun asiatiske og han litt eldre mannen, husker ikke hva dem heter. Er faktisk et av de få para eg har tro på. Synes de er så koselige og familien hans har tatt hun imot med åpne armer ☺️ heier på de ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #676 Del Skrevet 28. april 2020 41 minutter siden, Janne Kari Viken skrev: Er faktisk et av de få para eg har tro på. Synes de er så koselige og familien hans har tatt hun imot med åpne armer ☺️ heier på de ☺️ Vel... Datterens armer var vel ikke akkurat helt åpne. 😅 Anonymkode: 99ef3...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #677 Del Skrevet 28. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel... Datterens armer var vel ikke akkurat helt åpne. 😅 Anonymkode: 99ef3...f96 Dere snakker om forskjellige sesonger tror jeg. Hun du siterte mener sikkert denne sesongen Anonymkode: 73eba...547 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kari Viken Skrevet 28. april 2020 #678 Del Skrevet 28. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere snakker om forskjellige sesonger tror jeg. Hun du siterte mener sikkert denne sesongen Anonymkode: 73eba...547 Ja det stemmer ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. april 2020 #679 Del Skrevet 29. april 2020 Ashley og Jay har kontakt igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 29. april 2020 #680 Del Skrevet 29. april 2020 1 minutt siden, The Kitten skrev: Ashley og Jay har kontakt igjen. De er visst sammen igjen og vurderer å prøve å få barn. Blir helt matt jeg altså, men etter å ha fulgt med på Ashley og Jay på nettet og lest en del ting så innser jeg at de er bare ekstremt PR-kåte begge to. Tipper mesteparten av dramaet deres bare har vært oppspinn for å holde seg relevante. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå