Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Fuglemor skrev:

Er det bare meg eller er denne sesongen ikke like spennende? 

Enig. Hvis vi snakker om samme sesong da :ler: Den  som går på tirsdager på TLC. 

Anonymkode: 4c635...c84

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Hvis vi snakker om samme sesong da :ler: Den  som går på tirsdager på TLC. 

Anonymkode: 4c635...c84

Ja😊 synes Anna og Mursel er litt kjedelige.. Samme med syngin og tania, selvom hun er litt crazy.. 

Anonymkode: 945eb...6d1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja😊 synes Anna og Mursel er litt kjedelige.. Samme med syngin og tania, selvom hun er litt crazy.. 

Anonymkode: 945eb...6d1

Mente ikke skrive i anonym 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emily og Sasha, omg! Hvorfor fikk hun barn med en som ikke tar seg av de han allerede har! Nå skal han attpåtil ha daglig omsorg for baby mens hun jobber og han viser ingen interesse for babyen. Han er som en kjempestor baby selv, synes Emily begynner å bli kranglete, fordi hun forventer at han prøver å bli kjent med barnet sitt. 

Anonymkode: c1445...eca

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Emily og Sasha, omg! Hvorfor fikk hun barn med en som ikke tar seg av de han allerede har! Nå skal han attpåtil ha daglig omsorg for baby mens hun jobber og han viser ingen interesse for babyen. Han er som en kjempestor baby selv, synes Emily begynner å bli kranglete, fordi hun forventer at han prøver å bli kjent med barnet sitt. 

Anonymkode: c1445...eca

Han har skjerpet seg etter de kom tilbake til USA. Emily har ei søster som er som en vaktbikkje på han. Han er litt sytete av seg men det er fordi han er vant til at det er mødrene til barna som trår til med barna og ikke han selv.

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke ny sesong om søndager lengre?

Anonymkode: f7e74...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tillater Anna sønnene å bestemme så mye? 
Det er jo helt klart at han eldste er sjalu, noe som er helt naturlig reaksjon. Men han er frekk og nedlatende. Brødrene ser jo opp til han og oppfører seg deretter. 

Dette handler ikke om foreldrene til Marcel, de skal jo ikke være en del av livet deres en gang. Men forstår at det er vanskelig å forstå hans kultur. De legger hele skylden over situasjon på det. 

Hun unge og han rike, jeg blir overrasket hvis det varer over 4år.. han kan vel ikke være så naiv, men så lenge han har noe vakkert å se på er det vel ok ..

Anonymkode: ec4da...fd5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tillater Anna sønnene å bestemme så mye? 
Det er jo helt klart at han eldste er sjalu, noe som er helt naturlig reaksjon. Men han er frekk og nedlatende. Brødrene ser jo opp til han og oppfører seg deretter. 

Dette handler ikke om foreldrene til Marcel, de skal jo ikke være en del av livet deres en gang. Men forstår at det er vanskelig å forstå hans kultur. De legger hele skylden over situasjon på det. 

Hun unge og han rike, jeg blir overrasket hvis det varer over 4år.. han kan vel ikke være så naiv, men så lenge han har noe vakkert å se på er det vel ok ..

Har du i det hele tatt fått med deg at Mursel (ikke Marcel) holder Annas barn skjult for familien sin, og ville fortelle dem om de når det har gått 10år? At sønnen til Anna er sjalu stemmer ikke. Han er forbanna på valget til Mursel og mener at det er galt av han å holde de i skjul. Dette har både tidligere deltakere  fra pillow talk reagert kraftig på. Til og med seere og fans har sagt det samme. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du i det hele tatt fått med deg at Mursel (ikke Marcel) holder Annas barn skjult for familien sin, og ville fortelle dem om de når det har gått 10år? At sønnen til Anna er sjalu stemmer ikke. Han er forbanna på valget til Mursel og mener at det er galt av han å holde de i skjul. Dette har både tidligere deltakere  fra pillow talk reagert kraftig på. Til og med seere og fans har sagt det samme. 

Jaa.. føler det bare er en bagatell som de gjemmer seg bak. 
men forstår at de reagerer på det, da det er vanskelig å forstå kulturen. 
se på det slik, de kommer ikke til å ha noe kontakt med familien til Murcel, de er gamle og bor langt vekke. At han sier 10 år, betyr ikke at han ikke hadde presentert dem når de er i et stabilt ekteskap. 

er du blind? Selvfølgelig er han sjalu. Moren sier det også.  Sønnene nevner også at de ikke kan henge med moren like mye pga Murcel. 
Jeg tror sønnene hadde oppført seg helt likt, uansett hvilken mann det var snakk om. Uansett om de ble presentert for familie i Tyrkia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor man kan få tak i lignende jakke som Jasmine fra Finland hadde på seg når hun landet på flyplassen i Usa? Jeg prøver å søke på baseball jacket men det heter kanskje ikke det? Den var så kul! 

Anonymkode: 8b685...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

se på det slik, de kommer ikke til å ha noe kontakt med familien til Murcel, de er gamle og bor langt vekke. At han sier 10 år, betyr ikke at han ikke hadde presentert dem når de er i et stabilt ekteskap. 

er du blind? Selvfølgelig er han sjalu. Moren sier det også.  Sønnene nevner også at de ikke kan henge med moren like mye pga Murcel. 
Jeg tror sønnene hadde oppført seg helt likt, uansett hvilken mann det var snakk om. Uansett om de ble presentert for familie i Tyrkia.

Nei jeg er ikke blind og jeg hat sett sesong 7 opp til flere ganger.. Alle 3 guttene sier at det er galt av Mursel å holde dem skjult for familien sin. Og det var hovedgrunnen til bruddet. Plutselig fikk Mursel mot tom seg for å fortelle familien alt sammen og vips så var han tilbake i hos Anna. Uansett hva slags kultur man kommer fra så holder man ikke barn som et hemmelighet, for konsekvensen skal bli verre enn si sannheten  med en gang. Jeg anser det ikke si  sjalusi men guttenes måte å beskytte moren på som blir tolket som sjalusi.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvor man kan få tak i lignende jakke som Jasmine fra Finland hadde på seg når hun landet på flyplassen i Usa? Jeg prøver å søke på baseball jacket men det heter kanskje ikke det? Den var så kul! 

Søk på bomber jacket, kanskje du finner en lignende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Har Jasmin stappa ansiktet fullt av botox og fillers? Sjeldent man ser noen med så dødt ansikt.

Jupp. Det ser man nå at hun har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner godt at ungene reagerer negativt på dette. Det må være grusomt og få en fremmed mann som ikke engang klarer å kommunisere inn i hjemmet sitt. Normalt sett så får unger en tilnærming til kjæresten til mor i små doser, sånn at de blir kjent med mennesket før en flytter inn. Er ikke i tvil om at ungene hadde godtatt en mann , hvis det var en som de likte. Ungene har rett til og si fra! Synes det er forkastelig det disse mødrene gjør mot ungene sine. Bringer fremmede menn inni ungene sitt hjem og tvinge de til å like de. 

Anonymkode: 65256...097

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere som savner teksting av dagens episode? Så kjedelig når man ikke får med seg alt, siden det ikke bare prates engelsk i programmet 😥

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ariam skrev:

Flere som savner teksting av dagens episode? Så kjedelig når man ikke får med seg alt, siden det ikke bare prates engelsk i programmet 😥

Jeg så via Dplay og der var det tekstet

Anonymkode: a29e7...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Keikolina skrev:

Har Jasmin stappa ansiktet fullt av botox og fillers? Sjeldent man ser noen med så dødt ansikt.

Ja det har hun.  Tror hun har tatt nosejob også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...