Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt dplay kun for denne serien 😂 Håper den motsatte veien kommer der og, amerikanere som flytter til andre land 🙈

Anonymkode: a9f8f...96f

Den gjør det, de snakker om det på Instagram :) vil se den episoden, men blir vel ikke før om et par år her i Norge. 

Anonymkode: 3dc7d...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som så nye episoden igår? Jeg pleier ikke å reagere så mye på ting, men jeg kjente jeg ble sint igår av oppførselen til Leida. 

Anonymkode: 9cac9...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som så nye episoden igår? Jeg pleier ikke å reagere så mye på ting, men jeg kjente jeg ble sint igår av oppførselen til Leida. 

Anonymkode: 9cac9...be4

De er idioter omtrent alle sammen!

Leida er gal! It's not PROPER!

Han unge med russisk kjæreste er så slem. Stakkars unge.

Og Kalani liker ikke faren til ungen sin. Snakk om å lete etter feil. Mulig han er litt...treg.

Og det paret fra las Vegas 😳 Han må jo ha asperger 

Anonymkode: 601aa...62e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett halve episoden foreløpig. Men altså stephen som mener nyfødt baby kan vente med å spise til de kommer hjem fordi han ville hjem! Det er så hårreisende at jeg har ikke ord! Virkelig ikke moden nok til å få barn! 

Leida og L...noe (Vegas) bare klager! Men jeg hadde nok ikkevært superfornøyd med en mammagutt som Colt jeg heller. 

Han fra samoa virker jo å være rundt 10 år i hodet! 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er idioter omtrent alle sammen!

Leida er gal! It's not PROPER!

Han unge med russisk kjæreste er så slem. Stakkars unge.

Og Kalani liker ikke faren til ungen sin. Snakk om å lete etter feil. Mulig han er litt...treg.

Og det paret fra las Vegas 😳 Han må jo ha asperger 

Anonymkode: 601aa...62e

Ja. Han er abusive. Kalani er dum. Coltyyyy er sjuk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Leida har så mye penger så kan hun vel fikse et stort flott hus for henne og Eric da? Drittkjerring er hun!

Anonymkode: 0e707...c16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Takida skrev:

Andre som reagerer på steven sin kontrollerende oppførsel mot olga?

Ja fy søren! Og han sier at han vil at ungen skal få e trygg oppvekst. Ikke sånn som han hadde. Olga virker redd 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så bra å se trynet dems når dem kommer til Amerika, og tror at alt er lagd av gull😂

Anonymkode: 1077c...45b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja fy søren! Og han sier at han vil at ungen skal få e trygg oppvekst. Ikke sånn som han hadde. Olga virker redd 

Anonymkode: 4c635...c84

Jeg sitter hele tiden og tenker at hun og richie kommer til å dø om de ender opp med Steven. Han er så nedlatende og ekkel. Klikker fordi hun mater ungen eller ikke mater ungen. Han forsøkte jo å ta med babyen ut av landet og..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenk etter en  fødsel som ender i ks... du ser hun tar seg til magen av smerter og alt han gjør er å være ekkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på 90 days to wed på tv i fjor, men da var det helt andre folk med. Husker spesielt han alkisen som kjøpte seg dame i Thailand. Og hun blonde fyldige med en unge, som reiste til ett eller annet land for å treffe en fyr..og han gnålte om at hun måtte slanke seg. 

Anonymkode: f95d0...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis Leida har så mye penger så kan hun vel fikse et stort flott hus for henne og Eric da? Drittkjerring er hun!

Anonymkode: 0e707...c16

Å være rik i Indonesia er nok ikke det samme som å være rik i USA eller Norge

Anonymkode: 338d7...7c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke hvordan Leida kan være så stygg mot datteren til Eric! Det er noe av det styggeste.... 

Anonymkode: 9cac9...be4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke hvordan Leida kan være så stygg mot datteren til Eric! Det er noe av det styggeste.... 

Anonymkode: 9cac9...be4

Leida virker helt utrolig bortskjemt. Familien hennes også. Dette paret virker jo fake. Dog er de ikke det har jeg sett på insta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så på 90 days to wed på tv i fjor, men da var det helt andre folk med. Husker spesielt han alkisen som kjøpte seg dame i Thailand. Og hun blonde fyldige med en unge, som reiste til ett eller annet land for å treffe en fyr..og han gnålte om at hun måtte slanke seg. 

Anonymkode: f95d0...86c

Tenker du på Nicole og Azan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke hvordan Leida kan være så stygg mot datteren til Eric! Det er noe av det styggeste.... 

Anonymkode: 9cac9...be4

Enig... Ble oppriktig lei meg på datterens vegne..

Skikkelig barnslig å ikke hilse ordentlig på henne.

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke hvordan Leida kan være så stygg mot datteren til Eric! Det er noe av det styggeste.... 

Anonymkode: 9cac9...be4

 

På 16.5.2019 den 4.54, AnonymBruker skrev:

Enig... Ble oppriktig lei meg på datterens vegne..

Skikkelig barnslig å ikke hilse ordentlig på henne.

Anonymkode: 30911...229

Jeg vet ikke hvem som er barnsligst. Datteren som lar far Eric og Leida komme hjem til en søppeldynge av et hus, uten å beklage, eller Eric som forsvarte datteren med at hun "sikkert ikke mente det". At datteren ikke tar ansvar for noe kan sikkert forklares med at hun har en uinteressert far uten baller. Stakkarslige folk. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så fæle folk!

Paret i Russland er smertefullt å se på. Han er virkelig ødelagt.

Leida er bortskjemt. Og ærlig talt, hvem bruker sitt første mislykka bryllup som mal for sitt neste bryllup??

Og Kalani, æææsj. Hun er så fæl, selv om han virker direkte dum 

Anonymkode: 601aa...62e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo helt fucka alle sammen! 

Spesielt han i Russland!! Herregud, blir så forbanna for at Olga gir oppmerksomhet til den nyfødte! Altså, kom igjen! 

Og hun fra Indonesia får bare reise hjem altså. For en bortskjemt drittunge. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...