Gå til innhold

Jeg trenger fler venner som er lik meg ☺️


Gjest Naku

Anbefalte innlegg

Gjest Naku

Hei!

Jeg er en jente på 28 år, og søker venner fra 26 år og oppover.

Elsker dyr, fotografering og reising. Liker også å være kreativ. Gode samtaler er gull verdt og jeg søker etter mennesker som er nysgjerrig på livet.

Er ferdig med "partylivet", foretrekker et glass vin eller to enten hjemme eller på restaurant med noe godt å spise :)  Det er heller ikke viktig for meg at det MÅ skje noe til enhver tid. Til tross for det, liker jeg å være spontan av og til :)

Som person er jeg snill, ærlig og morsom. (noen ville sagt rar og litt sosialt klønete) 😂 Jeg verdsetter venner høyt, og det er viktig for meg at vi er der for hverandre i tykt og tynt.

Jeg bor på Østlandet, men søker etter venner i hele Norge. Ta kontakt ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke meg, hehe, og det går ganske treg å få respons her i "Finn en venn...".

8 timer siden, Naku skrev:

Elsker dyr, fotografering og reising.

Men hva med å melde seg på f.eks. fotokurs eller noe som du er interessert i? Eller melde deg i dyrevern? Jeg vil tro at man treffer en del jenter i din alder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naku

Takk for svar!

Tja, kunne heller tenkt meg å gå på et kreativt kurs eller matlagingskurs ☺️ men dessverre bor jeg langt unna noe som helst kurs, og har ikke så mye penger til hotellovernattinger og kurs akkurat nå.

kunne gjerne tenkt meg noen å snakke med i første omgang, og kanskje om noen er interessert, kunne vi etterhvert ha møttes og funnet på noe sammen ☺️

Har ikke fått mye respons her, men håper at noen melder seg etterhvert.. 👍🏻

PS: jeg biter ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!

Jag är en tjej på 30 år o efter det du beskriver, är nog ganska likt dig 😊

Jag bor i Oslo o är också ute efter flera tjejkompisar med lika intressen att hänga med.

Hör gärna av dig om du har lust att få kontakt med mig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Bor selv i Vestfold. Ser du skriver at du søker venner fra 26 år og oppover. Jeg er 24, men tenkte jeg kunne skrive en kommentar likevel.

Er også veldig glad i dyr, spesiellt hunder, har kreative hobbyer jeg bruker mye tid på. Jeg er ingen party-jente, men liker gode samtaler og rolige kvelder med kanskje et glass vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Voiceless

Hei! Jeg er 24 år, så jeg passer nok ikke helt til alderskriteriet ditt. Jeg svarer uansett likevel da jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Nå vet man jo aldri om man passer personlighetsmessig før man blir litt bedre kjent, men du kan gjerne sende meg en PM hvis du vil snakkes litt nærmere. Selv studerer jeg i Trondheim, men tilbringer en del tid i Oslo/Akershus-området. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke glad i fotografering, men liker dyr og å reise. Har dog ikke så mye tid til sistnevnte 😛 

er 28 år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ShitBolognick

Hei! 🙃 jeg bor ikke på østlandet, men følte for å gi deg en lyd. Jeg er over gjennomsnittet begeistret for de firbeinte og elsker å bruke hendene på prosjekter. Må innrømme at de vennene jeg hadde er blitt bekjente, av forskjellige årsaker, men nå kunne jeg trengt noen flere venninner for utforske det verden har å by på. Jeg er på samme alder som deg, nysingel og klar (den kan misforstås🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Det er mulig vi deler mye av de samme interessene, hadde vært hyggelig å skrive med deg. Jeg er i begynnelsen av 30åra og ser på meg selv som veldig fordomsfri. Om du vil er det bare å ta kontakt, så kanskje vi får en ny venn begge to :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Tørjeg skrev:

Hei. Det er mulig vi deler mye av de samme interessene, hadde vært hyggelig å skrive med deg. Jeg er i begynnelsen av 30åra og ser på meg selv som veldig fordomsfri. Om du vil er det bare å ta kontakt, så kanskje vi får en ny venn begge to :) 

Hei ☺️ send meg en PM du 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 3.5.2019 den 10.54, Gjest Naku skrev:

Hei!

Jeg er en jente på 28 år, og søker venner fra 26 år og oppover.

Elsker dyr, fotografering og reising. Liker også å være kreativ. Gode samtaler er gull verdt og jeg søker etter mennesker som er nysgjerrig på livet.

Er ferdig med "partylivet", foretrekker et glass vin eller to enten hjemme eller på restaurant med noe godt å spise :)  Det er heller ikke viktig for meg at det MÅ skje noe til enhver tid. Til tross for det, liker jeg å være spontan av og til :)

Som person er jeg snill, ærlig og morsom. (noen ville sagt rar og litt sosialt klønete) 😂 Jeg verdsetter venner høyt, og det er viktig for meg at vi er der for hverandre i tykt og tynt.

Jeg bor på Østlandet, men søker etter venner i hele Norge. Ta kontakt ❤️

 

Hei Naku! Jeg er innenfor aldersgrensa hahah, og elsker reising, og digger god fotografering. Får jeg meg et fotokamera, kan jeg fort bli superekspert så lenge jeg har tid og humør til det. Elsker musikk og dans, kultur og diverse arrangementer og god sunn mat. Ser også etter en man kan stole på, stille opp for hverandre i tykt og tynt og ikke minst kunne snakke om alt med. 

Jeg bor ikke akkurat på Østlandet, men ca halvtime unna Oslo. Så om du er seriøs og interessert, så kan du godt sende meg en pm ;) Har dårlig erfaring med å sende folk pm først, fordi de svarer aldri hahah. 

Klem ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest ompalompa24

Jeg vil også bli kjent! :) 🙋‍♀️ Er 30 år, elsker å reise, og elsker dyr! Har jobbet som frivillig med dyr noen ganger før når jeg har vært ute og reist. Bor i Oslo nå, men kommer fra Vestlandet :) Ta gjerne kontakt på pm, eller så hadde det vært koselig å treffes en gjeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er like gamle hvertfall ;) forguder ikke fotografi akkurat, men liker å ta bilder generelt. Tror vi kan ha mye til felles ellers.

bare å sende pm du. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 14.17, ompalompa24 skrev:

Jeg vil også bli kjent! :) 🙋‍♀️ Er 30 år, elsker å reise, og elsker dyr! Har jobbet som frivillig med dyr noen ganger før når jeg har vært ute og reist. Bor i Oslo nå, men kommer fra Vestlandet :) Ta gjerne kontakt på pm, eller så hadde det vært koselig å treffes en gjeng?

Jaa å treffes en gjeng hadde vært kos! Ba ts sende pm, så for de som er interesserte i større treff kan sende meg også en pm , kanskje vi kan danne en chatgruppe på snap eller noe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Ser tråden er litt gammel, men jeg prøver! Du høres ut som en perfekt veninne for meg spontan og litt sosialt klønete(tror jeg selv ihvertfall)😅 blir også omtalt som snill, ærlig og morsom. Humor er viktig for meg! Ta kontakt om du ser dette! Er 26 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...