Gå til innhold

Jeg har blitt en symptomejeger -ALLEREDE!

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Må le av meg selv. :ler:

Vi er halvveis i vår første prøveperiode, og mest sannsynlig (??) har jeg eggløsning i disse dager.

Likevel: Jeg tar meg selv i å gå å kjenne etter graviditetsymptomer ALLEREDE. *Riste oppgitt på hodet*

I natt våknet jeg, og var rimelig skråsikker på at jeg kjente festesmerter. Sukk, jeg er ikke helt god... :riste:

Noen andre som er litt sånn som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stadig, nesten hver uke.

Overtolker stort sett det meste i håp om at noe skal skje. Selv om vi bare så vidt er igang med prøvingen :wink:

Prøver stadig å skjerpe meg, men det holder sjelden lenge :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You are not alone!

Jepp, kjenner etter både her og der i et yndet håp om at DENNE mnd må jeg da vel ha rett!! Er også midt i eggleggertid nå, å blir litt ekstra småsprø av det! Tar ELtester i disse dager, og ikveld har jeg hatt menslignende smerter...hmmm.....Kan nesten ikke vente til å få tatt en ny ELtest imorgentidlig!!

Håpe håpe håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min første prøveperiode, var jeg dårlig. Svimmel, uvel og slett ikke i form. Lurte jo selvfølgelig på om jeg var gravid. :ler: Det var jeg ikke - det var bare ett av disse influensavirusene som gikk på den tiden. :ler: Tror nok det er helt normalt å kjenne etter symptomer når man ønsker seg å være gravid. Jeg var iallefall konstant på jakt. Masse lykke til - håper det klaffer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...