Gjest Xavia Skrevet 23. april 2005 #1 Del Skrevet 23. april 2005 Må le av meg selv. Vi er halvveis i vår første prøveperiode, og mest sannsynlig (??) har jeg eggløsning i disse dager. Likevel: Jeg tar meg selv i å gå å kjenne etter graviditetsymptomer ALLEREDE. *Riste oppgitt på hodet* I natt våknet jeg, og var rimelig skråsikker på at jeg kjente festesmerter. Sukk, jeg er ikke helt god... Noen andre som er litt sånn som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 23. april 2005 #2 Del Skrevet 23. april 2005 Stadig, nesten hver uke. Overtolker stort sett det meste i håp om at noe skal skje. Selv om vi bare så vidt er igang med prøvingen Prøver stadig å skjerpe meg, men det holder sjelden lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 23. april 2005 #3 Del Skrevet 23. april 2005 He he! Godt at jeg ikke er den eneste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. april 2005 #4 Del Skrevet 23. april 2005 You are not alone! Jepp, kjenner etter både her og der i et yndet håp om at DENNE mnd må jeg da vel ha rett!! Er også midt i eggleggertid nå, å blir litt ekstra småsprø av det! Tar ELtester i disse dager, og ikveld har jeg hatt menslignende smerter...hmmm.....Kan nesten ikke vente til å få tatt en ny ELtest imorgentidlig!! Håpe håpe håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. april 2005 #5 Del Skrevet 24. april 2005 Me too :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 25. april 2005 #6 Del Skrevet 25. april 2005 I min første prøveperiode, var jeg dårlig. Svimmel, uvel og slett ikke i form. Lurte jo selvfølgelig på om jeg var gravid. Det var jeg ikke - det var bare ett av disse influensavirusene som gikk på den tiden. Tror nok det er helt normalt å kjenne etter symptomer når man ønsker seg å være gravid. Jeg var iallefall konstant på jakt. Masse lykke til - håper det klaffer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 25. april 2005 #7 Del Skrevet 25. april 2005 IMasse lykke til - håper det klaffer snart! Takk takk, det samme håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå