Gå til innhold

Intens og nærgående/«innpåsliten» katt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest studentinorge1998

Min på 11 er også slik, synes det er veldig koselig 😊 Når det blir litt for mye eller jeg føler at jeg behøver en pause, så ber jeg henne gå på teppet sitt (hun har et eget teppe på sofaen, «spot»). Funker utmerket 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.5.2019 den 11.55):

Katten vår er veldig søt og koselig, men svært intens og pågående. Altså ved at hun alltid kommer når noen setter elller legger seg ned. Da kommer hun helt opp til ansiktet, gir seg ikke og kjemper seg fram. Så gjør hun som hundene og tar potene og strekker dem og maser om kos. Ikke en gang i halvtimen liksom, men en gang hvert 30 sekund. Og hun ligger jo helt klin oppi ansiktet, DVs det blir jo ganske tungt og upraktisk. Hun har jo klør så det er ikke særlig koselig å få i ansiktet eller på brystet. Noen som har opplevd lignende og kan dette løses på noe vis? 

Anonymkode: beafe...baa

 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Opp.

Anonymkode: a69c6...49c

Dytt katten ned eller finn deg i det. Enkelt og greit. 

Anonymkode: 92d15...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipset om å gi pusen en venn er veldig nyttig, selv om det kan gå begge veier, plutselig har man to puser som vil nusse i ansiktet og bruke deg som seng;) men jeg merker på katten min at hun er sosialt tilfredstilt nå, selv om hun fremdeles er grenseløst kosete:)

Ellers er det noe de kan vokse litt av seg når de begynner å bli rundt 3 år, og dersom de får gå ut og bli litt «villere»

Hilsen en med minst en pus i fanget og sår nese, som ikke klarer å avvise kjærtegnene deres. Men er likevel takknemlig for all kjærligheten og tilliten. 

Anonymkode: 5fbc6...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...