Gå til innhold

Han har flyttet ut, men vi er fremdeles sammen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er begge voksne, vært sammen i to år. 

Han har vært sur og vanskelig og det har etterhvert smittet, så jeg ba ham være litt hyggeligere, for dette orket jeg ikke mer. 

Han rensket leiligheten for tingene sine og dro. Siden har vi bare hatt kontakt pr tlf/meldinger, jeg vil gi ham litt rom. Men hvor lenge skal jeg gi ham det da? Jeg føler på en måte at det bare er en utsettelse på et brudd, jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. 

Foreslo å finne på noe i går, men han hadde lagt andre planer og endte opp med å sove vekk hele dagen. Så da må han vel bruke helgen istedet. 

Om vi skal fortsette trenger jeg bekreftelse og initiativ fra ham også, jeg føler selv at jeg har båret dette forholdet alene i lengre tid, jeg har løpt etter ham, prøvd å holde det gretne trynet hans fornøyd osv og når jeg ikke orket mer, dro han. 

Jeg savner det vi hadde før, men overhodet ikke slik vi hadde det de siste månedene! 

Noen råd? 

Anonymkode: 2a896...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler mer og mer lyst til å bare gjøre det slutt, kjenner jeg. 

Fant en masse drittmat kun han spiser i fryseren og hadde lyst å ringe ham og be ham hente det før jeg kastet det, eller bare dra ut til ham å henge det på døren hans. 

Vi bor 15 min fra hverandre og i morgen er det en uke siden vi så hverandre sist!!?

Anonymkode: 2a896...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han har flyttet ut er dere vel ikke sammen lengre?

Anonymkode: f590c...f0a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør jo bare det samme som du har gjort hele veien om du drar bort til han med en haug frysevarer nå. Du løper etter en sur og grinnete mann som oppfører seg som en dass mot deg og trygler han om kjærlighet og oppmerksomhet. Han flyttet fra deg fordi du bad han ta seg sammen og slutte være så kjip. Det er ikke veldig mye å be om akkurat som hvorfor krype for han og bruke enda mer energi på noen som ikke bryr seg i det hele tatt og heller sover bort dagen framfor å være med deg?

Anonymkode: de505...3e2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om han har flyttet ut er dere vel ikke sammen lengre?

Anonymkode: f590c...f0a

Joda, han sa så. Han har ikke scoret et eneste kjærestepoeng i det siste, da...

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør jo bare det samme som du har gjort hele veien om du drar bort til han med en haug frysevarer nå. Du løper etter en sur og grinnete mann som oppfører seg som en dass mot deg og trygler han om kjærlighet og oppmerksomhet. Han flyttet fra deg fordi du bad han ta seg sammen og slutte være så kjip. Det er ikke veldig mye å be om akkurat som hvorfor krype for han og bruke enda mer energi på noen som ikke bryr seg i det hele tatt og heller sover bort dagen framfor å være med deg?

Anonymkode: de505...3e2

Takk for sparket bak! Jeg skal ikke kontakte eller oppsøke ham, så får vi se når han evt tar kontakt! 

Anonymkode: 2a896...a15

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal si det er slutt neste gang dere har kontakt.

Anonymkode: 913ae...0bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er en mannsbaby. Sutrer over å ikke få oppføre seg sånn som er mest behagelig for seg selv, furter over å ha blitt satt på plass. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lurer på om han er deprimert. Han vil ingenting, alt er et ork, bla bla... 

Har vel såvidt sett ham tre ganger siden han flyttet. Han begynte å heve stemmen til meg på telefonen da jeg ikke forstod hva han snakket om «JEG FORTALTE DEG DETTE I GÅR!!!» Ehh, nei, vi har ikke snakket sammen på to dager, og om dette skjedde i går, hvordan får det til å gå opp? 

« eeh...kanskje det var en kompis jeg fortalte det til» 

Anonymkode: 2a896...a15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er hvor lenge du skal orke med dette... Det må jo ete deg opp innvendig? Har han en god kompis du kan snakke med som også kanskje har sett endringene i han? Og hvor bor han, ettersom han har flytta ut? 

Anonymkode: ef5b1...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er hvor lenge du skal orke med dette... Det må jo ete deg opp innvendig? Har han en god kompis du kan snakke med som også kanskje har sett endringene i han? Og hvor bor han, ettersom han har flytta ut? 

Anonymkode: ef5b1...c48

Han har en voksen datter jeg kunne fisket litt hos. 

Han flyttet ut igjen der han kom inn fra, en båt 😜

Anonymkode: 2a896...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelskelsen er vel borte da. Og den gikk ikke over til kjærlighet. 

Dere må jo ha flyttet sammen veldig tidlig i forholdet? 

 

Anonymkode: 92920...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forelskelsen er vel borte da. Og den gikk ikke over til kjærlighet. 

Dere må jo ha flyttet sammen veldig tidlig i forholdet? 

 

Anonymkode: 92920...9ce

Han tilbragte mer og mer tid hos meg, og mindre og mindre netter hos seg selv. Plutselig hadde han ikke overnattet hos seg selv på et år. Han byttet ikke adresse. Og om han hentet noe fra båten oppdaget han hvor fælt alt stinker der, han merket det ikke når han bodde der permanent. 

Anonymkode: 2a896...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...