Gå til innhold

HCG rester fra sist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg lager en ny tråd, men ville ikke kuppe testetråden.

Hadde en abort 20 februar. 7 mars tok jeg en test for å se at HCG var ute og aborten komplett. Den testen så slik ut. (Bilde over oppvask kummen)

Så tok jeg denne i går kveld (hatt stikkninger nederst i magen og fikk for meg at jeg bare skulle sjekke) den så sånn ut (bilde med trebordet)

Så da lurer jeg på, får jeg utslag fordi det ennå, snart 10 uker etter er rester av HCG i urinen, eller kan jeg være gravid på nytt?

Vet at jeg må teste på nytt, men kjenner jeg uroer meg litt her nå og håper noen kan komme med noen svar frem til jeg får kjøpt ny test og testet.

5DD44233-503D-402D-9E6E-3D2C6B8CC719.png

923AA40A-6B2F-4C0D-8985-38BA209EE599.png

Anonymkode: 14b97...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager at jeg lager en ny tråd, men ville ikke kuppe testetråden.

Hadde en abort 20 februar. 7 mars tok jeg en test for å se at HCG var ute og aborten komplett. Den testen så slik ut. (Bilde over oppvask kummen)

Så tok jeg denne i går kveld (hatt stikkninger nederst i magen og fikk for meg at jeg bare skulle sjekke) den så sånn ut (bilde med trebordet)

Så da lurer jeg på, får jeg utslag fordi det ennå, snart 10 uker etter er rester av HCG i urinen, eller kan jeg være gravid på nytt?

Vet at jeg må teste på nytt, men kjenner jeg uroer meg litt her nå og håper noen kan komme med noen svar frem til jeg får kjøpt ny test og testet.

5DD44233-503D-402D-9E6E-3D2C6B8CC719.png

923AA40A-6B2F-4C0D-8985-38BA209EE599.png

Anonymkode: 14b97...702

Jeg tenker at det lureste her er å dra til fastlege og få tatt blodprøven. Jeg hadde HCG i kroppen i litt over 3 måneder etter MA. Så lenge du har sex så er det alltid sjans for å bli gravid på nytt 🙂 Kan også vare rester etter aborten så anbefaler ikke å drøye med legebesøk alt for lenge. 

Anonymkode: 05b89...70a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager at jeg lager en ny tråd, men ville ikke kuppe testetråden.

Hadde en abort 20 februar. 7 mars tok jeg en test for å se at HCG var ute og aborten komplett. Den testen så slik ut. (Bilde over oppvask kummen)

Så tok jeg denne i går kveld (hatt stikkninger nederst i magen og fikk for meg at jeg bare skulle sjekke) den så sånn ut (bilde med trebordet)

Så da lurer jeg på, får jeg utslag fordi det ennå, snart 10 uker etter er rester av HCG i urinen, eller kan jeg være gravid på nytt?

Vet at jeg må teste på nytt, men kjenner jeg uroer meg litt her nå og håper noen kan komme med noen svar frem til jeg får kjøpt ny test og testet.

5DD44233-503D-402D-9E6E-3D2C6B8CC719.png

923AA40A-6B2F-4C0D-8985-38BA209EE599.png

Anonymkode: 14b97...702

Ville være veldig rart om HCG skulle være så lenge om du allerede tidlig i mars fikk svak test, så jeg tror nok du kan håpe at dette er gravidstrek ☺️ Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...