Gå til innhold

forvirret - el test flere dager positiv m.m.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt forvirret nå, fordi hadde positiv EL test flere dager på rad deretter har jeg fått blødning ved forventet menstruasjon - men det viste seg å ikke være som vanlig - i stedet kun spotting i 3 dager også stoppet helt. 

Snakket med legen i forbindelse med positiv EL test flere dager etter hverandre (en ukes tid) og han mente det kunne være pga. jeg har en uregelmessig syklus (svakt tegn til PCOS). At det ble sendt ut Lh selv om jeg var ferdig med EL. 

Har testet negativ på hcg, og det er nå 3 dager siden jeg stoppet med blødning/spotting. Det er tydelig at det ikke har kommet noe ubefruktet egg ihvertfall som vanlig mens, så kanskje jeg ikke hadde eggløsning alikevel denne måneden (det er i så fall første gang det har hendt), eller er jeg gravid men bare hcg som kommer tregt. Har ellers ingen symptomer tror jeg.  

Har hatt en SA for noen måneder siden, da testet jeg positivt ca 14 DPO  

 

Noen som har lignende erfaringer? 

 

 

 

Anonymkode: c11ea...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har positive el tester i hytt og pine, fått diagnose pcos

Anonymkode: d4c01...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner, ja kan ikke stole helt på den EL-testen da. Er i gang med utredning så alt ser ellers ut som det skal, skulle egentlig startet med piller for å få jevnere syklus nå denne perioden - men så merket jeg at menstruasjonen var annerledes denne gangen. Krysser fingrene for festeblødning  

Får vel bare smøre meg med tålmodighet og ta en hcg test om et par dager til. 

Anonymkode: c11ea...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...