Gå til innhold

Hvordan bli gravid når han ikke kommer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff dette sitter langt inne å skrive, men når Google ikke gjør meg noe klokere så er det greit å ha dere fantastiske damer. 

Det har seg slik at meg og min mann ønsker oss barn, jeg har sluttet på prevensjon og syklusen er tilbake til normalen. 

Problemet er at mannen min ikke kommer når vi har sex, iløpet av våre fem år sammen så har han blitt ferdig ca ti - femten ganger. Vil så klart legge til her at det har aldri vært noe press ang dette, vi har det utrolig morro og holder på til vi ikke orker lengre. Han har vært til legen, men fant ikke noe galt

Dette har aldri egentlig vært noe problem for oss, men sjansen for å bli gravid er jo minimal. 

Trenger sårt tips og råd. 

På forhånd tusen takk til alle som svarer. 

Anonymkode: 7d2d5...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje oppsøke hjelp fra sexolog? Det er jo en eller annen psykisk blokkering. Kommer han når han er alene? 

Anonymkode: 1b690...4ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han kommer på egenhånd kan han ta det i en kopp (kjøp plastbeger - engangs) og så bruker du en sprøyte (kjøp på apoteket), du trekker opp og sprøyter inni deg selv med en gang etterpå. Jeg har faktisk lest en tråd her inne en gang om flere som hadde gjort det og blitt gravide. Har spurt mannen min om samme greie, fordi jeg synes noen ganger sex er litt slitsomt sent på kvelden :p 

Anonymkode: cc2ad...1ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona har aldri likt lange samleier. Derfor er det ikke bestandig at jeg kommer inne i henne. 

Sist kona prøvde å bli gravid hendte det at jeg måtte hjelpe til med hånden. Når jeg kom fikk jeg enten akkurat spruta inne i henne, eller jeg brukte fingeren og dytta inn sæden. Det blei i alle fall en unge ut av det. 

Anonymkode: 32740...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han kommer på egenhånd kan han ta det i en kopp (kjøp plastbeger - engangs) og så bruker du en sprøyte (kjøp på apoteket), du trekker opp og sprøyter inni deg selv med en gang etterpå. Jeg har faktisk lest en tråd her inne en gang om flere som hadde gjort det og blitt gravide. Har spurt mannen min om samme greie, fordi jeg synes noen ganger sex er litt slitsomt sent på kvelden 😛

Anonymkode: cc2ad...1ae

Min sønn er laget på denne måten. Jeg ble veldig lettet da gynekologen sa at vi kunne gjøre det sånn, for det hadde vært unødvendig strevsomt å måtte gå gjennom IVF eller liknende når det eneste problemet er at mannen ikke kan komme ved samleie. 

Anonymkode: c7a03...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp sterile begere (prøvekopper med lokk) på apoteket, og engangssprøyter (uten spiss) i plast på apoteket.

Når han runker, så kommer han i koppen. Etterpå (innen tjue minutter) bruker dere sprøyten og trekker det opp i den, og så sprøyter dere så langt inn som mulig i vagina. Ligg gjerne med underlivet høyt en stund etterpå, så sæden renner riktig vei (oppover mot egglederne der egget kommer) og ikke renner bare rett ut igjen av skjeden.

Anonymkode: 58e7f...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Miracle of life" ? Høres ikke akkurat magisk ut.......Min første tanke er at naturen prøver å fortelle noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansken
12 minutter siden, Resignert skrev:

"Miracle of life" ? Høres ikke akkurat magisk ut.......Min første tanke er at naturen prøver å fortelle noe.

Eller manden gør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Tusen takk for at dere tar dere tiden til å svare. 

Ja, han kommer på egenhånd men det tar svært lang tid, så ifølge han så gidder han ikke runke ofte fordi det tar så lang tid å bli ferdig. 

Har vært inne på tanken det dere nevner med å bare sprøyte det inn, men hadde virkelig ikke noe særlig tro på det - Fantastisk at det funker da! 

Anonymkode: 7d2d5...15e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...