Gå til innhold

Søke på ab-kode i tråder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

@SVK Jeg testet det i denne tråden. https://forum.kvinneguiden.no/topic/452059-nedtelling/?page=2052&tab=comments#comment-23338945 Jeg valgte en tilfeldig ab og kopierte koden som vises cfdbd...8b5.

Deretter gikk jeg opp til der det er tre prikker helt til høyre oppe på samme nivå som der man skriver inn nettadresse når man skal gå til en side. Velg finn og deretter lim inn koden, og man får vite at vedkommende kode har 8 innlegg i den tråden, og man kan bla opp og ned for å komme direkte til de enkelte innleggene.

 

Anonymkode: 733af...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut til at det systemet jeg prøvde, kun finner innlegg av samme ab-bruker på samme side i en tråd, og ikke i hele tråden dessverre @SVK

Anonymkode: 733af...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google fant nesten 20 innlegg når jeg googlet Kvinneguiden Nedtelling cfdbd...8b5

Men samme bruker har sikkert enda flere innlegg i den lange tråden?

Anonymkode: 733af...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går på KG. Gå til den tråden du skal søke i. Skriv inn abkoden i søkefeltet til høyre (jeg testet med den nevnte koden over), og deretter velg søk i titler og brødtekst, og da kom det opp flere sider med innlegg som den aktuelle ab-en skrev.

Anonymkode: 733af...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SVK skrev:

Tusen takk for hjelpen! Fint funksjonen fortsatt fungerer!

Bare hyggelig :) 

Anonymkode: 733af...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SVK skrev:

Tusen takk for hjelpen! Fint funksjonen fortsatt fungerer!

Først kom det beskjed fra KG om "ingen resultater på søk" men det sto en link med teksten "søk i titler og brødtekst" Da jeg trykket på linken, kom det opp 24 sider med innlegg som var skrevet med samme ab-kode i den aktuelle tråden.

Anonymkode: 733af...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Først kom det beskjed fra KG om "ingen resultater på søk" men det sto en link med teksten "søk i titler og brødtekst" Da jeg trykket på linken, kom det opp 24 sider med innlegg som var skrevet med samme ab-kode i den aktuelle tråden.

Anonymkode: 733af...7a1

Takk! Var samme svar som jeg prøvde, feilet og endte med å spørre om hjelp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...