Gå til innhold

Noen synske hær? Hjelp meg å finne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

spektralsteinen min. Takk! 

Jeg har ikke sett den etter at jeg sovnet i formiddag med den under puta. Her har ingen husdyr, ingen samboere, ingen nøkler på avveie, og jeg forstår ikke hvor spektralsteinen min har tatt veien :unsure:

Anonymkode: 35257...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å :sukk: denne skulle jo på spåforumet Huff

Anonymkode: 35257...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vanskelig å kunne gi et konkret svar på dette, men jeg føler veldig på at det er tre brødre involvert. Har du kanskje to brødre? Og at en av de har sneket seg inn å "lånt" steinen mens du sov? Be om å få se i lommene til broren din!

Eller så ser jeg et romskip og en gris. Og stjernebacon! Aner ikke hva dette betyr...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor du sover med en spektralstein under puta di?

Tror ikke du lider noe nød uten den, så jeg hadde nok bare fortsatt dagen videre uten å tenke for mye på det.

I tillegg, tror ikke du får noe seriøst svar når du spør etter synske mennesker på et forum hvor hvem som helst kan kommentere og late som at de har evner de absolutt ikke har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Agathe skrev:

Hm, vanskelig å kunne gi et konkret svar på dette, men jeg føler veldig på at det er tre brødre involvert. Har du kanskje to brødre? Og at en av de har sneket seg inn å "lånt" steinen mens du sov? Be om å få se i lommene til broren din!

Eller så ser jeg et romskip og en gris. Og stjernebacon! Aner ikke hva dette betyr...

Ser du bruker cold reading, hvor du stiller veldig generaliserende og åpne spørsmål, for å finne et svar som passer for den som blir lest. 

Gammelt triks som er overbrukt av svindlere som mener de har synske evner.

Just saying.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mumeod skrev:

Ser du bruker cold reading, hvor du stiller veldig generaliserende og åpne spørsmål, for å finne et svar som passer for den som blir lest. 

Gammelt triks som er overbrukt av svindlere som mener de har synske evner.

Just saying.

Ok, så du har ikke hørt historien om Brødrene Dahl og jakten på spektralsteinene 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Agathe skrev:

Ok, så du har ikke hørt historien om Brødrene Dahl og jakten på spektralsteinene 😁

Jo har nå sett det en gang, men mange år siden. Så for å være helt ærlig så husker jeg ikke mye av det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Agathe skrev:

Hm, vanskelig å kunne gi et konkret svar på dette, men jeg føler veldig på at det er tre brødre involvert. Har du kanskje to brødre? Og at en av de har sneket seg inn å "lånt" steinen mens du sov? Be om å få se i lommene til broren din!

Eller så ser jeg et romskip og en gris. Og stjernebacon! Aner ikke hva dette betyr...

😂😂😂

Anonymkode: dd34f...625

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Agathe skrev:

Hm, vanskelig å kunne gi et konkret svar på dette, men jeg føler veldig på at det er tre brødre involvert. Har du kanskje to brødre? Og at en av de har sneket seg inn å "lånt" steinen mens du sov? Be om å få se i lommene til broren din!

Eller så ser jeg et romskip og en gris. Og stjernebacon! Aner ikke hva dette betyr...

Å så rart! Du ER virkelig synsk du! :jepp: Kosegrisen min heter Elvegris, og jeg har to brødre :) Jeg skal snakke med mine brødre så snart jeg ser de :) 

Anonymkode: 35257...ca5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mumeod skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du sover med en spektralstein under puta di?

Tror ikke du lider noe nød uten den, så jeg hadde nok bare fortsatt dagen videre uten å tenke for mye på det.

I tillegg, tror ikke du får noe seriøst svar når du spør etter synske mennesker på et forum hvor hvem som helst kan kommentere og late som at de har evner de absolutt ikke har.

Takk for råd! :) Spåmannen som solgte meg den, sa at det skulle bringe lykke å sove med den under puta :jepp:

Anonymkode: 35257...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd! :) Spåmannen som solgte meg den, sa at det skulle bringe lykke å sove med den under puta :jepp:

Anonymkode: 35257...ca5

Du får si fra når du har vunnet i lotto og blitt millionær. Må jo funke når selveste spåmannen hevder det :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å så rart! Du ER virkelig synsk du! :jepp: Kosegrisen min heter Elvegris, og jeg har to brødre :) Jeg skal snakke med mine brødre så snart jeg ser de :) 

Anonymkode: 35257...ca5

Kult! :tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...