Gå til innhold

Noe å reagere på? Tiss i innkjørselen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i et byggefelt og har hund selv. Når jeg lufter den går den langs veien og tisser i grøft eller skråning der det ikke er plantet noe.

Innkjørselen min er litt skrå nedover mot garasjen min, med innkjørselen til nabo på en side, og en thujahekk på andre siden. Flere ganger har det hendt at noen lufter hunden sin, og lar den tisse på hjørnet mellom innkjørselen min og hekken. Det er for så vidt greit, problemet er at denne hunden(antar en tispe) tisser på asfalten og tisset renner ned i innkjørselen min. Så i dag morres hadde jeg tre renneflekker av tiss inn i innkjørselen som både jeg og hunden min måtte gå over...

Jeg er vurderer å sette opp et skilt, med noe ala "tiss gjerne litt lengre oppe slik at jeg slipper tiss i innkjørselen min", men jeg er også litt redd for å kaste stein i glasshus i og med jeg har hund selv (som aldri tisser slik da). Også usikker på om det er noe å reagere på eller ikke... Hva tenker dere, er jeg overhysterisk?

Anonymkode: 07f83...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke du overreagerer. Folk må da kunne dra hundene sine vekk fra andres hager og oppkjørsler. De klarer å holde seg litt 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let it go. Hvis du setter opp et sånt skilt kommer bare flere til å tisse der

Anonymkode: 91239...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...